eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie - na okres 12-stu miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie – na okres 12-stu miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 / 8756200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ab36ed2-118a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie – na okres 12-stu miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ab36ed2-118a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051968/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa wydruku w SO Rzeszów oraz podległych Sądach Rejonowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295793

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G-2512-4/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 308500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie – na okres 12-stu miesięcy” znak: G-2512-4/23

Zamawiający zleca wykonanie usługi uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w poniżej określonych jednostkach sądowniczych w następujących lokalizacjach:
1.1. Sąd Okręgowy w Rzeszowie:
- Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów
- ul. Hetmańska 15 lokal użytkowy nr 18, 35-959 Rzeszów,
1.2. Sąd Rejonowy w Leżajsku:
- ul. A. Mickiewicza 47, 37-300 Leżajsk,
1.3. Sąd Rejonowy w Łańcucie:
- ul. Grunwaldzkiej 10, 37-100 Łańcut,
1.4. Sąd Rejonowy w Ropczycach:
- ul. Słowackiego 7, 39-100 Ropczyce,
1.5. Sąd Rejonowy w Strzyżowie:
- ul. 3 Maja 14, 38-100 Strzyżów,
- ul. 8 Marca 9, 39-100 Strzyżów.
Zamawiający informuje, iż wszystkie wymienione powyżej lokalizacje mają oddzielne wewnętrzne sieci, zgodnie z podziałem określonym w ppkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5. Między wymienionymi lokalizacjami nie ma zapewnionej wspólnej komunikacji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w lokalizacji danej jednostki sądowniczej;
2.2. zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, poprzez wykonywanie ich bieżących przeglądów i konserwacji;
2.3. użyczenie urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba po stronie Zamawiającego w lokalizacji danej jednostki sądowniczej (dostawa urządzenia);
2.4. odbiór i utylizację zużytych (wykorzystanych) materiałów eksploatacyjnych wraz z ich opakowaniami;
2.5. możliwość śledzenia i analizowania przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących jednostek sądowniczych, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału oraz na tej podstawie płynną i bieżącą ich dostawę;
2.6. uruchomieniu na serwerze Zamawiającego systemu zarządzająco - monitorującego, który będzie umożliwiał monitorowanie stanu zużycia poszczególnych materiałów eksploatacyjnych dla wszystkich urządzeń drukujących widocznych w sieci lokalnej danej jednostki sądowniczej za pomocą połączeń LAN jak i USB;
2.7. wdrożenie systemu zarządzająco-monitorującego musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Na okoliczność zakończenia procesu wdrożenia systemu zarządzająco – monitorującego sporządzony zostanie pisemny Protokół, a jego data będzie początkiem biegu 12-sto miesięcznego okresu realizacji zamówienia.
3. Za urządzenia drukujące Zamawiający uznaje drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, kserokopiarki, drukarki do zadruku okładek akt sądowych, bez względu na stosowaną w nich technologię druku i obsługiwany format druku.
4. Usługą stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia objęte są zarówno urządzenia drukujące będące na obecną chwilę w posiadaniu jednostek sądowniczych, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, wskazane w załączniku nr 1A do SWZ, jak i te które Zamawiający zakupi lub otrzyma w dzierżawę w trakcie obowiązywania umowy.
5. Specyfikacja techniczna urządzeń drukujących, jakie powinny spełniać urządzenia udostępniane przez Wykonawcę do
realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ.
6. Zamawiający szacuje, że liczba stron wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy we wszystkich jednostkach sądowniczych, przedstawia się następująco:
- dla wydruków czarno-białych – 5 000 000 stron;
- dla wydruków kolorowych – 50 000 stron

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30125100-2 - Wkłady barwiące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukmedia Irena Siwarga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952119137

7.3.3) Ulica: ul. Romualda Traugutta 2

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.