Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304527/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11306651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ee34e99-e225-4784-be55-78fe47593d4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035195/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego prowadzących kształcenie zawodowe poprzez zakup sprzętu i wyposażenia, przebudowę i dostosowanie budynków szkół do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027 (...)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59588,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w części I wskazaną poniżej dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni ekonomicznej oraz pracowni organizacji turystyki w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, tj.:• przenośny ekran projekcyjny – 1 sztuka,
• kalkulator – 20 sztuk,
• zestaw Tourguide – 1 zestaw,
• zestaw nagłośnieniowy dla przewodnika – 1 zestaw,
• kolumna aktywna z mikrofonem – 1 zestaw,
• gilotyna – 5 sztuk,
• laminarka – 3 sztuki.
Na dostarczony sprzęt/wyposażenie zamawiający wymaga minimum 24 – miesięcznego okresu gwarancji jakości.
(Uwaga: okresy gwarancji jakości wymienionego sprzętu/wyposażenia dla części I: zestawu Tourgide, zestawu nagłośnieniowego dla przewodnika stanowią kryteria oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
Dostarczony sprzęt/wyposażenie musi być nowy/nowe, pełnowartościowy/pełnowartościowe, nie może być sprzętem/wyposażeniem powystawowym, musi spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ , nie może być: używany/używane, uszkodzony/uszkodzone mechanicznie, posiadać wad. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt/wyposażenie był/było kompletny/kompletne i gotowy/gotowe do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ. We wszystkich pozycjach powyższego opisu, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia.
Termin dostawy: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
42991100-0 - Maszyny introligatorskie
42994230-1 - Laminatory
4.5.5.) Wartość części: 13631,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w części II dostawę wskazanego poniżej sprzętu/wyposażenia do pracowni informatycznej w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu tj.:• tester kabli – 16 sztuk,
• zestaw do monitoringu – 6 zestawów,
• przewód połączeniowy typu patchcord – 50 sztuk,
• listwa elektroinstalacyjna – 20 sztuk,
• listwa zasilająca – 8 sztuk,
• smar do smarowania wentylatorów – 8 sztuk,
• pistolet do kleju na gorąco – 8 sztuk,
• szafa serwerowa wisząca – 6 sztuk,
• patchpanel – 6 sztuk,
• listwa zasilacz – 6 sztuk,
• tester sieci LAN – 6 sztuk,
• media transmisyjne – 16 sztuk,
• zestaw narzędzi sieciowych do wtyków przelotowych – 16 sztuk,
• spawarka światłowodowa – 8 sztuk.
Na dostarczony sprzęt/wyposażenie zamawiający wymaga minimum 24 – miesięcznego okresu gwarancji jakości (nie dotyczy smaru do smarowania wentylatorów).
(Uwaga: okresy gwarancji jakości wymienionego sprzętu/wyposażenia dla części II: zestawu do monitoringu, spawarki światłowodowej - stanowią kryteria oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
Dostarczony sprzęt/wyposażenie musi być nowy/nowe, pełnowartościowy/pełnowartościowe, nie może być sprzętem/wyposażeniem powystawowym, musi spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ , nie może być: używany/używane, uszkodzony/uszkodzone mechanicznie, posiadać wad. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt/wyposażenie był/było kompletny/kompletne i gotowy/gotowe do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ. We wszystkich pozycjach powyższego opisu, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia.
Termin dostawy: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
44322400-7 - Zaciski kablowe
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
24951100-6 - Smary
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.5.) Wartość części: 45956,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23345,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA BORAWSKA APLY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011836017
7.3.3) Ulica: Zagórzańska 28c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-965
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66752,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66752,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021829587
7.3.3) Ulica: Okrężna 3
7.3.4) Miejscowość: Stara Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66752,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- ZAGOSPODAROWANIE ZUŻYTYCH OPON
- BZP.271.90.2025 Wykonanie (...) zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Remont instalacji elektrycznej w lokalu położonym przy Al. Batorego 44/6 w Nowym Sączu".
- "Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu - Łazienki I i II piętro"
- "Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu - Łazienki I i II piętro"
- "Dostawa przenośnego podręcznego analizatora składu ciała na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa przełączników sieciowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część druga
- Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Fabianki
więcej: Smary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.