Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293380/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00319862/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00524410/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH
W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Suszec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-497a4fb8-c73d-4c5c-8de4-293e2237e63d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACHW CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497a4fb8-c73d-4c5c-8de4-293e2237e63d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018702/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie „Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych” w części 3) Modernizacji energetycznej budynków Ochotniczych straży pożarnych.
Opis przedmiotu zamówienia:
ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJE:
• Wykonanie izolacji fundamentów,
• Prace wokół budynku z odtworzeniem powierzchni utwardzonych,
• Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z izolacją dylatacji,
• Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej,
• Wymiana pokrycia dachu – docieplenie stropodachu styropapą,
• Remont wejścia do budynku,
• Wymiana zadaszenia nad wejściem do budynku,
• Wymiana parapetów zewnętrznych,
• Wymiana orynnowania i obróbek blacharskich,
• Demontaż istniejącego oświetlenia, sygnalizacji, napisu „OSP KRYRY” i adresu wraz z montażem oświetlenia, napisu z podświetlanych liter oraz nowego napisu z adresem,
• Demontaż i montaż gabloty na figurę św. Floriana, wbudowanej w ścianę frontową
• Nadmurowanie ścianek attyk,
• Montaż instalacji odgromu i uziomu,
• Usunięcie pokrycia dachowego wraz z warstwami izolacyjnymi,
• Docieplenie stropodachu styropapą.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319901,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758439,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319901,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATER SPÓŁKA JAWNA DOMINIK PŁAWECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003535530
7.3.3) Ulica: ROLNA 4
7.3.4) Miejscowość: KOBIELICE
7.3.5) Kod pocztowy: 43-262
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATER SPÓŁKA JAWNA DOMINIK PŁAWECKI
jakie przetargi wygrała firma
PLATER SPÓŁKA JAWNA DOMINIK PŁAWECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319901,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-29INNE PRZETARGI SUSZEC
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





