eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › Rozbudowa dróg gminnych i leśnych Chodów -Pełczyska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych i leśnych Chodów -Pełczyska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STARY GOSTKÓW 3D

1.5.2.) Miejscowość: Wartkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436785105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wartkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dróg gminnych i leśnych Chodów -Pełczyska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0fbd3f6-f928-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025960/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa dróg gminnych i leśnych Chodów -Pełczyska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235523/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3856279,43 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3495110,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi funkcjonalnie i przestrzenie jeden obiekt, jednak został podzielony na dwie części po uwzględnieniu sposobu finansowania oraz własności działek ewidencyjnych,
na których realizowany jest przedmiot zamówienia t.j.:
1.1. nieruchomość, na której realizowany będzie przedmiot zamówienia, o którym mowa
w CZĘŚCI I znajduje się w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice i jest położona na działkach ewidencyjnych nr 403, 407, 408, obręb ewidencyjny Zduny, gmina Łęczyca i stanowi koszt Nadleśnictwa Poddębice,
1.2. nieruchomość, na której realizowany będzie przedmiot zamówienia, o którym mowa
w CZĘŚCI II stanowi drogę publiczną, wpisaną do ewidencji dróg gminnych, której ustawowym zarządcą jest Wójt Gminy Wartkowice i stanowi koszt Gminy Wartkowice (Zamawiającego).

2. Przedmiot zamówienia podzielony został na DWIE CZĘŚCI:
2.1. CZĘŚĆ I pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie Lasów Państwowych zlokalizowanej na działkach ew. nr 403, 407, 408, obręb Zduny, gmina Łęczyca w km 0+000 do 0+286” obejmująca wykonanie robót budowlanych, których zakres stanowią:
2.1.1. roboty ziemne;
2.1.2. warstwa stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5 MPa grubości 15 cm;
2.1.3. podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. grubości 8 cm;
2.1.4. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stab. mech. grubości. 15 cm;
2.1.5. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4 cm;
2.1.6. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm;
2.1.7. pobocza z kruszywa łamanego grubości 15 cm;
2.1.8. odwodnienie drogi: (rowy odwadniające, przepusty rurowe);
2.1.9. oznakowanie pionowe;
2.1.10. karczowanie pni.

3. Szczegółowy zakres rzeczowy dla CZĘŚCI I oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4 do SWZ oraz:
3.1. Projekt budowlany „Rozbudowy dróg gminnych: nr 111205E Chodów -Pełczyska-Kopiec-Kolonia Borek i nr 111206E Pełczyska Las-Pełczyska, STWiOR i przedmiar robót.
3.2. Wytyczne w zakresie wycinki drzew i nasadzeń zastępczych w ramach Rozbudowy drogi gminnej nr 111205E Chodów - Pełczyska Kopiec - Kolonia Borek w km. 0+00,00 do 1+655,
3.3. Projekt czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
3.4. Projekt stałej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
- stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 518115,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi funkcjonalnie i przestrzenie jeden obiekt, jednak został podzielony na dwie części po uwzględnieniu sposobu finansowania oraz własności działek ewidencyjnych,
na których realizowany jest przedmiot zamówienia t.j.:
1.1. nieruchomość, na której realizowany będzie przedmiot zamówienia, o którym mowa
w CZĘŚCI I znajduje się w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice i jest położona na działkach ewidencyjnych nr 403, 407, 408, obręb ewidencyjny Zduny, gmina Łęczyca i stanowi koszt Nadleśnictwa Poddębice,
1.2. nieruchomość, na której realizowany będzie przedmiot zamówienia, o którym mowa
w CZĘŚCI II stanowi drogę publiczną, wpisaną do ewidencji dróg gminnych, której ustawowym zarządcą jest Wójt Gminy Wartkowice i stanowi koszt Gminy Wartkowice (Zamawiającego).

2. Przedmiot zamówienia podzielony został na DWIE CZĘŚCI:

2.1. CZĘŚĆ II pn. „Rozbudowa drogi gminnej Nr 111205E Chodów – Pełczyska Kopiec – Kolonia Borek gm. Wartkowice w km 0+000 do 1+655” obejmująca wykonanie robót budowlanych, których zakres stanowią:
2.1.1. roboty ziemne;
2.1.2. warstwa odsączająca z piasku grub. 15 cm;
2.1.3. warstwa stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5 MPa grubości 15 cm;
2.1.4. podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. grubości 8 cm;
2.1.5. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stab. mech. grubości. 15 cm;
2.1.6. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4 cm;
2.1.7. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm;
2.1.8. włączenie do drogi wojewódzkiej nr 703;
2.1.9. zjazdy indywidualne na działki zabudowane o nawierzchni asfaltowej;
2.1.10. zjazdy indywidualne na pola o nawierzchni z kruszywa łamanego;
2.1.11. pobocza z kruszywa łamanego grubości 15 cm;
2.1.12. odwodnienie drogi: (rowy odwadniające trawiaste, przepusty rurowe pod drogą oraz na zjazdach, ściek przykrawężnikowy z elementów betonowych);
2.1.13. oznakowanie pionowe i poziome drogi;
2.1.14. usunięcie kolizji z projektowaną drogą: (przebudowa ogrodzeń, regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych z wymianą skrzynek na duże dostosowane do obciążeń ruchu drogowego, przestawienie hydrantu p.poż. z wymianą na nowy kompletny z zasuwą);
2.1.15. karczowanie drzew i nasadzenia kompensacyjne.


3. Szczegółowy zakres rzeczowy dla CZĘŚCI II oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z umową stanowiącą Załącznik nr 4a do SWZ oraz:
3.1. Projekt budowlany „Rozbudowy dróg gminnych: nr 111205E Chodów -Pełczyska-Kopiec-Kolonia Borek i nr 111206E Pełczyska Las-Pełczyska, STWiOR i przedmiar robót,
3.2. Wytyczne w zakresie wycinki drzew i nasadzeń zastępczych w ramach Rozbudowy drogi gminnej nr 111205E Chodów - Pełczyska Kopiec - Kolonia Borek w km. 0+00,00 do 1+655,
3.3. Projekt czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
3.4. Projekt stałej organizacji ruchu na drogach gminnych nr 111205E i nr 111206E oraz na drodze wewnętrznej Lasów Państwowych,
- stanowiące Załącznik nr 8a do SWZ.

4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.

5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 500 000 zł (słownie: dwa miliony pięćset złotych) – w CZĘŚĆ II;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 2976995,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608977,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608977,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608977,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 828-12-55-114

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 108

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608977,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4134245,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4134245,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4134245,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 828-12-55-114

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 108

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4134245,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN REALIZACJI określony datą : do 21.11.2022 - uwarunkowany otrzymaniem dofinansowania z Funduszu Leśnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.