Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            Budowa ul. Silówka - Sołectwo Mirów    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Alwernia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gęsikowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Alwernia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-566
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@alwernia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.alwernia.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Silówka - Sołectwo Mirów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b767eb56-3a46-4f73-8626-cd45c1cd9d3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039248/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa ul. Silówka - Sołectwo Mirów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
        1. Postawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
na podst. art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1,
osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki z pkt a), b) i c)
2. Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
1) Zakład Usług Komunalnych w Alwerni Spółka z o.o. jest spółką Gminy Alwerni, która posiada 100% udziału.
2) Spełniony jest obowiązek określony w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. a) ustawy Pzp dotyczący sprawowania przez
Zamawiającego kontroli nad Spółką.
3) Spółka wykonuje powierzone przez Zamawiającego zadania.    
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74969,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu etapu I zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Silówka – Sołectwo Mirów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia tj. projektem budowlanym i przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych w Alwerni Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281977964
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ALWERNI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ALWERNI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - "Remont dróg gminnych w Hrudzie, Ciciborze Dużym, Holi i drogi 100347L"
 - Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
 - Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
 - Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi gminnej nr 144068N Sobiewola - Krzywka od km 2+277 do km 5+887
 
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





