Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00238431/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik 2012 w Kwakowie w Gminie Kobylnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10934881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik 2012 w Kwakowie w Gminie Kobylnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ea2fcc-e11e-4ff9-ae95-42bebbf47fbc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049739/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego Orlik 2012 w Kwakowie w Gminie Kobylnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie Nr 1: Kompleksowy remont zaplecza socjalno-sanitarnego oraz wykonanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych przy obiekcie sportowym Orlik (działka nr 63/21, obręb Kwakowo) i sporządzenie dokumentacji odbiorowej, obejmujące w szczególności:1) roboty modernizacyjne zewnętrzne polegające na:
a) wykonaniu pełnowymiarowego miejsca postojowego dla pojazdu osoby niepełnosprawnej wraz z oznakowaniem,
b) wykonanie podestu i schodów zewnętrznych przy pomieszczeniu trenera i magazynku,
c) wymianie 10 szt. świetlików dachowych na świetliki dachowe stałe z akrylową kopułką i płytą prostą poliwęglanu (świetliki o wymiarach 90x90cm),
d) wymianie obróbek blacharskich dachu płaskiego wykonanych z blachy powlekanej,
e) wymianie orynnowania z PCV na orynnowanie systemowe wykonane z blachy powlekanej,
e) wymianie dwóch zadaszeń systemowych nad drzwiami wejściowymi do pomieszczeń trenera i magazynku,
f) wymianie konstrukcji i pokrycia wiaty pomiędzy kontenerami – profile blaszane, blacha falista powlekana,
g) wymianie podłogi pod wiatą - deski kompozytowe na ruszcie,
h) renowacji pokrycia papowego - pokrycie papą termozgrzewalną,
i) wymianie drzwi wejściowych do pomieszczeń na drzwi blaszane, gładkie, izolowane termicznie, wzmocnione z samozamykaczem (blokada 90 stopni), zamykane na dwa zamki,
j) pokryciu ścian zewnętrznych blachą okleinowaną folią drewnopodobną na ruszcie drewnianym mocowanym do konstrukcji ścian. W przestrzeniach pomiędzy ścianą montaż płyt z twardej wełny mineralnej gr. 5 cm,
k) wykonaniu dokumentacji odbiorowej,
2) roboty modernizacyjne wewnętrzne polegające na:
a) wymianie podłóg z płyt OSB o gr. 28 mm - we wszystkich pomieszczeniach,
b) zabezpieczeniu przed korozją biologiczną konstrukcji legarów podłogowych oraz wymianie istniejącej wełny mineralnej poprzez zastąpienie jej styropianem (gr. 10 cm) oraz zastosowanie membrany dyfuzyjnej,
c) wymianie wykładzin podłogowych PCV na wykładzinę zgrzewaną przemysłową klasy 34/43 wraz z wywinięciem na przyległe ściany na wysokość 10cm - w pomieszczeniach „suchych”,
d) montażu na ścianach paneli z blachy trapezowej z filcem w kolorze jasnym mat, mocowanie systemowe do istniejących ścian,
e) montażu na sufitach paneli z blachy gładkiej w kolorze jasnym, mocowanie systemowe z profilem osłaniającym kołki montażowe,
f) wymianie instalacji wodnej wraz z wykonaniem odpowiednich spadków oraz z montażem dwóch zaworów upustowych wody - w pomieszczeniu w.c.
g) całkowitym remoncie 4 pomieszczeń: 2 pomieszczenia wc z prysznicami, pomieszczenie wc dla osób niepełnosprawnych, umywalnia z wc: (powierzchnia pomieszczeń około 2.5 x 2.5 m., wys. ok. 250 cm.) obejmującym:
wymianę drzwi do pomieszczeń,
pokrycie ścian zewnętrznych płytą włókninowo-cementową, glazura do pełnej wysokości sufitu,
wymianę warstw podposadzkowych: na płycie OSB gr. 28 mm, położenie płyt suchego jastrychu, zaizolowanie, położenie płytek gres,
ułożenie i podłączenie instalacji mat grzewczych z izolacją z maty AL 5mm,
wykonanie kabin wc i pryszniców jako elementy gotowe wykonane z płyt celulozowo-epoksydowych,
wykonanie wpustów liniowych pod prysznicami,
wymianę armatury i elementów hydraulicznych,
wymianę umywalek i muszli wc, montaż luster,
zamontowanie nagrzewnic nad drzwiami w dwóch pomieszczeniach wc, dostępnych z zewnątrz,
h) wykonaniu dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia (odrębnie dla każdego z Zadań) jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej / technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załącznik nr 1a – 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
4.5.5.) Wartość części: 269655,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie Nr 2: Modernizacja oświetlenia zewnętrznego boisk poprzez wymianę istniejących opraw na energooszczędne LED (działka nr 63/21, obręb Kwakowo) i sporządzenie dokumentacji odbiorowej, polegające na:1) demontażu i utylizacji starych opraw oświetleniowych,
2) montażu opraw oświetlenia zewnętrznego dwóch boisk treningowych na energooszczędne LED, oprawy należy zamontować na istniejących słupach, wysięgnikach, w tym:
1) montaż 4 kompletów opraw oświetlenia zewnętrznego o minimalnych parametrach:
moc 172,3 W
strumień świetlny oprawy: 25401 lm
strumień świetlny lampy: 30000 lm
klasyfikacja oświetleni CIE: 100
montaż 2 kompletów opraw oświetlenia zewnętrznego o minimalnych parametrach:
moc 342,7 W
strumień świetlny oprawy: 48687 lm
strumień świetlny lampy: 60000 lm
klasyfikacja oświetleni CIE: 100
2) montaż 4 kompletów opraw oświetlenia zewnętrznego o minimalnych parametrach:
moc 515,9 W
strumień świetlny oprawy: 75934 lm
strumień świetlny lampy: 90000lm
klasyfikacja oświetleni CIE: 100
3) dostosowaniu podzespołów w szafie oświetleniowej poprzez dobranie i wymianę odpowiednich zabezpieczeń,
4) montażu sterownika załączającego oświetlenie za pomocą aplikacji mobilnej z wbudowanym odbiornikiem GPS,
5) wykonaniu pomiarów natężenia oświetlenia na wyznaczonych punktach pomiarowych płaszczyzny roboczej,
6) pomiarze impedancji pętli zwarcia,
7) wykonaniu dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia (odrębnie dla każdego z Zadań) jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej / technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załącznik nr 1a – 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 134003,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2 ustawy, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy, w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta, z ceną 732 135,84 zł.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi
331 675,85 zł brutto.
Zamawiający nie zwiększy kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości złożonej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37618,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37618,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37618,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA „NIEGOCIN”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 845-000-09-84
7.3.4) Miejscowość: GIŻYCKO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37618,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica i jej jednostek
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





