Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259612/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ TRAFOSTACJI W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ WRAZ Z BUDOWY MIEJSKIEJ HALI TARGOWEJ HANDLU HURTOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340534333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 34A
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm-grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedings?company-divisions=29301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ TRAFOSTACJI W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ WRAZ Z BUDOWY MIEJSKIEJ HALI TARGOWEJ HANDLU HURTOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c95fb5-eb46-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018311/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA I MONTAŻ TRAFOSTACJI W RAMACH ZADANIA PN. BUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ WRAZ Z BUDOWY MIEJSKIEJ HALI TARGOWEJ HANDLU HURTOWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.ZP.261.2.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 474103,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje dostawę i montaż abonenckiej kontenerowej stacji transformatorowej Łyskowskiego 4 w związku z realizacją inwestycji „Budowa infrastruktury drogowej wraz z budową Miejskiej Hali Targowej Handlu Hurtowego” Prowadzone prace będą również obejmować pomiary i czynności sprawdzające. Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z Dokumentacją Projektową, ST i poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Prace powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584004,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520073380
7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza 28c/28
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Demontaż i utylizacja istniejących oraz dostawa, montaż, uruchomienie oraz wpięcie w instalacje Zamawiającego nowego układu pomp próżni medycznej
- Remont dachów w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie- sprawa nr 56/2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynków II i III przy kompleksie Willi Victoriusa w ramach (...) "Adaptacja Willi Victoriusa przy ul. Armii Krajowej21-25 w Grudziądzu na potrzeby (...)"
- Dostawa maszyn, urządzeń, przyrządów, narzędzi i pomocy dydaktycznych stanowiących wyposażenie "Pracowni instalacji, maszyn i napędów elektrycznych"
- Wywóz odpadów komunalnych (odpady BIO) - znak sprawy Z/62/PN/25
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039 - znak sprawy: Z/56/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy budynku Dworku Grafa wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów z podziałem na części".
- Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Głuchołazach oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Bodzanów, w ramach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi położonej na dz.1777 obr. 1 Wieliczka - ul. Jasna boczna
- Modernizacja kuchni centralnej, pomieszczeń socjalnych i stołówki II
- Dokum. proj. oraz roboty budowl. i inst. zw. z dostos. bud. przy ul. 3-go Maja 46 w Zgierzu do przep. p.poż. i budowl. - zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.