Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Mysłowice: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 200351 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 138414 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto, ul. Powstańców, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, fax (032) 2234075.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, o wskazanych parametrach minimalnych lub lepszych. 2. Zakres dostaw będących przedmiotem zamówienia: 2.1) zestaw komputerowy I - 56 szt., 2.2) drukarka laserowa monochromatyczna - 9 szt., 2.3) pamięć SDRAM (dwustronna) - 10 szt., 2.4) pamięć Flash - 2 szt., 2.5) monitor LCD I - 2 szt., 2.6) monitor LCD II - 1 szt., 2.7) dysk twardy PATA (IDE) - 1 szt., 2.8) dysk twardy zewnętrzny USB 2.0 - 1 szt., 2.9) oprogramowanie: 2.9.1) MS Word 2007 OLP GOV - 5 szt., 2.9.2) aktualizacja programu do kosztorysowania Norma 3 - dla 8 stanowisk, 2.10) drukarka atramentowa A3 - 2 szt., 2.11) drukarka atramentowa - 1 szt., 2.12) skaner A4 - 1 szt., 2.13) komputer przenośny (laptop) - 2 szt., 2.14) zestaw komputerowy II - 1 szt. Wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry sprzętu komputerowego z oprogramowaniem określa zał. nr 2B do siwz. Zamawiający w opisie minimalnych wymaganych parametrów zestawu (zał. nr 2B do siwz) wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie dla oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca składając ofertę może zastosować znaki towarowe, patenty lub pochodzenie równoważne co oznacza, iż zaoferowane oprogramowanie musi być w stu procentach kompatybilne z oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego w zał. nr 2B do siwz. 3. Warunki wymagane od Wykonawcy: 3.1) dostarczenie urządzeń i oprogramowania (wraz z licencjami) do siedziby Zamawiającego, 3.2) drukarki muszą być w pełni gotowe do pracy, tj. wyposażone w tonery (tusze) i materiały eksploatacyjne pełnowartościowe (Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania pakietów startowych o małej pojemności lub wydajności), 3.3) dostarczone urządzenia powinny posiadać znak certyfikat CE, 3.4) zapewnienie serwisu na sprzęt w okresie gwarancji, 3.5) czas naprawy od momentu zgłoszenia niesprawności do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego - 7 dni roboczych, 3.6) Wykonawca odbiera sprzęt do naprawy z siedziby Zamawiającego i dostarcza go do siedziby Zamawiającego po zakończeniu naprawy (na własny koszt), 3.7) oferowany sprzęt musi być nowy i nieużywany wraz z wszelkim osprzętowaniem niezbędnym do działania (np. kable zasilające, kable sygnałowe),3.8) gwarancja na sprzęt 36 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 213397,84 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMATECH TRADE sp. z o. o., Rynek 17, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 213397.84
- Oferta z najniższą ceną: - / oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Remont systemu monitoringu ciśnienia w stojakach 130 sekcji obudowy zmechanizowanej dla PGG S.A. Oddział Mysłowice-Wesoła
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej dla zadania Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 8, 8a
- Remont drogi wewnętrznej dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





