Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281780/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Powstańców i Szeli w Solarni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIERAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-240
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774872266
1.5.8.) Numer faksu: +48774872262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bierawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9482d0b-e451-42d7-8fdb-2a86450162d31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Powstańców i Szeli w Solarni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9482d0b-e451-42d7-8fdb-2a86450162d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012246/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont ulicy Powstańców i Szeli w Solarnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198166,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Powstańców i Szeli w Solarni.
1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej
- oczyszczenie i wyrównanie istniejącej nawierzchni.
- wyprofilowanie oczyszczonej i wyrównanej nawierzchni
- uzupełnienie istniejącej podbudowy kruszywem stabilizowanym cementem
- ułożenie siatki przeciwspękaniowej
- ułożenie jednowarstwowej nawierzchni bitumicznej
- regulacja pionowa studni rewizyjnych kanalizacyjnych
- regulacja pionowa zaworów,
- oznakowanie
Główne parametry geometryczne:
- długość:
-- ulica Powstańców – 172,3 m;
-- ulica Szeli – 243,6 m
- szerokość jezdni 2,5-5,0 m
Szczegółowy zakres robót precyzuje dokumentacja projektowa oraz STWIORB stanowiące załączniki do SWZ.
Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia.
2.Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy.
3.Gwarancja co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4.Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo m.in.:
- kompleksową obsługę geodezyjną,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
- oznakowanie budowy,
- odbiory z udziałem inwestora,
- po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy,
- opracowanie planu BIOZ jeżeli będzie wymagany.
- uzyskanie uzgodnień związanych z zajęciem pasa drogowego,
- opracowanie organizacji ruchu na czas prowadzonych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160487,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290965,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160487,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANABUD S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492103719
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 36
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn - Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-220
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160487,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w m. Radziemice w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.