eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Wdrożenie w gminie Karczew otwartej platformy e-usług, w ramach realizacji projektu "E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew, Wiązowna", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie w gminie Karczew otwartej platformy e-usług, w ramach realizacji projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew, Wiązowna”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczew

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269226

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Warszawska 28

1.4.2.) Miejscowość: Karczew

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 780 65 88

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351833

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wykonaniu umowy

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00171551

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
399050,00

Po zmianie:
429800,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zaistniała potrzeba opracowania oraz wdrożenia do portalu e-Obywatel dodatkowych formularzy online w ilości 20 sztuk, umożliwiających złożenie wniosku umożliwiającego załatwienie sprawy. Powyższe zwiększy dostępność portalu e_ Obywatel dla potencjalnych odbiorców.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Opracowanie oraz wdrożenie do portalu e-Obywatel dodatkowych formularzy online w ilości 20 sztuk, umożliwiających złożenie wniosku umożliwiającego załatwienie sprawy. Spis dodatkowych formularzy stanowi załącznik do Aneksu Nr 3. Oprócz dwóch zmian Umowy (tj.: Numer zmiany: 1 i Numer zmiany: 2) wskazanych w punkcie 5.4.2 Ogłoszenia o wykonaniu umowy (Ogłoszenie nr 2023/BZP 00171551/01 z 2023-04-11), w celu zwiększenia dostępności portalu e_Obywatel dla potencjalnych odbiorców, zawarto na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp oraz § 17 ust. 4 Umowy Nr 204/2022 z 8 września 2022 r., Aneks Nr 3 z 10.03.2023 r., na opracowanie oraz wdrożenie do portalu e-Obywatel dodatkowych formularzy online w ilości 20 sztuk.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
30750,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zakres prac wynikających z Aneksu Nr 3 Wykonawca wykonał w terminie do 15.03.2023 r.
W wyniku zawartego Aneksu Nr 3 zwiększeniu uległo wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 30 750,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych i 00/100), która zgodnie z treścią art. 455 ust. 2 ustawy Pzp jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona Wykonawcy z tytułu zrealizowanej Umowy Nr 204/2022 z 8 września 2022 r. wynosi 429 800,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy osiemset złotych i 00/100) brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.