eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice DrugieUtworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w żłobku "ZŁOTE RYBKI" w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice



Ogłoszenie z dnia 2025-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 – edycja 1 w żłobku „ZŁOTE RYBKI” w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYBCZEWICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rybczewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 119

1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815844460

1.5.8.) Numer faksu: 815844474

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rybczewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-320bd260-586f-4095-b7ef-c0ce00b30d34

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 – edycja 1 w żłobku „ZŁOTE RYBKI” w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320bd260-586f-4095-b7ef-c0ce00b30d34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091111/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Aktywny maluch 2022-2029

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.
„Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 – edycja 1 w żłobku „ZŁOTE RYBKI”
w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice”.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Pierwszy etap:
 opracowanie dokumentacji projektowej (obejmującej cały zakres rzeczowy opisany w niniejszym programie funkcjonalnoużytkowym)
zawierającej projekty budowlane oraz techniczne (wykonawcze) w podziale na branże wraz z uzyskaniem
pozwolenia na budowę w zakresach potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę (jeśli wymagane),.
 opracowanie koncepcji aranżacji wnętrz wraz z zestawieniami elementów wyposażenia dla wszystkich pomieszczeń.
Zamawiający wymaga przygotowania projektów aranżacji wraz realistycznymi wizualizacjami w co najmniej 2 lub 3
wariantach do wyboru. Propozycje aranżacji pomieszczeń należy przedstawić wraz ze wstępną koncepcją Zamawiającemu
do akceptacji i po wyborze rozwiązań przeznaczonych do realizacji uwzględnić je przy projektowaniu, szczególnie w
zakresie rozmieszczenia grzejników, gniazd wtykowych, włączników elektrycznych, instalacji teletechnicznych,
doprowadzenia instalacji wod.-kan. oraz c.w.u. itd.
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
 przedmiary i kosztorysy szczegółowe,
 harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu budowlanego,
 uzyskanie wszelkich wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej
dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót w tym uzyskanie ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów
i norm,
 w przypadku konieczności wykonanie ekspertyzy w porozumieniu
 z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz służbami straży
 pożarnej w celu uzyskania odstępstwa od obowiązujących przepisów i dostosowania budynku zgodnie z wytycznymi,
 opracowanie audytu energetycznego (jeśli wymagany),
 opracowanie opinii ornitologicznej i wykonanie zaleceń w niej opisanych (jeśli wymagana),
 przeprowadzenie ekspertyzy konstrukcyjno-budowlanej obejmującej wszelkie roboty związane z ingerencją w istniejącą
konstrukcję budynku w szczególności zmianę lokalizacji lub wymiarów otworów okiennych i drzwiowych, przebudowę ścian,
wykonanie przekuć i przebić przez istniejące przegrody budowlane, zmianę obciążeń stropów itd. (jeśli wymagane). W razie
konieczności należy również przeprowadzić inne badania w tym np. geologiczne, jeżeli będą one wymagane do
prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót,
b) Drugi etap:
− roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe w zakresie wymaganym do zrealizowania prac,
− wykonanie instalacji sanitarnych wraz z przebudową przyłączy w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania
żłobka,
− naprawa pęknięć ścian i sufitów, równanie istniejących ścian wewnątrz budynku, uzupełnienie ubytków w istniejących
tynkach, wykonanie nowych gładzi na wszystkich ścianach wewnętrznych oraz co najmniej dwukrotne malowanie
powierzchni ścian farbami lateksowymi zmywalnymi, wykonanie lamperii bezbarwnych do wysokości minimum 150 cm,
− wykonanie nowych wylewek samopoziomujących w celu wyrównania podłoża na wszystkich kondygnacjach w budynku D,
− wykonanie wykładzin heterogenicznych PCV akustycznych,
− wykonanie sufitów podwieszanych systemowych w celu stworzenia przestrzeni technicznej pod stropami oraz poprawienie
estetyki i funkcjonalności pomieszczeń,
− wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych na ścianach w pomieszczeniach mokrych: łazienki, WC,
pomieszczenia porządkowe itp.,
− montaż nowej zewnętrznej i wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z obowiązującymi Warunkami
Technicznymi oraz wymaganiami przeciwpożarowymi (jeśli wymagane),
− montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej zgodnie z obowiązującymi Warunkami Technicznymi oraz wymaganiami
przeciwpożarowymi,
− montaż nowych parapetów wewnętrznych o gr. min. 3 cm wykonanych z konglomeratu,
− dostawa i montaż kompletnego wyposażenia łazienek i pomieszczenia gospodarczego,
− pozostałe roboty nie wymienione powyżej, a konieczne do wykonania w celu kompleksowej adaptacji Zespołu Szkół na
żłobek.
− w przypadku stwierdzenia niezgodności pod kątem spełnienia przepisów przeciwpożarowych, Wykonawca zobowiązany
jest do wykonania ekspertyzy w porozumieniu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz służbami straży
pożarnej w celu uzyskania odstępstwa od obowiązujących przepisów i dostosowania budynku zgodnie z wytycznymi w celu
uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku bądź pozytywnego odbioru przez organy Państwowej Straży Pożarnej (w
zakresie wyodrębnionej strefy pożarowej bądź całego budynku zespołu szkół).
Zamawiający wymaga przeprowadzenia oględzin i wizji lokalnej budynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do
dokonania prawidłowej wyceny. Rezygnacja z przeprowadzenia oględzin obciąża i stanowi ryzyko Wykonawcy składającego
ryczałtową ofertę w na opracowanie dokumentacji projektowej
i wykonanie robót budowlano-instalacyjnych.
4.3. Forma zamówienia to zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -
Prawo budowlane, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego.
4.4. Szczegółowy opis i zakres prac projektowych i robót budowlanych przedstawiony został w załączniku nr 1 do niniejszej
SWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz rysunkach stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona oferta przekraczająca możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiedną kwotę: 585 674,40 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.