eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poczesna › Budowa budynku Gminnego Centrum Kultury Informacji i Rekreacji w Hucie Starej B



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Gminnego Centrum Kultury Informacji i Rekreacji w Hucie Starej B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poczesna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Poczesna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-262

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327 41 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczesna@poczesna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poczesna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Gminnego Centrum Kultury Informacji i Rekreacji w Hucie Starej B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af56cf15-01ba-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249952/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.8.2022.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wolnostojącego, parterowego, służącego lokalnej społeczności,
• budynek mieścić : - zaplecze dla boiska sportowego, - zaplecze dla basenu otwartego, -
wielofunkcyjna salę z pomieszczeniami towarzyszącymi, - pomieszczenie biurowe dla potrzeb
społeczności lokalnej, - pokój administracji obiektu oraz niezbędne pomieszczenia techniczne i
sanitarne,
• budynek składa się z pięciu, poprzesuwanych lekko segmentów, dostępnych od strony pół-nocnej, wschodniej, południowej i zachodniej, a główny dojazd i dojście zaprojektowano od strony wschodniej.
Przedmiotowy budynek zostanie wyposażony w następujące instalacje:
• instalacja wodociągowa, będzie rozprowadzała wodę po budynku poprzez projektowane, nowe przyłącze i zestaw wodomierzowy usytuowany w pomieszczeniu ratownika, na szczycie budynku. Instalacja zostanie podzielona na mniejsze sekcje, zgodne z projektowaną funkcją pozwalające na ich niezależne odcinanie. Woda ciepła będzie rozprowadzana równolegle do zimnej, mając swój
początek w dwóch piecach gazowych.
• instalacja kanalizacji sanitarnej, będzie odbierała ścieki poprzez projektowane przyłącze i bę-dzie je przekazywała do istniejącej w pobliżu sieci miejskiej,
• instalacja kanalizacji deszczowej , będzie odbierała wodę z dachów rynnami i rurami spusto-wymi i wyrzucała na pobliskie tereny zielone,
• instalacja co zostanie zbudowana jako wodna, zasilana z dwóch kotłów gazowego pracują-cych niezależnie. Dla ogrzania pomieszczeń zostanie zrealizowana instalacja co wraz z grzejni-kami montowanymi na ścianach. Dla pomieszczenia wielofunkcyjnego oraz dla zespołu szat-niowego zostanie zrealizowane ogrzewanie z wykorzystaniem nagrzewnic zasilanych instalacja co z projektowanych piecy gazowych. Instalacja co będzie gwarantowała całoroczne ogrzewa-nie pomieszczeń wspólnych części środkowej oraz ogrzewanie dyżurne w okresie zimy w
pomieszczeniach części sportowej i basenowej,
• instalacja wentylacji będzie mieszana. Dla sali wielofunkcyjnej będzie to płynnie regulowana
wentylacja mechaniczna, nawiewno-wywiewna z nawiewem wyposażonym w nagrzewnicę oraz z wywiewem wyposażonym w wentylator wyciągowy – usytuowanych po przeciwnych stro-nach sali. Dla pomieszczeń szatniowych będzie to nawiew z nagrzewnicą usytuowaną w szatni oraz wywiew z wentylatorem wyciągowym usytuowanym w pomieszczeniu umywalni. z czerp-niami na ścianach budynku i wyrzutniami na dachu. Dla pozostałych pomieszczeń będzie to nawiew albo poprzez okienne nawiewniki albo poprzez elementy napowietrzające w ścianach zewnętrznych oraz wywiew przez murowane kominy, wzbogacone wentylatorkami uruchamia-nymi automatycznie.
• instalacja gazowa będzie doprowadzała gaz nową instalacją wewnętrzną od istniejącego kur-ka głównego z gazomierzem do dwóch zaworów odcinających usytuowanych na ścianach ze-wnętrznych budynku, a następnie do dwóch gazowych piecy co.,
• instalacja elektryczna będzie zasilana z istniejącego w pobliżu złącza energetycznego, nowym kablem zasilającym zakończonym w rozdzielni głównej budynku. Z tej rozdzielni energia zosta-nie rozesłana do różnych funkcjonalnie części budynku wyposażonych w niezależne tablice roz-dzielcze.
Z tych dedykowanych rozdzielni energia zostanie rozprowadzona do obwodów oświetlenio-wych i gniazdek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 2909790,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 :
Budowa sieci wodociągowej - sieć wodociągowa zaopatrująca w wodę na cele bytowo-gospodarcze oraz pożarowe budynku Gminnego Centrum Kultury Informacji i Rekreacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 127369,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3850000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4150000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3850000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. MAR-BUD SP. Z.O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382173990

7.3.3) Ulica: Bór 143/157

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3850000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131185,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: kromar Import Export Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382173339

7.3.3) Ulica: Oleska 280

7.3.4) Miejscowość: Starokrzepice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-161

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.