Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00320204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00326307/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej pojedynczej kancelarii leśnictwa Brzeźce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kędzierzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzozowa 48
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kuźnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-246
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4863072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kedzierzyn@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kedzierzyn.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/56171/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa samodzielnej pojedynczej kancelarii leśnictwa Brzeźce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d24375c9-10eb-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00307223/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa pojedynczej samodzielnej kancelarii leśnictwa Brzeźce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 550258,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku samodzielnej pojedynczej kancelarii leśnictwa Brzeźce wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny ze strychem nieużytkowym. Dach wielospadowy symetryczny o kącie 30°, pokryty blachodachówką. Na parterze budynku zaprojektowano pomieszczenia o funkcji biurowej: biuro, aneks socjalny, pomieszczenie porządkowo/magazynowe, węzeł sanitarny i poczekalnię. Część nadziemną zaprojektowano w technologii drewnianej szkieletowej w systemie prefabrykowanym, natomiast ławy i ściany fundamentowe jako żelbetowe. Konstrukcja dachowa w formie wiązarów drewnianych łączonych na płytki kolczaste. Zewnętrzne ściany nośne budynku konstrukcji szkieletowej drewnianej. Na działce z posadowionym budynkiem zaprojektowano: wewnętrzną instalację elektroenergetyczną wraz z przyłączem kablowym WLZ, instalację PV, wewnętrzną instalację wod-kan wraz z przyłączami, ogrodzenie, miejsca postojowe utwardzone kostką brukową, dojście do budynku oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej.
Charakterystyczne parametry budynku:
• powierzchnia użytkowa – 39,97 m²,
• powierzchnia zabudowy – 51,15 m²,
• kubatura – 243 m³,
• wysokość – 5,15 m,
• długość – 9,3 m,
• szerokość – 5,50 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej i STWiOR stanowiących załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP, gdyż cena najkorzystniejszej spośród złożonych ofert przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do kwoty ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750268,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778336,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.