Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244263/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 210 94 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6367631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9436738e-fde4-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028453/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki
1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244263/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.44.2022.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części:
1) pierwsza część zamówienia: wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”;
2) druga część zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”.
3. Zamówienie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Część pierwsza zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki rowerowej o nawierzchni mineralno – bitumicznej przy drodze powiatowej nr 1161P i 1160P na odcinku Ujście – Byszki o długości 5,1 km i szerokości 2,0 m. Zakres robót obejmuje m. in.:
a) roboty ziemne,
b) przebudowę istniejących zjazdów o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki bet. gr. 8 cm,
c) przebudowę nawierzchni drogi powiatowej nr 1160P na odcinku 3+181,45 – 3+254,85,
d) przebudowę przepustu ø 800 mm w km 2+943,95,
e) rozbiórkę przepustów pod zjazdami ø 500 mm w km 2+962,24 i 3+013,20,
f) fragmentaryczne zasypanie istniejących rowów odwadniających,
g) budowę prefabrykowanych żelbetowych ścianek oporowych typu „L”,
h) odmulenie i odtworzenie istniejących rowów odwadniających w km 3+525,00 - 4+452,00,
i) usunięcie kolizji z istniejącymi elementami sieci elektroenergetycznej,
j) usunięcie kolizji z istniejącymi elementami sieci teletechnicznych,
k) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drodze a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze objętej zamówieniem w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zapewnienia obsługi geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót, utrzymania ruchu publicznego w okresie realizacji umowy aż do zakończenia i odbioru robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa w ruchu pieszym i pojazdami mechanicznymi. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem.
4.3. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę.
4.4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w przepisach o ochronie środowiska.
4.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem budowy oraz kierownikami robót branżowych (branża elektryczna, teletechniczna). Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane kierowników robót branżowych niezwłocznie przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych.
4.6. Okres gwarancji i rękojmi – minimum 36 miesięcy (okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 16 SWZ).
4.7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji projektowej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych). Dopuszcza się równoważne materiały pod warunkiem, że:
1) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i SWZ,
2) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i SWZ.
4.8. Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że materiały przeznaczone do wbudowania są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Jeżeli materiały nie potwierdzą równoważności, Wykonawca nie będzie uprawniony do ich zastosowania i na własny koszt wymieni na materiały spełniające warunki równoważności.
4.9. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
4.10. Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiału, który nie będzie spełniać ww. wymagań wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu, a odmowa wykonania takich działań będzie skutkować bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
4.11. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty lub sprawozdania z badań, deklaracje zgodności CE lub deklaracje właściwości użytkowych.
4.12. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiającego.
4.13. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
4.14. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4.15. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) obsługa układarki mas bitumicznych;
b) obsługa walca drogowego;
c) obsługa koparko-ładowarki;
d) obsługa innego sprzętu;
e) roboty brukarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 4.1. do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 4000146,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części:
1) pierwsza część zamówienia: wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”;
2) druga część zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”.
3. Zamówienie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Część druga zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Budowa ścieżki rowerowej Ujście - Byszki”. Postępowanie na wybór wykonawcy robót budowlanych stanowi część pierwszą zamówienia.
4.1. Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy będzie należało:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym,
2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji,
3) bieżący i ciągły nadzór nad wykonywanymi robotami, obecność na terenie budowy zapewniająca skuteczny i prawidłowy nadzór,
4) organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, ustawą – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą na wykonanie robót,
5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych, finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia,
6) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach robót i ewentualnych trudnościach w realizacji zadania,
7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o obecności na terenie budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców,
8) kontrolowanie wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na terenie budowy i w otoczeniu oraz utrzymywania porządku na terenie budowy,
9) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania,
10) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych,
11) analizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych uwag oraz zgłaszanie zastrzeżeń i wad dokumentacji projektowej Projektantowi,
12) każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym i uzyskiwanie jego akceptacji ewentualnych zmian i odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji,
13) opracowywanie przy udziale Wykonawcy robót protokołów konieczności i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu,
14) sprawdzanie kosztorysów dla robót wyszczególnionych w protokołach konieczności,
15) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska,
16) zwoływanie, udział i protokołowanie ustaleń podczas rad budowy,
17) współpraca z kierownikami robót,
18) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia na wykonanie robót,
19) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji,
20) kontrolowanie terminowości wykonania robót w celu dotrzymania terminów określonych w umowie z wykonawcą robót,
21) udział w komisjach w zakresie wszystkich odbiorów robót budowlanych (częściowych i końcowego), instalacji i urządzeń technicznych przeprowadzanie, protokołowanie tych odbiorów oraz zawiadamianie o tym Zamawiającego,
22) współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji;
23) nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu,
24) udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym robót, odbiorach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym oraz sporządzanie protokołów odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów gwarancyjnych i ostatecznego,
25) opracowywanie opinii dotyczących wad wykonanych robót ujawnionych w okresie trwania gwarancji,
26) wykonywanie innych czynności w toku realizacji inwestycji niezbędnych do jej prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji,
27) potwierdzenie zgodności wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych faktur.
4.2. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
4.3. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Na część pierwszą zamówienia złożone zostały trzy oferty.
Ofertę z najniższą ceną 6 204 938,22 zł brutto złożył Wykonawca Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpinski, ul. Norwida 9/7, 77-400 Złotów.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4 920 180,44 zł brutto i nie może jej zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6204938,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6767692,25 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBIT Grzegorz Piluszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642185631
7.3.3) Ulica: ul. Młynarska 9/4
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102440,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ZAKUP AMBULANSU SPECJALISTYCZNEGO TYPU B/C Z WYPOSAŻENIEM
- SZAFA ENDOSKOPOWA ZESTAW WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
- SPRZĘT MEDYCZNY J.U. III
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Bieżące naprawy dróg gminnych na terenie miasta Piły masą z recyklera.
- Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.