Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241743/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej Wrząca - Kolonia Bechcice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11
1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11
1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-feaf2479-feda-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej Wrząca - Kolonia Bechcice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feaf2479-feda-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038339/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci wodociągowej Wrząca - Kolonia Bechcice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej Wrząca - Kolonia Bechcice”.
1.1.
Przedmiot zamówienia dotyczy budowy sieci wodociągowej DN110 PEHD w gminie Lutomiersk obręb Wrząca oraz Kolonia Bechcice, dł. 737,05mb. Rozbudowa sieci ma na celu umożliwienie włączenia się poszczególnych odbiorców na działkach sąsiadujących do projektowanego wodociągu oraz spięcie w sieć pierścieniową dwóch wodociągów.
Od strony zachodniej w obrębie Wrząca istniejący wodociąg woD90 zlokalizowany w pasie pobocza drogowego. Od strony wschodniej w obrębie Kolonia Bechcice istniejący wodociąg wo110 zlokalizowany w pasie pobocza drogowego. W pasie drogowym znajdują się również przewody energetyczne oraz telekomunikacyjne. Brak kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej.
1.2.
Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych znak: AB.6743.227.2022.GL z dnia 01-06-2022r. przyjętego bez uwag i sprzeciwu przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach. Scan zgłoszenia w załączeniu do SWZ. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wskazanymi w STWiORB, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, pożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
1.3.
Roboty budowlane ziemne będą realizowane pod nadzorem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podstawie Pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych z dn. 19-01-2023r. znak WUOZ-ZA.5161.1145.2022.MISP. Scan pozwolenia w załączeniu do SWZ. Koszt badań archeologicznych wykonanych przez archeologa ponosi Zamawiający. Wszystkie roboty ziemne wykonywane przez Wykonawcę w toku realizacji inwestycji podlegają nadzorowi archeologicznemu. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji udostępni archeologowi teren budowy oraz będzie uzgadniał z nim na bieżąco sposób postępowania przy robotach ziemnych.
2.
1) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 do SWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarach robót– załącznik nr 8 do SWZ,
- projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
3.
Ponadto, w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do:
1) ustanowienia kierownika budowy, który będzie prowadził dziennik/zeszyt budowy i załączenia przy podpisywaniu umowy:
a) uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót w zakresie budowy sieci wodociągowych;
b) aktualnych zaświadczeń z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy;
2) wytyczenia geodezyjnego;
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji ruchu na czas budowy, który należy uprzednio uzgodnić z zarządcą drogi (gmina), zarządcą ruchu (powiat), i policją a także uzyskanie decyzji na zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót i umieszczenia urządzenia w pasie drogi (gmina);
4) zabezpieczenia terenu robót, właściwego oznakowania, zorganizowanie zaplecza socjalnego i sanitarnego (toalety) dla personelu Wykonawcy;
5) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zarejestrowania jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach i dostarczenia Zamawiającemu w terminie wykonania zamówienia oświadczenia o zarejestrowaniu inwentaryzacji;
6) przeprowadzenia wymaganych prób, badań i sprawdzeń;
7) uczestniczenia wraz z kierownikiem budowy/robót w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego. Kierownik budowy/robót, ustanowiony z ramienia Wykonawcy, zobowiązany jest do codziennej obecności na placu budowy. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy/robót, jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy;
8) uczestniczenia wraz z kierownikiem budowy/robót w czynnościach odbiorowych;
9) zagwarantowania stałej obecności osoby zapewniającej nadzór techniczny nad realizowanym zadaniem, nadzór nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy. Koordynowanie robót realizowanych przez podwykonawców;
10) niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót albo opóźnienie lub przyspieszenie terminu zakończenia wykonania zamówienia;
11) po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest:
a) przed odbiorem robót, załączyć niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów;
b) załączyć kosztorys powykonawczy;
c) przed odbiorem robót, złożyć oświadczenie o wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazaniu jej (tj. szkiców roboczych, map), Zamawiającemu po zaewidencjonowaniu w Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii w Pabianicach, ul. Kościuszki 25;
12) Wykonawca na czas budowy wodociągu ma bezwzględny obowiązek zapewnienia przejezdności drogi, przy której realizowane będą roboty oraz zapewnienia dojazdu do posesji mieszkańcom oraz służbom ratunkowym i technicznym.
4.
Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego:
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia;
2) po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i zostaną usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, chyba że w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zaznaczono inaczej albo uzgodnieniem z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia postanowiono inaczej. Również w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek na placu budowy i wokół niego w ramach wykonywanych prac;
3) harmonogram prac, zabezpieczenia, oznakowania, przejścia prowizoryczne, wszelki wątpliwości należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym (inspektorem nadzoru);
4) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie samodzielnie podejmować decyzji i wykonywać robót będących przedmiotem zamówienia w sposób odbiegający od dokumentacji projektowej;
5) na etapie budowy Wykonawca będzie przedkładał karty materiałowe wszystkich planowanych do wbudowania materiałów i urządzeń do akceptacji osobom pełniącym nadzór autorski oraz nadzór inwestorski przed wbudowaniem; bez uprzedniej akceptacji karty materiałowej planowanego do wbudowania materiału lub urządzenia Wykonawca nie ma prawa wbudować takiego produktu;
6) umieszczanie na terenie budowy oraz w jego okolicach tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych (w tym m.in. na ogrodzeniu, rusztowaniu i budynkach) możliwe jest wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie;
7) w zakres zamówienia wchodzi wykonanie przecisku pod korytem rzeki Zalewki zgodnie z decyzją z dn. 02-12-2021r, znak PO.ZUZ.5.4210.744.2021.AP w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego. Skan decyzji wraz z operatem wodno-prawnym w załączeniu do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218694 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218694 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODNER II Kazimierz Żurawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100956557
7.3.3) Ulica: Ner Kolonia 22
7.3.4) Miejscowość: Wartkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WODNER II" Kazimierz Żurawski
jakie przetargi wygrała firma
"WODNER II" Kazimierz Żurawski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218694 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Poświętne" w ramach zadania "Budowa wodociągu w gminie Poświętne oraz zakup samochodu asenizacyjnego i beczki asenizacyjnej"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nowe Ostrowy oraz wyposażenie Ujęcia Wody dla SUW w Grochowie mające na celu zwiększenie wydajności stacji
- Przebudowa drogi w ul. Cegielskiego (13KD-D na odcinku od posesji nr 4 do posesji nr 10 wraz z placem do zawracania oraz 12KD-D na odcinku od drogi 13KD-D do ul. Braci Hofmannów) we Wrocławiu
- Budowa zbiornika wyrównawczego na wodę pitną wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka istniejącego zbiornika w miejscowości Bębło
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029.
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.