eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY



Ogłoszenie z dnia 2025-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH
W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-497a4fb8-c73d-4c5c-8de4-293e2237e63d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH
W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497a4fb8-c73d-4c5c-8de4-293e2237e63d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018702/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych” w części 3) Modernizacji energetycznej budynków Ochotniczych straży pożarnych.

Opis przedmiotu zamówienia:
ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJE:
• Wykonanie izolacji fundamentów,
• Prace wokół budynku z odtworzeniem powierzchni utwardzonych,
• Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z izolacją dylatacji,
• Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej,
• Wymiana pokrycia dachu – docieplenie stropodachu styropapą,
• Remont wejścia do budynku,
• Wymiana zadaszenia nad wejściem do budynku,
• Wymiana parapetów zewnętrznych,
• Wymiana orynnowania i obróbek blacharskich,
• Demontaż istniejącego oświetlenia, sygnalizacji, napisu „OSP KRYRY” i adresu wraz z montażem oświetlenia, napisu z podświetlanych liter oraz nowego napisu z adresem,
• Demontaż i montaż gabloty na figurę św. Floriana, wbudowanej w ścianę frontową
• Nadmurowanie ścianek attyk,
• Montaż instalacji odgromu i uziomu,
• Usunięcie pokrycia dachowego wraz z warstwami izolacyjnymi,
• Docieplenie stropodachu styropapą.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319901,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758439,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319901,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATER SPÓŁKA JAWNA DOMINIK PŁAWECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003535530

7.3.3) Ulica: ROLNA 4

7.3.4) Miejscowość: KOBIELICE

7.3.5) Kod pocztowy: 43-262

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319901,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.