eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa sprzętu komputerowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472061020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Romulada Traugutta 25

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 637 70 28

1.5.8.) Numer faksu: 42 639 98 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: winb@lodz.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lodz.winb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9aea76a6-f36b-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pabianicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311694646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzancka 56

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb-pabianice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www: pinb-pabianice.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla powiatu Łódzkiego Wschodniego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251739261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-117

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pinblodzkiwschodni.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brzezinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331355511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb-brze@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pinb.brzeziny.lo.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311479813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.9 Maja 33

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinb-lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-lask.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opocznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681554529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Kazimierza Bończy-Załęskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinbopoczno@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pinbopoczno.lo.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Skierniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361585919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 29

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadzor@skierniewice.pinb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.pinb.gov.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712509608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16A

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.piotrkow@esc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip20.lo.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aea76a6-f36b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223698/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 86/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 391791,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1- Skanery dokumentów:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 1
b) Skaner typu a – 8 szt.
c) Skaner typu b – 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 93264,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2- Urządzenia zapewniające bezpieczeństwo sieci oraz umożliwiające zestawienie tunelu Site To Site:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 2
b) urządzenie UTM typu a - 6 szt.
c) urządzenie UTM typu b – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 83800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3- Drukarki kodów kreskowych, etykiet adresowych oraz czytniki kodów kreskowych:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 3
b) drukarka typ a – 8 szt.
c) drukarka typ b – 8 szt.
d) czytnik kodów – 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216100-7 - Czytniki optyczne

4.5.5.) Wartość części: 27600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4- Podpisy kwalifikowane 17 szt. ,
minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego

4.5.5.) Wartość części: 8347,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część 5- Stacje robocze wraz z urządzeniami UPS i oprogramowaniem biurowym dedykowane dla kancelarii oraz monitory:
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 5
b) stacja robocza – 25 szt.
c) monitor typ a – 11 szt.
d) monitor typ b– 22 szt.
e) pakiet oprogramowania biurowego 7 licencji

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 177493,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część 6- Sprzęt komputerowy dedykowany dla pracowników w postaci komputerów przenośnych.
a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 6
b) laptop typ a – 14 szt.
c) laptop typ b – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 91400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione we wszystkich częściach. Na części 1,3,5 wpłynęły oferty z których najkorzystniejsza przekraczała środki przeznaczone na realizację zamówienia. W części 2,4,6 nie wpłynęły żadne oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.