Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00277892/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Korfantów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4343 820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad7b8f87-d017-421a-a757-b8cc3a69b08d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad7b8f87-d017-421a-a757-b8cc3a69b08d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027732/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.7.2025.ISz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego ze sprzętem ratowniczo – gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzymkowicach
2. Szczegółowo, „minimalne” parametry techniczne szczegółowo opisano w załączniku nr 4 do SWZ.
3. Wraz z samochodem, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentacje techniczną samochodu, w szczególności:
1) dokumentacja niezbędna do dopuszczenia pojazdu do ruchu wraz z kompletną dokumentacją niezbędną do rejestracji pojazdu, jako samochodu specjalnego w Polsce przez Zamawiającego,
2) 2 oryginalne komplety kluczyków
3) świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej (m.in. z CNBOP lub innej właściwej jednostki badawczo-rozwojowej) potwierdzone za zgodność z oryginałem, w części charakteryzującej parametry techniczne;
4) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (instrukcji itp. na sprzęt i wyposażenie dostarczone wraz z pojazdem w języku polskim) dla prawidłowego użytkowania przedmiotu umowy.
4. WYKONAWCA pisemnie zawiadomi ZAMAWIAJĄCEGO o dacie, od której przedmiot umowy będzie gotowy do odbioru techniczno-jakościowego. Data ta winna być określona co najmniej na 5 dni przed terminem odbioru faktycznego, o którym mowa w ust. 5 ZAMAWIAJĄCY przystąpi do odbioru techniczno-jakościowego w ciągu 3 dni od daty zawiadomienia pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę ważnego świadectwa dopuszczenia przedmiotu zamówienia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej. Strony dopuszczają zawiadomienie za pomocą maila. Zawiadomienie należy skierować do Pani Doroty Sosulskiej – mail: dorota.sosulska@korfantow.pl, tel. 77 4343 820 wew. 52.
5. Odbiór techniczno-jakościowy przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie WYKONAWCY w terminie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO po otrzymaniu zawiadomienia WYKONAWCY, o którym mowa w ust. 4. Odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu umowy dokona co najmniej 2 przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w obecności co najmniej 1 przedstawiciela WYKONAWCY. Podczas odbioru sprawdzona będzie również zgodność samochodu ze specyfikacją, zgodność ilościowa wyposażenia i kompletność dokumentacji.
6. Protokół odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu umowy zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach i po podpisaniu przez obie strony, zostanie przekazany po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron. W protokole strony ustalą dokładny termin odbioru faktycznego.
7. ZAMAWIAJĄCY odmówi przyjęcia przedmiotu umowy w całości, jeśli nie będzie on choćby w części odpowiadał opisowi zawartemu w SWZ i w złożonej ofercie wraz z załącznikami lub nie będzie posiadał świadectwa dopuszczenia dla samochodu zgodnie rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania.
8. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego usterek (wad), WYKONAWCA zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia lub wymiany samochodu lub wyposażenia na wolne od usterek (wad) w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach w 2 egzemplarzach i po podpisaniu przez obie strony przekazany zostanie po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron. Po usunięciu usterek (wad) wykazanych w protokole odbioru techniczno-jakościowego odbędzie się kolejny odbiór techniczno-jakościowy przedmiotu umowy w całości z którego zostanie sporządzony protokół.
9. Odbiór faktyczny przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie WYKONAWCY z udziałem co najmniej 2 przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w obecności co najmniej 1 przedstawiciela WYKONAWCY w terminie ustalonym w sposób, o którym mowa w ust. 4. Protokół odbioru faktycznego zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach i po podpisaniu przez obie strony, przekazany zostanie po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
10. Przedmiot umowy zostanie wydany Zamawiającemu z pełnym zbiornikiem paliwa.
11. Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia nie naruszają i nie wyłączają stosowania postanowień umownych i kodeksu cywilnego dotyczących kar umownych, odstąpienia od umowy oraz rękojmi za wady i nie przesuwają terminu wydania przedmiotu umowy.
12. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt w siedzibie Zamawiającego samochodu szkolenie dla 5 osób w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu. Z przeprowadzonego szkolenia zostanie sporządzony protokół w 2 egzemplarzach wraz z wykazem imiennym osób przeszkolonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00, dnia 23.06.2025 roku wpłynęła jedna oferta: Firmy Handlowo-Usługowej Piotr Sandak NIP: 5921890043 o wartości 440 000,00 zł. Natomiast kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia wynosiła: 360 000,00 zł.
Wartość jedynej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440000 PLN
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu specjalnego lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego typu pickup dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego w Koluszkach
- Dostawa pojazdów na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Dostawa wyposażenia na potrzeby Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łącko"
- Wsparcie potencjału OSP w Łubowie, gm. Borne Sulinowo, w usuwaniu skutków zmian klimatycznych poprzez zakup wyposażenia
- DOSTAWA 11 SZT. SAMOCHODÓW RATOWNICZO- GAŚNICZYCH I SPECJALNYCH.
- Aparaty ucieczkowe.
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





