Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00331667/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00332420/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w
Pruszkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych wPruszkowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b2b355-9ad9-479f-a14f-940e1c7bf6a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331667
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.34a.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w
Pruszkowie:
a) ul. Pogodna na odcinku od ul. B. Prusa do ul. Targowej,
b) ul. Helenowska w obrębie ul. Jasnej,
c) ul. Obrońców Pokoju przy Szkole Podstawowej Nr 8,
d) ul. Chopina w obrębie ul. Moniuszki.
1. Część projektową w tym wykonanie dokumentacji projektowej:
a) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu,
b) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu,
c) Wykonanie projektu elektrycznego wraz z:
wykonaniem projektu z naniesioną lokalizacją urządzeń aktywnego przejścia dla pieszych oraz dokonanie wymaganych
formalności koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności: (uzgodnienie lokalizacji masztów, szafki
sterowniczej, linii kablowych oraz przyłączy kablowych w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym w
Pruszkowie),
uzyskanie uzgodnienia dokumentacji projektowej przez zamawiającego przed przystąpieniem do montażu urządzeń,
montaż doświetlenia przejść dla pieszych w pasie drogowym nastąpi na podstawie art. 29 ust. 2 pkt 27 ustawy Prawo
budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418), który nie wymaga decyzji o pozwolenie na budowę oraz zgłoszenia.
1. Dostawa oraz montaż urządzeń dotyczących wykonania aktywnego przejścia
4.5.3.) Główny kod CPV: 31510000-4 - Żarówki elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZKOWIE
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
- Sukcesywna dostawa części do rozdrabniacza Micromat 2200 o numerze fabrycznym 1597 wyprodukowanego w 2009r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
- Wyk. przył. wodocią. do bud. Z.S im. F. Nansena w Piastowie przy ul.Namysłowskiego 11 wraz z demont./umartw. starego przył. w ram. zad. pn. Wyk. przył. wodocią. do bud. Z.S. im. F. Nansena w Piastowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





