eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › "Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2023 i 2024 z podziałem na Zadania"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2023 i 2024 z podziałem na Zadania"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86cdb052-faf2-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi leśne, budowa dróg leśnych, usługi transportowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2023 i 2024 z podziałem na Zadania"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86cdb052-faf2-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088498/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty budowlane polegające na wynajmie sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2900000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2785050,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - koparka gąsienicowa z łyżką do skarpowania minimum 0,6 m3 - 400 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok
Parametry techniczne sprzętu: Koparka gąsienicowa o masie minimum 18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,6m3 - 1 sztuka - 400 godzin (łącznie).
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, równiarka – 1350 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) 1 sztuka - 1350 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy równiarki w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych – 4500 godzin (łącznie), na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów (RDLP Zielona Góra – część północna).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejszą ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki – 4500 godzin (łącznie).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 700000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 200 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów (RDLP Zielona Góra – część północna).
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM): 1 sztuka , 200 godzin.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy spycharek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 200 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m: 1 sztuka, 200 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 250 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów
Parametry techniczne sprzętu: Układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia: 1 sztuka, 250 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec drogowy (stalowo-gumowy) minimum 10 ton - 400 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (PÓŁNOC) – Nadleśnictwa: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum 10 ton: 1 sztuka, 400 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Świebodzin, Cybinka, Babimost, Torzym, Przytok oraz droga samorządowa Kłodnica-Toporów (RDLP Zielona Góra – część północna).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - koparka gąsienicowa z łyżką do skarpowania minimum 0,6 m3 – 900 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Gubin, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki
Parametry techniczne sprzętu: Koparka gąsienicowa o masie minimum 18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,6 m3 - 1 sztuka - 900 godzin (łącznie).
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Gubin, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, równiarka – 1200 godzin, na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra
Parametry techniczne sprzętu: Równiarka drogowa o mocy min 88kW (120KM) 1 sztuka, - 1200 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy równiarki w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - 3 koparki kołowe z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych – 5000 godzin (łącznie), na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. 45520000-8 – Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zlecenia robót mniejsza ilością sprzętu, jednak nie mniej niż jedną jednostką sprzętu.
Parametry techniczne sprzętu: Koparka kołowa o masie 12-18 ton z łyżką do skarpowania minimum 0,4 m3 oraz łyżką do robót ziemnych minimum 0,6 m3: 3 sztuki – 5000 godzin (łącznie).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy koparek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy
do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 750000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM) - 250 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra
Wspólny Słownik Zamówień: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakres budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Parametry techniczne sprzętu: spycharka gąsienicowa o mocy min. 103kW (140KM): 1 sztuka , 250 godzin
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
Czas pracy spycharek w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z budowy. W cenę jednostkową pracy sprzętu określonego w tej części należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu z budowy do miejsca garażowania. Czas przejazdu pomiędzy budowami w ciągu jednego dnia będzie liczony jako czas pracy. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 20 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - rozściełacz kruszywa - 350 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra
Parametry techniczne sprzętu: Rozściełacz kruszywa o szerokości układania w zakresie 3 - 4,5m: 1 sztuka, 350 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia - 250 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra
Parametry techniczne sprzętu: Układarka do poboczy wraz z nośnikiem urządzenia: 1 sztuka, 250 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską - walec drogowy (stalowo-gumowy) minimum 10 ton – 1400 godzin na terenie administrowanym przez RDLP Zielona Góra (POŁUDNIE) – Nadleśnictwa: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra
Parametry techniczne sprzętu: walec stalowo-gumowy minimum 10 ton: 1 sztuka, 1400 godzin.
Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictw: Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Wymiarki, Zielona Góra (RDLP Zielona Góra – część południowa).
Informacje dodatkowe:
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu zleconych robót, lecz nie więcej niż 50% wartości danej części zamówienia. Jednocześnie zamawiający przewiduje możliwość opcji zwiększającej do 30% wartości danej części zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg formularza ofertowego przedłożonego przez wykonawcę oraz rozmiaru rzeczywiście wykonanych robót.
W cenę jednostkową pracy sprzętu wymienionego w tej części należy wliczyć koszt przewozu zestawem niskopodwoziowym do i z budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282285,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8952014433

7.3.3) Ulica: Oś. Konstytucji 3 maja 25F

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 12 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249444,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75337,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236775,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu dla Zadania nr 13 w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 12 czerwca 2023r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta następującej firmy: JMM ŁUCKI spółka komandytowa, ul. Kaczkowskiego 2a, 67-100 Nowa Sól.
W wyniku dokonanej oceny złożonych ofert, w tym oferty firmy JMM ŁUCKI spółka komandytowa, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. a) ustawy PZP odrzucił powyższą ofertę ponieważ została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania.
Zamawiający w punkcie 6.3 ppkt. 3) SWZ przewidział fakultatywną przesłankę wykluczenia ujętą w art. 109 ust.1 pkt 7) PZP zgodnie z którą Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał, istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
Wykonawca JMM Łucki spółka komandytowa z siedzibą w Nowej Soli jako członek konsorcjum zawarł z Zamawiającym dwie umowy nr ZTA.270.3.1.2022 Zadanie nr 7 z dnia 21 lipca 2022 oraz nr ZTA.270.3.1.2022 Zadanie nr 9 z dnia 21 lipca 2022, których przedmiotem była dostawa kruszywa. W świetle oświadczeń zawartych w ofercie konsorcjum JMM Łucki spółka komandytowa z siedzibą w Nowej Soli, w ramach przedmiotowych umów miała zajmować się sprawami organizacyjnymi związanymi z transportem i rozładunkiem i załadunkiem. Zgodnie z zawartymi umowami dostawy miały być realizowane na podstawie zleceń cząstkowych. Pomimo wystawienia zleceń i kilkukrotnemu przedłużeniu terminu ich realizacji, które to przedłużenie nastąpiło na wniosek wykonawców, nie przystąpili oni do realizacji umów. Mając na uwadze, że Konsorcjum nie zrealizowało dostaw nawet w małej części, Zamawiający w dniu 10 października 2022 r. odstąpił od przedmiotowych umów z winy wykonawców oraz obciążył ich karą umową z tego tytułu. Przyczyny niewykonania umów leżały w pełni po stronie wykonawców, a fakt nie wykonania umowy nawet w najmniejszej części niewątpliwie czyni zadość zawartej w art. 109 ust. 1 pkt 7) PZP przesłance nienależytego wykonania istotnych zobowiązań umowy w znacznym stopniu. Zaznaczyć należy, że Wykonawca nie podjął żadnych czynności w ramach ujętej w art. 110 PZP procedury samooczyszczenia, jak również do dnia dzisiejszego nie naprawił szkody poprzez zapłatę naliczonej kary umownej.
Od decyzji Zamawiającego Wykonawca wniósł odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej która następnie wyrokiem z dnia 20.07.2023 r. Sygn. Akt: KIO 1927/23 oddaliła odwołanie potwierdzając tym samym zasadność odrzucenia oferty wykonawcy firmy JMM ŁUCKI spółka komandytowa.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9731083608

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.