eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › Wymiana źródła ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku SCKTiR w Popielowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku SCKTiR w Popielowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13

1.5.2.) Miejscowość: Popielów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774275822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@popielow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/popielow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródła ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku SCKTiR w Popielowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffa236b2-11a9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032811/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana źródła ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych w budynku SCKTiR w Popielowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.10.2023.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana źródła ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku SCKTiR w Popielowie”, w tym:
1) opracowanie planu ruchu dla projektowanych robót geologicznych i uzyskanie jego zatwierdzenie w Okręgowym Urzędzie Górniczym w Gliwicach,
2) przedłożenie posiadanego przez Zamawiającego projektu robót geologicznych wraz ze zgłoszeniem w Starostwie Powiatowym w Opolu
3) obsługa geodezyjna,
4) wykonanie kompletnego dolnego źródła ciepła, w tym 18 szt. otworów wiertniczych o głębokości 150,0 m każdy,
5) likwidacja istniejącego źródła ciepła wraz z instalacjami w istniejącej kotłowni,
6) wykonanie nowych okładzin ścian, sufitu i podłogi w pomieszczeniach kotłowni,
7) wymiana drzwi wewnętrznych,
8) dostawa i montaż kompletnego górnego źródła ciepła – gruntowej pompy ciepła w kaskadzie o mocy 60 kW każda wraz z podłączeniem, wyposażeniem i uruchomieniem,
9) dostawa i montaż kompletnego generatora ciepłej wody o pojemności 800 dm3,
10) dostawa i montaż kompletnych buforów ciepła o pojemności 1.000 dm3 – 2 kpl,
11) podłączenie wraz z uruchomieniem instalacji c.o. i c.w.u. do istniejących instalacji,
12) wykonanie instalacji elektrycznych,
13) montaż kompletnego wolnostojącego systemu PV o mocy 20 kW, na konstrukcji stalowej w odległości do 50 m od budynku, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego (realizacja w systemie zaprojektuj-wykonaj),
14) wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego do zmiany umowy na dystrybucję oraz zakup energii elektrycznej,
15) sporządzenie dokumentacji geologicznej i przedłożenie jej właściwej jednostce administracji,
16) wykonanie prób szczelności, pomiarów, dokumentacji powykonawczej,
17) wykonanie mapy powykonawczej,
18) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi dostarczonych i zamontowanych urządzeń,
19) przygotowanie niezbędnych dokumentów i uzyskanie odbioru UDT do wszystkich objętych pozwoleniem urządzeń;
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie obiektu prowadzone są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. „Przebudowa budynku Samorządowego Centrum Kultury, Turystyki i Rekreacji w Popielowie”, które są objęte wspólną decyzją pozwolenia na budowę, zawierającą również zakres przedmiotowego postępowania. W chwili obecnej zarówno budynek jak i plac wokół budynku są przekazane firmie wykonawczej realizującej powyższe zadanie. Zgodnie z powyższym wszelkie roboty związane z realizacją modernizacji źródła ciepła należy wykonywać w pełnej koordynacji z Wykonawcą przebudowy oraz w uzgodnieniu i za zgodą obecnego Kierownika Budowy (jeżeli terminy realizacji obu zadań będą się pokrywały).
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym projekt geologiczny,
2) STWiORB,
3) Przedmiar robót;
Wykonawca winien przygotowując ofertę analizować przedmiot zamówienia i SWZ mając na uwadze Dokumentację techniczną i załączone do SWZ dokumenty.
4.2.1. Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy. Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz STWiORB, o których mowa w pkt 4.2. SWZ. Dołączony w załączniku nr 1 do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w opisie przedmiotu zamówienia lub STWiORB, o których mowa w pkt 4.2. SWZ.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z opisu przedmiotu zamówienia lub STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie powyższych dokumentów w cenie umownej (przedstawionej w ofercie). Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz STWiORB.
Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, STWiORB, przedmiarem robót (dokument pomocniczy), obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia udostępniana dokumentacja techniczna, o której mowa w pkt 4.2. SWZ, opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie (z zastrzeżeniem pomocniczego charakteru przedmiaru robót). Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z przedmiotowej dokumentacji technicznej.
Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, STWiORB, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać kompletnego zamówienia lub przystąpić do użytkowania obiektu (nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów

42511110-5 - Pompy grzewcze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143162,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143162,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORM-HAUS Jelonek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761581562

7.3.3) Ulica: Oleska 20A

7.3.4) Miejscowość: Kolonia Biskupska

7.3.5) Kod pocztowy: 46-331

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143162,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.