Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194640/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00205438/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00216849/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
LEASING OPERACYJNY MALOWARKI DROGOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁUKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030289885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 21 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d1737e2-9576-45a8-9df0-6859664f48891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
LEASING OPERACYJNY MALOWARKI DROGOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d1737e2-9576-45a8-9df0-6859664f4889
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180801,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej malowarki drogowej z osprzętem. Maszyna musi być fabrycznie nowa, rok produkcji nie wcześniej niż 2024 r.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy wg poniższych zasad:
1) 59 miesięcznych rat leasingowych płatnych zgodnie z planem finansowym przedstawionym w Załączniku nr 3 do SWZ,
2) opłata wstępna: 0%,
3) opłata końcowa (opłata za wykup): 1% wartości netto + VAT przedmiotu leasingu,
4) leasing oparty o stałą stopę procentową,
5) udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na poprawne funkcjonowanie malowarki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
42924300-2 - Urządzenia natryskowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227739,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227739,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227739,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa, transport, szkolenie, serwis - TRAMAD SERWIS OPOLE Sp. z o.o., ul. Torowa 4, 45-073 Opole
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225402,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski
- ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa (leasing) 3 samochodów osobowych
- Dostawa samochodu strażackiego i przyczep
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3
- Dostawa pojazdu terenowego typu UTV z dodatkowym wyposażeniem, skutera wodnego ratowniczego wraz z przyczepą do jego holowania oraz platformą ratunkową dla SA PSP w Krakowie
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





