eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieleszyn › "BUDOWA PSZOK W M. PRZYSIEKA GM. MIELESZYN" w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA PSZOK W M. PRZYSIEKA GM. MIELESZYN”
w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieleszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Mieleszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieleszyn 23

1.5.2.) Miejscowość: Mieleszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-212

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614295072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetergi@mieleszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mieleszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA PSZOK W M. PRZYSIEKA GM. MIELESZYN”
w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a86e149-036f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014058/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Sokolniki i Karniszewo, budowa PSZOK i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przysiece

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla Gminy Mieleszyn na działce nr 101/4 w Przysiece.
W załączeniu Zamawiający przedkłada Program Funkcjonalno – Użytkowy (zwany dalej PFU), opracowany przez mgr inż. arch. Szymon Trzebiatowski, mgr inż. arch. Joanna Sieradzka (pracownia HEKO Sp. z o.o.).
Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i pozwoleń oraz budowę wraz z dostawą i montażem urządzeń oraz wyposażenia wraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie ww. obiektu.
Planowana inwestycja, zostanie zaprojektowana oraz wykonana w całości i składać się będzie,
z następujących elementów:
A. Zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, związanych z zagospodarowaniem terenu przedmiotu zamówienia, tj.:
• Wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych: makroniwelacji,
• Budowa ogrodzenia terenu,
• Budowa dróg manewrowych i chodników wewnętrznych,
• Budowa zjazdu z drogi publicznej
• Budowa wagi towarowej dla samochodów, w tym ciężarowych,
• Budowa kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do projektowanego i wybudowanego zbiornika bezodpływowego na wody opadowe.
• Budowa przyłącza wody do celów bytowych oraz budowa zbiornika na wody do celów zewnętrznego gaszenia pożaru,
• Montaż bramy wjazdowej sterowanej pilotem.
• Budowa oświetlenia terenu.
• Montaż monitoringu wizyjnego terenu.

B. Zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, związanych z następującymi obiektami:
• Ob1 Plac manewrowy
• Ob1a Płyta monolityczna betonowa
• Ob2 Waga najazdowa
• Ob3 Zbiornik retencyjny wód opadowych
• Ob4 Zbiornik naziemny na wodę do celów ppoż
• Ob5 Stanowisko czerpania wody do celów ppoż
• Ob6 Budynek kontenerowy: biurowy

C. Zaprojektowania rozwiązań technologicznych oraz wykonania, dostawy i montażu urządzeń/wyposażenia, tj.:
• odpowiedniej ilości kontenerów i regałów oraz pojemników do zbiórki odpadów,
• wózka jezdniowego z mechanicznym napędem podnoszenia
• monitoringu całego obiektu.

Zaznacza się, iż Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji i poprawności funkcjonowania PSZOK-u niezbędne do jego użytkowania.
W sytuacji, gdy doświadczenie i wiedza Wykonawcy wskazują, że Wymagania Zamawiającego, są niewystarczające dla osiągnięcia zamierzonego celu, to powinien on w swojej ofercie i cenie ująć takie rozwiązania wraz z uzasadnieniem.
Wykonawca zobowiązany jest do zaznajomienia się ze wszystkimi szczegółami Wymagań Zamawiającego oraz poszukiwania objaśnień, jeżeli cokolwiek jest niezrozumiałe lub niejasne.
Jeżeli w niniejszym PFU opisano przedmiot zamówienia wskazując znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie w Ofercie Wykonawcy rozwiązań równoważnych.
Obiekt musi spełniać wszelkie wymagania przewidziane w przepisach prawa.

Zamawiający dopuszcza zmiany Programu Funkcjonalno - Użytkowego w zakresie optymalizacji kosztów budowy infrastruktury, poprawy funkcjonalności, propozycje zmian musza być zaakceptowane przez Zamawiającego.
W ramach projektu Wykonawca jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania wymagane w PFU, jeśli zostaną zachowane wyższe standardy lub nastąpi zmniejszenie kosztów lub poprawa walorów użytkowych instalacji. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia takich zmian na każdym etapie wykonywania zadania.

Strony oświadczają, że w przypadku wątpliwości w zakresie znaczenia użytych w umowie postanowień oraz jej warunków niżej wskazane dokumenty będą odczytywane i interpretowane w następującej kolejności:
1) Umowa,
2) Oferta Wykonawcy,
3) SWZ z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce,
4) PFU wraz załącznikami,
z tym, że jeżeli jakikolwiek z tych dokumentów będzie przewidywał korzystniejsze w ocenie Zamawiającego parametry dostarczonych urządzeń, sprzętu i materiałów lub korzystniejszą technologię wykonywania robót będzie on miał pierwszeństwo przed pozostałymi dokumentami.
W odniesieniu do zobowiązań Wykonawcy określonych przedmiotem umowy, niniejszą Umowę oraz dokumenty, o których mowa wyżej (pkt.1do 4) należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające w taki sposób, że w wyniku znalezionych dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu przedmiotu umowy, ani wymaganego zakresu należytej staranności.

Obiekt ma mieć wielkość spełniającą wymogi prawne, funkcjonalne i użytkowe stawiane Punktom Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Ilość i rozmieszczenie kontenerów powinny być tak dobrane, aby zapewniały właściwe, zgodne z przeznaczeniem użytkowanie spełniając określone wymogi w PFU zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach techniczno-budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska.
Powierzchnie zagospodarowania działki w obrębie opracowania powinny spełniać wymagania określone w PFU.
Należy zapewnić nadzór autorski we wszystkich branżach. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i pozwoleń nie dostarczonych wraz z PFU.
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian na etapie wykonywania projektów technicznych w tym ewentualnie wymagających wykonania zamiennego projektu architektoniczno-budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu, w niezbędnym zakresie, wynikającego z ustaleń w wykonawcą. W toku ustaleń należy przewidzieć możliwość wprowadzenia drobnych zmian w układzie funkcjonalnym bez zwiększania charakterystycznych parametrów.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
Pozostałe informacje dotyczące terenu i jego funkcji znajdują się w PFU. (załącznik nr 7 do swz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2293531,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2293531,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181917945

7.3.3) Ulica: Olsztyńska 17

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2293531,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.