Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266035/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchożebry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandry Ogińskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Suchożebry
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-125
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchozebry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.suchozebry.pl/wiadomosci/3/lista/1/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786934c0-0742-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa systemu zasilania budynku użyteczności publicznej w Suchożebrach z wykorzystaniem OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266035/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIK.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, systemu awaryjnego zasilania w energię elektryczną oraz systemu klimatyzacyjnego budynku Urzędu Gminy w Suchożebrach - w formule zaprojektuj i wybuduj.W ramach Części 1 należny wykonać:
a) Zakres prac przy instalacji fotowoltaicznej
- opracowanie ekspertyzy konstrukcyjne dachu dotyczącej możliwości montażu paneli PV na dachu budynku
- montaż opracowanie projektu instalacji fotowoltaicznej
- konstrukcji pod instalację paneli PV,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z optymalizatorami mocy
- wykonanie zabezpieczeń pod konstrukcje, dla przewodów i zabezpieczenie ich,
- położenie okablowania do podłączenia paneli PV wraz z wykonaniem tras kablowych
- zamontowanie rozdzielnicy AC/DC,
- zamontowanie zabezpieczeń przepięciowych, w tym rozłączników prądowych po stronie AC i DC
- podłączenie rozdzielnicy do systemu elektroenergetycznego,
- montaż inwertera,
- wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody
budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych)
podczas wykonywania robót budowlanych),
- wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego,
- przeprowadzenie rozruchu instalacji,
- przeprowadzenie badań instalacji elektrycznej w odniesieniu do instalacji PV (ochrony przeciwporażeniowej; rezystancji
izolacji; rezystancji uziemienia; impedancji pętli zwarcia – jeśli dotyczy),
- wykonanie uziemienia dla instalacji PV lub poprawienie jego jakości (jeśli nie występuje lub jego parametr jest niezgodny z
obowiązującymi normami),
- w przypadku gdy na budynku jest zamontowana instalacja odgromowa konieczne jest (jeśli instalacja koliduje z instalacją
PV) przebudowanie lub zmodernizowanie instalacji odgromowej,
- przeprowadzenie badań instalacji fotowoltaicznej,
- kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji,
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.
b) Zakres prac przy instalacji agregatu prądotwórczego
- wystąpienie do zakładu energetycznego o zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu do poziomu co najmniej 60kW
- wystąpienie do zakładu energetycznego o warunki przyłączeniowe do podłączenia agregatu prądotwórczego
- opracowanie i uzgodnienie instrukcji współpracy ruchowej i projektu technicznego podłączenia agregatu z zakładam
energetycznym
- przebudowa rozdzielni głównej na potrzeby włączenia agregatu prądotwórczego
- przebudowa układu zasilania ( wyniesienie układu pomiarowego do granicy działki, wykonanie przyłącza kablowego.
ziemnego od złącza kablowego do rozdzielni głównej budynku)
- przystosowanie pomieszczenia garażowego do montażu agregatu prądotwórczego (wykucia, przekucia, wykonanie
podłoża do posadowienia agregatu prądotwórczego zgodnie z wytycznymi producenta agregaty, wykonanie czerpni
powietrza, komina spalinowego i wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania urządzenia)
- demontaż kostki brukowej i ponowny montaż po wykonaniu prac ziemnych
wykopy pod kabel zasilający od agregatu prądotwórczego do rozdzielni głównej budynku
- montaż układu samoczynnego załączania rezerwy (SZR)
- wykonanie uziemienia dla instalacji agregatu,
- wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody
budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych)
podczas wykonywania robót budowlanych),
- wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego,
- przeprowadzenie rozruchu instalacji,
- przeprowadzenie badań instalacji elektrycznej w odniesieniu do instalacji agregatu prądotwórczego (ochrony
przeciwporażeniowej; rezystancji izolacji; rezystancji uziemienia; impedancji pętli zwarcia – jeśli dotyczy),
- wykonanie uziemienia dla instalacji agregatu,
- kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji,
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji zasilania rezerwowego
c) Zakres prac przy instalacji klimatyzacji w budynku
- opracowanie projektu instalacji klimatyzacji
- montaż przewodów freonowych do pomieszczeń klimatyzowanych
- układanie kanałów instalacyjnych na potrzeby montażu rurek freonowych
- montaż jednostki zewnętrznej instalacji klimatyzacji
- montaż jednostek wewnętrznych instalacji klimatyzacji
- przebudowa tablic elektrycznych piętrowych oraz tablicy głównej na potrzeby zasilania instalacji klimatyzacji
- wykonanie fundamentu na potrzeby montażu sprężarki klimatyzacji
- wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody
budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych)
podczas wykonywania robót budowlanych),
- wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego,
- przeprowadzenie rozruchu instalacji,
- przeprowadzenie badań instalacji elektrycznej w odniesieniu do instalacji agregatu prądotwórczego (ochrony
przeciwporażeniowej; rezystancji izolacji; rezystancji uziemienia; impedancji pętli zwarcia – jeśli dotyczy),
- wykonanie uziemienia dla instalacji agregatu,
- kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji,
- inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji klimatyzacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wykonanie windy dla niepełnosprawnych przed budynkiem Urzędu Gminy w Suchożebrach, przy ulicy A. Ogińskiej 11.W ramach Części 2 należny wykonać:
- Roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- fundamenty, podłoża i podkłady z betonu
- hydroizolacje
- roboty żelbetowe
- winda-konstrukcja
- dostawa i montaż windy
- witryny fasadowe
- izolacje termiczne i akustyczne
- więźba dachowa
- pokrycie dachu
- tynki wewnętrzne
- roboty malarskie ( dobudowa +połączenie wnętrza budynku gminy)
- okładziny ścienne
- posadzki ( dobudowa +połączenie wnętrza budynku gminy )
- stolarka
- elewacja
- rusztowania
- elementy zewnętrzne
- instalacje elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42416100-6 - Windy
4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizacje części złożono 1 ofertę. Cena złożonej oferty: 1 899 735,00zł znacznie przewyższają kwotę zabezpieczoną w budżecie Gminy Suchożebry na sfinansowanie zadania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację Części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





