Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00278147/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego przy
ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6db71a2c-f704-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego przyul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6db71a2c-f704-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego przy ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zleca obsługę monitoringu miejskiego w okresie 36 miesięcy od 1 czerwca 2024 r. w niżej wymienionym zakresie:
Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego w pomieszczeniu przy ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu.
Obsługa monitoringu wizyjnego realizowana będzie w okresach:
od 1 czerwca 2024 r. do 21 czerwca 2024r.
od 1 września 2024r. do 27 czerwca 2025r.
od 1 września 2025r. do 26 czerwca 2026r.
od 1 września 2026r. do 31 maja 2027r.
od poniedziałku do czwartku w godzinach 18.00-6.00 oraz całodobowo w piątek, sobotę niedzielę święta;
w okresach:
od 22 czerwca 2024r. do 31sierpnia 2024r.
od 28 czerwca 2025r do 31 sierpnia 2025r.
od 27 czerwca 2026r. do 31 sierpnia 2026r.
całodobowo przez wszystkie dni tygodnia
Obsługa realizowana będzie przez:
a. obserwację (dozór) zobrazowanej wizji, kamer, systemu i jego obsługę zgodnie
z instrukcją COM,
b. dodatkowe rejestrowanie zaobserwowanych wykroczeń niewymagających natychmiastowej interwencji poprzez zrzut zarejestrowanego materiału na serwer,
c. reagowanie na zauważone wykroczenia lub przestępstwa, zdarzenia związane
z zagrożeniem życia lub zdrowia osób poprzez natychmiastowe informowanie odpowiednich służb, tj. policji, straży miejskiej, pogotowia ratunkowego,
d. niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela zamawiającego o wszelkich awariach Systemu,
e. prowadzenie dokumentacji związanej z zarejestrowanymi wykroczeniami oraz przestępstwami.
f. wydawanie materiału uprawnionym podmiotom prowadzącym postepowania wyjaśniające (Policja, sąd i inne) w tym nagrywanie materiału na nośnik zewnętrzny oraz dokumentowanie wydania zgodnie z obowiązującą procedurą.
Pracownik (operator COM) obowiązany jest do:
a. posiadania licencji ochrony fizycznej I stopnia,
b. biegłej obsługi sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz znajomość programu AVIGILON CONTROL CENTER ENTERPRISE oraz programu AVIGILON CONTROL CENTER PLAYER, iVMs-4200 3.6.0.6 Client
c. posiadania ukończonego kursu ochrony imprez masowych,
d. prowadzenia książki służb, książki rejestr zdarzeń COM, oraz wykazu awarii systemu,
e. natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb tj. policji, straży miejskiej, lub pogotowia ratunkowego lub łącznie wszystkich służb w zależności od specyfiki interwencji
Zamawiający informuje, iż posiada w chwili obecnej w systemie 88 kamer, z prognozą rozwoju systemu do 94 w kolejnych latach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691317,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716846,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691317,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Detektywistyczna Agencja Ochrony ''ARGUS'' Tadeusz Pachnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 830253738
7.3.3) Ulica: ul. gen. Żółkiewskiego- Lina 8/4
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Detektywistyczna Agencja Ochrony "ARGUS" Tadeusz Pachnik
jakie przetargi wygrała firma
Detektywistyczna Agencja Ochrony "ARGUS" Tadeusz Pachnik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691317,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach oświatowych oraz Urzędu Miasta Tarnobrzega
- Doradca specjalistyczny w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej
- Dostawa Lasera Okulistycznego YAG/SLT dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Gruntowa instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,82 kWp dla hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul. Krzywa 57.
- Renowacja i konserwacja ogrodzenia betonowego hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul Krzywa 57.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- Świadczenie usług ochrony obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 1.06.2025 r. do 31.05.2026 r.
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.