Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184929/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25874219-2f85-42fb-b038-d92b9f20fce11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25874219-2f85-42fb-b038-d92b9f20fce1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041911/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 102921L w m. Ryki - łącznik od ul. Królewskiej do ul. Warszawskiej
1.1.4 Budowa oświetlenia drogi gminnej od ul. Młynarskiej do ul. Sadowej w m. Ryki
1.1.5 Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Klonowej i ul. Spokojnej w Rykach
1.1.6 Budowa oświetlenia drogowego w m. Ownia
1.1.7 Budowa oświetlenia drogowego wraz z wolnostojącymi lapami oświetleniowymi w m. Podwierzbie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki”,4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych – z podziałem na 5 części, jak przedstawiono poniżej:
4.2.1. Część I: Budowa wydzielonej linii oświetlenia drogowego w m. Ownia w gminie Ryki w ramach zadania „budowa oświetlenia drogowego w m. Ownia” w tym m. in:
- posadowienie 19 nowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami;
- montaż 19 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 54 W
- ułożenie ok.756 m kablowej linii oświetleniowej
- montaż szafy oświetleniowej SOU z wyposażeniem
- przeprowadzenie badań i pomiarów pomontażowych
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 211961,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki”,4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych – z podziałem na 5 części, jak przedstawiono poniżej:
4.2.2. Część II: Rozbudowa oświetlenia drogi gminnej nr 102921L łącznik od w ul. Królewskiej do ul. Warszawskiej w m. Ryki w ramach zadania „Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 102921L łącznik od ul. Królewskiej do ul. Warszawskiej” w tym m. in:
- posadowienie 11 nowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami
- montaż 11 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 45 W;
- ułożenie ok 604 m kablowej linii oświetleniowej
- wymiana szafki SON wraz z wyposażeniem
- ułożenie uziomów w rowach;
- przeprowadzenie badań i pomiarów pomontażowych;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 153217,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki”,4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych – z podziałem na 5 części, jak przedstawiono poniżej:
4.2.3. Część III: Budowa oświetlenia drogi gminnej łącznik od w ul. Młynarskiej do ul. Sadowej w m. Ryki w ramach zadania „Budowa oświetlenia drogi gminnej od ul. Młynarskiej do ul. Sadowej w m. Ryki” w tym m.in.:
- posadowienie 25 nowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami
- montaż 25 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 45 W;
- ułożenie ok 1278 m kablowej linii oświetleniowej (kabel zapewnia Inwestor)
- wymiana szafki SON wraz z wyposażeniem
- ułożenie uziomów w rowach;
- przeprowadzenie badań i pomiarów pomontażowych;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 286212,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki”,4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych – z podziałem na 5 części, jak przedstawiono poniżej:
4.2.4. Część IV: Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego z wolnostojącymi latarniami oświetleniowymi w m. Podwierzbie w ramach zadania „Budowa oświetlenia drogowego wraz z wolnostojącymi lampami oświetleniowymi w m. Podwierzbie” w tym m. in:
- posadowienie 11 nowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami
- montaż 11 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 51 W;
- ułożenie ok 1024 m kablowej linii oświetleniowej (kabel zapewnia Inwestor)
- ułożenie uziomów w rowach;
- przeprowadzenie badań i pomiarów pomontażowych;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 138726,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki”,4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych – z podziałem na 5 części, jak przedstawiono poniżej:
4.2.5. Część V: Budowa oświetlenia drogowego w ul. Klonowej i ul. Spokojnej w Rykach w tym m. in:
- posadowienie 12 nowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami
- montaż 13 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 51,5 W i 22,4 W;
- ułożenie ok 524 m kablowej linii oświetleniowej (kabel zapewnia Inwestor)
- montaż szaf oświetleniowych SOx wraz z wyposażeniem
- ułożenie uziomów;
- przeprowadzenie badań i pomiarów pomontażowych;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 127588,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101148,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189764,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101148,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAN SIEDLISKI „AMPER-POL” Zakład Usług Technicznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430473731
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 58/20
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAN SIEDLISKI "AMPER-POL" Zakład Usług Technicznych
jakie przetargi wygrała firma
ROMAN SIEDLISKI "AMPER-POL" Zakład Usług Technicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101148,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70723,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70723,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAN SIEDLISKI „AMPER-POL” Zakład Usług Technicznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430473731
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 58/20
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAN SIEDLISKI "AMPER-POL" Zakład Usług Technicznych
jakie przetargi wygrała firma
ROMAN SIEDLISKI "AMPER-POL" Zakład Usług Technicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70722,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199167,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199167,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya-Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199167,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91853,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91853,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya-Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91853,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99698,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99698,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya-Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99698,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RYKI
- Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w latach 2025/2026
- Remont dróg gminnych nr 102867L ul. Tadeusza Kościuszki, nr 102904L ul. Szkolna , nr 102910 ul. Wąska w Rykach
- "Usługi pralnicze i dzierżawa pościeli wraz z transportem dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.".
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Ryki w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk"
- Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów łącznik od ul. Zielonej do ul. Słonecznej
- Remont jezdni drogi powiatowej nr 1443L - ul. Partyzantów w Dęblinie
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dekoracji świetlnej w parku Palmiarni wraz z montażem, demontażem w latach 2025-2026
- Budowa oświetlenia ulicznego w Holendrach Baranowskich. Projekt współfinasowany w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025.
- Budowa linii oświetlenia ulicznego w Osieku nad Notecią przy ul. Przemysłowej i montaż oświetlenia w Dąbkach
- Budowa oświetlenia ścieżki rowerowej wraz z linią kablową na dz. 939 w m. Kaczory ul. Górna
- Przebudowa przejść dla pieszych polegająca m. in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na 3 części
- Remontu nawierzchni placu Jednostki Ratowniczo Gaśniczej JRG 6 przy ul. Chrościckiego 76 w Warszawie.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.