eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Przebudowa drogi powiatowej nr 1124D w m. Sobin



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1124D w m. Sobin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390688630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

drogi publiczne, powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1124D w m. Sobin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76bb6f95-3823-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043855/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej nr 1124D w m. Sobin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76bb6f95-3823-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-76bb6f95-3823-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.254.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1124D w m. Sobin, od km 0+100 do km 0+385 oraz od km 1+280 do km 1+290.
2. Przedmiot zamówienia, jak w ust. 1 obejmuje w szczególności:
A. odcinek od km 0+100 do km 0+300
1) pobocze wzmocnione kostką betonową – 180,00 m2
konstrukcja pobocza:
• kostka prostokątna, betonowa, szara – 8 cm,
• podbudowa cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm po zagęszczeniu,
• podbudowa stabilizowana mechanicznie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, 0-31,5 – 15 cm po zagęszczeniu,
• podłoże wzmocnione, stabilizowane cementem, Rn = 2,5 MPa – 10 cm po zagęszczeniu,
2) zjazdy o nawierzchni z kostki – 4 szt. (20 m2):
konstrukcja zjazdu:
• kostka prostokątna, betonowa, czerwona – 8 cm,
• podbudowa cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm po zagęszczeniu,
• podbudowa stabilizowana mechanicznie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, 0-31,5 – 20 cm po zagęszczeniu,
• podłoże wzmocnione, stabilizowane cementem, Rn = 2,5 MPa – 20 cm po zagęszczeniu,
3) ściek przykrawężnikowy (jeden rząd kostki betonowej) – 200 mb,
4) krawężnik betonowego (najazdowy), na ławie betonowej – 200 mb,
5) obrzeże betonowe – 220 mb,
6) remont nawierzchni jezdni na szerokości 0,5 m – 100 m2
B. odcinek od km 0+300 do km 0+385
1) pobocze wzmocnione kostką betonową – 180,00 m2
konstrukcja pobocza:
• kostka prostokątna, betonowa, szara – 8 cm,
• podbudowa cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm po zagęszczeniu,
• podbudowa stabilizowana mechanicznie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, 0-31,5 – 15 cm po zagęszczeniu,
• podłoże wzmocnione, stabilizowane cementem, Rn = 2,5 MPa – 10 cm po zagęszczeniu,
2) zjazdy o nawierzchni z kostki – 1 szt. (8 m2):
• konstrukcja zjazdu:
• kostka prostokątna, betonowa, czerwona – 8 cm,
• podbudowa cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm po zagęszczeniu,
• podbudowa stabilizowana mechanicznie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, 0-31,5 – 20 cm po zagęszczeniu,
• podłoże wzmocnione, stabilizowane cementem, Rn = 2,5 MPa – 20 cm po zagęszczeniu,
3) skucie ścianki czołowej przepustu – ok 0,5 m3,
4) krawężnik betonowy (najazdowy), na ławie betonowej – 85 mb,
5) obrzeże betonowe – 90 mb,
7) zjazdy o nawierzchni z kostki – 1 szt. (7 m2):
• konstrukcja zjazdu:
• kostka prostokątna, betonowa, czerwona – 8 cm,
• podbudowa cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm po zagęszczeniu,
• podbudowa stabilizowana mechanicznie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, 0-31,5 – 20 cm po zagęszczeniu,
• podłoże wzmocnione, stabilizowane cementem, Rn = 2,5 MPa – 20 cm po zagęszczeniu,
6) montaż barierek U-11a – 72 mb, (w tym barierki w kolorze biało – czerwonym – 12 m, barierki w kolorze grafitowym – 60 m)
7) remont nawierzchni jezdni na szerokości 0,5 m – 43 m2
C. Odcinek od km 1+280 do km 1+290
1) chodnik z kostki betonowej – 16,00 m2
konstrukcja chodnika:
• kostka prostokątna, betonowa, szara – 8 cm,
• podbudowa cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm po zagęszczeniu,
• podbudowa stabilizowana mechanicznie z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, 0-31,5 – 15 cm po zagęszczeniu,
• podłoże wzmocnione, stabilizowane cementem, Rn = 2,5 MPa – 15 cm po zagęszczeniu,
2) krawężnik betonowy na ławie betonowej – 8 mb,
3) obrzeże betonowe – 12 mb,
4) płyty z wypustkami ułatwiające przejście osobą niewidomym lub niedowidzącym – 4 mb,
5) montaż barierek U-11a – 10 mb (w kolorze grafitowym)
6) remont nawierzchni asfaltowej – 7 m2,
7) obniżenie chodnika – 6 mb,
8) wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego (D-6 – 2 szt., A-16 – 2 szt., P-10 – 12 m2, P-14 – 2 m2).
3. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca powinien opracować, zatwierdzić i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu, natomiast po zakończeniu robót budowlanych wprowadzić docelową organizację ruchu (opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego).
4. Teren objęty robotami budowlanymi:
droga powiatowa 1124D: działki o nr ewidencyjnych: 225/5, 225/9, 224/4, 320/2, 769/1, 763 obręb 0011 Sobin, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice – obszar wiejski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienie udzielane będzie mogło być w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia, w przypadku konieczności powtórzenia podobnych do udzielonych robót budowlanych, a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi na ich wykonanie. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane zostały określone w umowie podstawowej, w szczególności: w zakresie okresów gwarancji, wysokości kar umownych i obowiązków stron. Cena za wykonanie robót podobnych zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego przedstawionego przez Wykonawcę i/lub kosztorysu robót podobnych przedstawionego przez Wykonawcę

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (PKD dla robót drogowych) na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł wraz z przedłożeniem stosownego dokumentu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobą na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy do kierowania robotami drogowymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, (Załącznik nr 10 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w Rozdziale XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w Załączniku nr 12 so SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.