eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkRemont 4 pracowni szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2025-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 4 pracowni szkolnych
w Zespole Szkół Technicznych w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MALBORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 5564604272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.sikorska@powiat.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 4 pracowni szkolnych
w Zespole Szkół Technicznych w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a47c8bb-7baf-461f-8ae4-b84e67b39b07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040644/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont 4 pracowni szkolnych (...) w Zespół Szkół Technicznych w Malborku w ramach projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie malborskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie malborskim” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.25.2025.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319527,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych 4 pracowni szkolnych w Zespół Szkół Technicznych w Malborku w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie malborskim”:
1) pracownia elektryczna – gabinet nr 8;
2) pracownia urządzeń i systemów energetyki odnawialnej (OZE) – gabinet nr 6;
3) pracownia technologii mechanicznej z zapleczem – gabinet nr 10;
4) pracownia mechaniki samochodowej – gabinet nr 24.
Zaplanowane roboty mają przyczynić się do odnowienia i odświeżenia pomieszczeń wykorzystywanych w ramach kształcenia zawodowego, tak by możliwa była instalacji oraz rozmieszczenie sprzętu i wyposażenia zaplanowanego do zakupu w ramach projektu. Planowana inwestycja nie spowoduje zmiany sposobu użytkowania terenu (realizowana jest w istniejącym budynku). Nie przewiduje się robót zewnętrznych. Przedsięwzięcie nie spowoduje zmiany sposobu zagospodarowania terenu. Zaplanowane prace nie wymagają uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jak również uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie malborskim” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Projekt pozytywnie wpływa na politykę niedyskryminacji, która ma na celu eliminowanie wszelkich form oraz przejawów dyskryminacji, a także oznacza również propagowanie pełnego oraz równego uczestnictwa i dostępu we wszystkich dziedzinach życia. Zastosowane rozwiązania w ramach projektu są w pełni zgodne z zasadami równości szans i niedyskryminacji zgodnie
z zapisami art. 9 Rozporządzenia 2021/1060 oraz Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2021.
Rezultaty i efekty projektu będą dostępne na równych zasadach i w sposób niedyskryminujący dla wszystkich korzystających. W ramach projektu zastosowane zostaną standardy dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027 zgodnie z załącznikiem 2 do ww. Wytycznych.
Projekt uwzględnia potrzeby wszystkich użytkowników i zakłada ograniczenie barier, które uniemożliwiają dostęp do szkolnictwa zawodowego dla osób z niepełnosprawnością.
W projektowaniu zakresu inwestycji wzięto pod uwagę zalecenia wynikające z orzeczeń dla osób z różnymi szczególnymi potrzebami, w tym dysfunkcjami. Produkty projektu będą użyteczne dla wszystkich użytkowników. W całym procesie projektowym nie stosowano jakichkolwiek kryteriów, które byłyby dyskryminujące.
Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości (bez podziału na Części).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399888,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321333,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX INVEST Sabina Juchniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491921404

7.3.3) Ulica: Oliwska 21-23

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 83-563

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.