Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa drabiny mechanicznej MAGIRUS M42L IVECO MAGIRUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczerbowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kmpsp.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kmpsp.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7db9efda-2d38-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa drabiny mechanicznej MAGIRUS M42L IVECO MAGIRUS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db9efda-2d38-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z przyczyn technicznych jest niemożliwe osiągnięcia przez innego Wykonawcę wymaganej wydajności w zakresie naprawy kosza ratowniczego typu RC400 przy zastosowaniu nowych elementów nośnych kosza, automatyki, elementów zamknięć klatki, naprawy połączeń kablowych, kontroli mocowań kosza oraz sprawdzenia poprawności działania parku drabinowego oraz dokonania programowania nowego komputera typu ESX kosza drabiny mechanicznej oraz dostosowania kosza do ustawień drabiny. W powyższym zakresie niezbędna jest również konieczność skorzystania ze specjalistycznej wiedzy, narzędzi i środków, którymi dysponuje wyłącznie wykonawca Fire-Max Sp. z o.o. jako autoryzowany przedstawiciel w Polsce firmy Magirus GmbH, posiadający wyłączne uprawnienia w zakresie napraw produktów Magirus i jako jedyny mogący realizować serwis i naprawy tych produktów w sposób zgodny dokumentacja, technologią oraz wymaganiami producenta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MKT.2370.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa drabiny mechanicznej MAGIRUS M42L IVECO MAGIRUS
o numerze podwozia VIN: ZCFA61MN002627275 wyposażonej w kosz ratowniczy typu RC400. W ramach zamówienia Wykonawca winien przeprowadzić naprawę parku drabinowego w zakresie naprawy kosza ratowniczego typu RC400 przy zastosowaniu nowych elementów nośnych kosza, automatyki, elementów zamknięć klatki, naprawy połączeń kablowych, kontroli mocowań kosza oraz sprawdzenia poprawności działania parku drabinowego. Również w ramach zamówienia należy dokonać programowania nowego komputera typu ESX kosza drabiny mechanicznej oraz dostosowania kosza do ustawień drabiny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 749000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fire-Max Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-008-38-45
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 224
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 749000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych stolarki drzwiowej w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
- Wykonanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w budynku Wydziału Mechatroniki PW w okresie 24 miesięcy.
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.