Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337166/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 10
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spzoz-miedzychod.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-miedzychod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011592b4-2e91-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042673/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Kompleksowe usługi pralnicze dla SPZOZ Międzychód
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337166/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG/ZP-12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są
KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD
1. Kompleksowe usługi pralnicze świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegają na:
a) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny płaskiej szpitalnej białej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej, obszyć parawanów, zasłon prysznicowych, materiałów do sprzątania (nakładki na mopy);
b) praniu wodnym z dezynfekcją odzieży fasonowej, koszul nocnych, pidżam, szlafroków, odzieży i bielizny operacyjnej zielonej, ubrań roboczych – mundurków;
c) praniu wodnym z dezynfekcją bielizny noworodkowej i niemowlęcej wraz z pieluchami;
d) czyszczeniu chemicznym odzieży, która ze względu na skład surowcowy nie może być poddana praniu wodnemu;
e) dezynfekcji chemicznej i termicznej;
f) suszeniu;
g) maglowaniu;
h) prasowaniu;
i) sortowaniu;
j) składaniu wzdłużno-poprzecznym bielizny płaskiej;
k) pakowaniu;
l) transporcie od i do Zamawiającego.
2. Usługa pralnicza odbywać się będzie na terenie pralni Wykonawcy.
3. Odbiór brudnej bielizny i dostarczenie czystej bielizny oraz innego asortymentu odbywać się będzie od godz. 7:00 do 9:00 co najmniej dwa razy w tygodniu ze Szpitala w Międzychodzie w ilości około 3.000 kg miesięcznie (Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i dostarczenia przedmiotu usług własnym transportem).
4. Wykonawca zapewni organizacyjnie zachowanie stałości i ciągłości usług - w dniach wolnych od pracy pralni Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia ilościowego pościeli zastępczych na własny koszt w ilościach, wynikających z niezrealizowanej na skutek dni wolnych od pracy części usługi.
5. Przewóz bielizny zdezynfekowanej, czystej i wymaglowanej wykonywany jest przez Wykonawcę własnym środkiem
transportu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
6. Środki transportu wykorzystywane do przewozu przedmiotu zamówienia będą dezynfekowane w sposób zgodny z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres trwania umowy 1 wózka transportowego do składowania czystej bielizny i odzieży, z możliwością swobodnego wjazdu do pomieszczenia z drzwiami o szerokości 90cm.
8. Wykonawca odpowiada za właściwy stan sanitarny wypranej bielizny i innego asortymentu:
a) bielizna skażona, stanowiąca zagrożenie dla zdrowia pracowników ma być przewożona w oddzielnych specjalnie znakowanych opakowaniach;
b) bielizna czysta podczas transportu do szpitala musi być zabezpieczona workami foliowymi i dodatkowo w pojemnikach zamkniętych lub workach płóciennych przeznaczonych do przewozu bielizny; bielizna czysta winna być posortowana w ww. pojemnikach/workach według nazw jednostek SPZOZ Międzychód;
9. Wykonawca zobowiązany jest do opisu technologii prania (tj. bariera higieniczna) z podziałem na strefę brudną i strefę czystą z uwzględnieniem:
- przebiegu procesu prania,
- wykazu stosowanych środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych w szpitalnictwie i posiadające stosowne atesty Państwowego Zakładu Higieny, Instytutu Matki i Dziecka,
- środki piorące do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej muszą posiadać pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub inną równoważną np. Centrum Zdrowia Dziecka,
- sposobu dozowania i nadzoru dozowania środków piorących i dezynfekujących,
- sposobu postepowania z bielizną zakażoną materiałem zakaźnym,
- sposobu postępowania z asortymentem, który należy zdezynfekować, a którego nie można poddać dezynfekcji w procesie prania wodnego tj. materacami, poduszkami, kocami, kołdrami,
- sposobu pakowania bielizny czystej, jej znakowania i transportu wraz z opisem sposobu odbioru bielizny brudnej,
- wzorów dokumentów odbioru bielizny z podziałem na ilości wagowe i asortyment stosowanych przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 255 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia w związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaINNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na Budowę dróg gminnych na terenie Gminy Międzychód (zamówienie podzielone na 3 części)
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





