eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówWykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w Pruszkowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w
Pruszkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w
Pruszkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b2b355-9ad9-479f-a14f-940e1c7bf6a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.34a.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w
Pruszkowie:
a) ul. Pogodna na odcinku od ul. B. Prusa do ul. Targowej,
b) ul. Helenowska w obrębie ul. Jasnej,
c) ul. Obrońców Pokoju przy Szkole Podstawowej Nr 8,
d) ul. Chopina w obrębie ul. Moniuszki.

1. Część projektową w tym wykonanie dokumentacji projektowej:
a) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu,
b) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu,
c) Wykonanie projektu elektrycznego wraz z:
wykonaniem projektu z naniesioną lokalizacją urządzeń aktywnego przejścia dla pieszych oraz dokonanie wymaganych
formalności koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności: (uzgodnienie lokalizacji masztów, szafki
sterowniczej, linii kablowych oraz przyłączy kablowych w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym w
Pruszkowie),
uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej przez zamawiającego przed przystąpieniem do montażu urządzeń,
montaż doświetlenia przejść dla pieszych w pasie drogowym nastąpi na podstawie art. 29 ust. 2 pkt 27 ustawy Prawo
budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418), który nie wymaga decyzji o pozwolenie na budowę oraz zgłoszenia.
1. Dostawa oraz montaż urządzeń dotyczących wykonania aktywnego przejścia

4.5.3.) Główny kod CPV: 31510000-4 - Żarówki elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.