Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00364414/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00452785/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu”- w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu”- w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fad142f-2246-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00560636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu." - w ramach Programu ,,MALUCH+" na lata 2022-2029
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków KPO w ramach Programu „MALUCH+” 2022-2029
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9341323.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i § 13 SWZ.
Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/934132
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania w przedmiocie określają §9 i § 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.8.2024/N
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, realizowanymi w ramach zdania pn.: Budowa żłobka przy
ul. Piastowskiej w Radomiu”- w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029.
Powierzchnia zabudowy budynku – ok. 1467,45 m2 . Powierzchnia użytkowa – ok. 2392,10 m2.
Kubatura budynku – ok. 12017 m3 (budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenia koordynatora (kierownika) zespołu nadzorującego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, pełnił należycie nadzór inwestorski (obejmujący min. branżę konstrukcyjno-budowlaną) nad zakończoną robotą budowlaną dotyczącą budowy, przebudowy bądź remontu budynku (bądź zespołu budynków realizowanych w ramach jednej roboty budowlanej w ramach jednej umowy), o wartości prac objętych nadzorem nie mniejszej niż 10.000.000,00 (słownie: dziesięć milionów i 00/100) złotych.
Zamawiający za potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku uzna zarówno wykazanie sprawowania kompleksowego nadzoru nad całością inwestycji, jak i nadzór (w charakterze np. podwykonawcy) nad jedną lub kilkoma branżami w ramach danej inwestycji (o ile wartość robót w nadzorowanej branży lub branżach był nie mniejszy od w/w wymaganej kwoty 10.000.000,00 zł), z zastrzeżeniem, że w każdej sytuacji przedmiotowy nadzór obejmował co najmniej branżę konstrukcyjno-budowlaną.
Kwota o której mowa powyżej może uwzględniać wartość ewentualnych robót towarzyszących i robót dot. zagospodarowania terenu
b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji osoby, które zapewnią nadzór nad robotami budowlanymi, w szczególności:
- koordynatora (kierownika) zespołu nadzorującego, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeń.
Dopuszcza się potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zarówno przez wykazanie dysponowania osobami odrębnie posiadającymi wszystkimi w/w uprawnieniami, jak i przez wykazanie mniejszej liczby osób łącznie spełniających powyższe wymogi.
UWAGA I: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
UWAGA II: oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak
zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do
SWZ;
2) Dowody określające czy usługi o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za sprawowanie nadzoru, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ – wg wzoru
stanowiącego załącznik do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z treścią § 8 SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Uregulowania w przedmiocie istotnych zmian umowy zawiera §9 Projektu Umowy (zał. do SWZ).Uregulowania w przedmiocie umownej waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy zawiera §9a Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/934132
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlega także Wykonawca, w odniesieniu do którego zachodzą okoliczności określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia z obsługi skanera samoobsługowego A3 dla Biblioteki Uniwersyteckiej - Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r.
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa dwóch jednakowych urządzeń Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych i wołowych oraz wędlin drobiowych do Aresztu Śledczego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap III
- Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- SR.272.u.16.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa zatok parkingowych w msc. Jantar - skrzyżowanie DW 501 z ul. Morską"
- Opracowanie PFU, koncepcji lokalizacyjnej przestrzennej oraz technologicznej oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu inw. "Budowa instalacji podoczyszczania ścieków przemysłowych w ZUOK RUDNO"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm. Wierzbica, powiat chełmski, woj. lubelskie"- Etap III
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla potrzeb inwestycji realizowanych przez Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.