Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282350/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00290772/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6bfeff9-f78b-4ce3-8dcc-963e4cda85f81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – 4 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6bfeff9-f78b-4ce3-8dcc-963e4cda85f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052432/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa sprzętu do utrzymania drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/36/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 1 – RDW Jarosław
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 2 – RDW Jasło
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 3 – RDW Rymanów
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 4 – RDW Rymanów
.
Sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 85500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 1 – RDW Jarosław
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 2 – RDW Jasło
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 3 – RDW Rymanów
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 4 – RDW Rymanów
.
Sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 84500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 1 – RDW Jarosław
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 2 – RDW Jasło
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 3 – RDW Rymanów
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 4 – RDW Rymanów
.
Sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 1 – RDW Jarosław
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 2 – RDW Jasło
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 3 – RDW Rymanów
Dostawa czterech fabrycznie nowych posypywarek dla potrzeb PZDW – zadanie 4 – RDW Rymanów
.
Sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147342,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DANROB Najman Robert , Najman Daniel, Najman Paweł s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260129212
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109224,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144533,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103935,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DANROB Najman Robert , Najman Daniel, Najman Paweł s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260129212
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103935,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231019,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DANROB Najman Robert , Najman Daniel, Najman Paweł s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260129212
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie serwisu urządzenia SMART Coater zainstalowanego na Politechnice Rzeszowskiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych oraz hokera obrotowego
- Sprzedaż i dostawa dynamometru elektronicznego dla Uniwersyteckiego Centrum Lekkoatletycznego Ośrodek Badań Innowacyjnych w Sporcie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem lodówek
- USŁUGA DOZORU I OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla jednostek przygranicznych KWP w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Zakup workownicy dwustanowiskowej do zasypywania worków z piaskiem
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem w ramach zadania : Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców gminy Pysznica
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
więcej: Piaskarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





