Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00266262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oczyszczalni ścieków
w Ostrowie Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW LUBELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8520003
1.5.8.) Numer faksu: 818520642
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ostrowlubelski@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ebdef7a-e75b-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oczyszczalni ściekóww Ostrowie Lubelskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ebdef7a-e75b-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUI.271.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172724,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oczyszczalni ścieków w Ostrowie Lubelskim.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 38,18 kW, posadowionej na dachu budynku odwadniania osadu z boksami garażowymi oraz na dachu wiaty zlokalizowanych na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrów Lubelski.
W skład instalacji mają wchodzić komponenty o poniższej charakterystyce i minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
UWAGA:
a) Wraz z ofertą należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych parametrów, np. karty katalogowe, certyfikaty, warunki gwarancji.
b) Wykonana instalacja powinna spełniać kryteria oceny możliwości przyłączenia oraz wymagania techniczne dla mikroinstalacji przyłączanych do sieci dystrybucyjnej niskiego napięcia Operatora Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A. Wykonawca zobligowany jest do wykonania zgłoszenia mikroinstalacji u Operatora Sieci Dystrybucyjnej na podstawie pełnomocnictwa.
c) Wymagany inwerter wyposażony w system monitorowania instalacji fotowoltaicznej. System monitorowania ma zapewnić ciągły podgląd na ilość wyprodukowanej energii oraz wydajność. System pozwala na natychmiastowe wykrywanie błędów oraz alarmy na poziomie inwertera i poziomie systemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący parametry instalacji stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 30
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 17
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187450,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75030 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT PLASTICS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371813658
7.3.3) Ulica: Lubiejew 3D
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku położonego w m. Chojnica 6, gm. Srokowo
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Inspektoratów ZUS podległych O/ZUS Zielona Góra -3 części
- Poprawa efektywności energetycznej szkół
- Wzmocnienie efektywności energetycznej w budynku aktywności lokalnej w Falkach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko- Orlik 2012" w Spytkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.