Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271153/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PIELĘGNACJI ROŚLIN OZDOBNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-674
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11205731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PIELĘGNACJI ROŚLIN OZDOBNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fedecad-56c5-496c-b8b6-2076e014d280
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029934/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa pielęgnacji roślin ozdobnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/U/INFR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie na rzecz Zamawiającego „USŁUGA PIELĘGNACJI ROŚLIN OZDOBNYCH”
2. Zakres wszystkich prac i wymagań został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SWZ.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone
w załączniku nr 8 do umowy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
5. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143413,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143413,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143413,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „Firma „LEMAR”– s.c. M.W. LEWANDOWSCY” z siedzibą w Górnej Grupie przy ul. Fortecznej 18, 86-134 Dragacz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wandą LEWANDOWSKĄ prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą FirmaMarkiem LEWANDOWSKIM prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Firma „LEMAR” – s.c. LEWANDOWSKI Marek w spadku z siedzibą w Górnej Grupie przy ul. Fortecznej 18, 86-134 Dragacz, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z wydrukiem z 03.04.2025 r. NIP: 559 - 11 - 47- 162, REGON: 092674238 „LEMAR” – s.c. LEWANDOWSKA Wanda z siedzibą w Górnej Grupie przy ul. Fortecznej 18, 86-134 Dragacz, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z wydrukiem z 03.04.2025 r. NIP: 559 - 11 - 47 – 179, REGON: 340693310,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009771
7.3.4) Miejscowość: Górna Grupa, DRAGACZ
7.3.5) Kod pocztowy: 86-134
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143413,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczeń biurowych, portierni i korytarza na parterze w budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno - Zakaźnego im. T. Browicza w Bydgoszczy.
- Dostawa łodzi płaskodennych z silnikiem zaburtowym oraz przyczep podłodziowych do transportu łodzi.
- Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Kamsoft KS-FKW, KS-ESM, KS-ZZL wraz z infrastrukturą sprzętową
- Wykonanie dokumentacji proj.-koszt. na budowę, przebudowę i rozbudowę zew. i wew. instalacji gazowej dla gminnych lokali mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT INSTALACJI SUG W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KRUSZYNIE
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń roślinnych na terenie Gminy Pomiechówek
- Rewitalizacja parku miejskiego w Gielniowie
- Rewitalizacja terenu wraz z usunięciem drzew w kompleksie wojskowym w Grudziądzu przy ul. Hallera - sprawa 90/2025
- Zagospodarowanie terenu dla zadania OBO 2025 Ślizgopark park zjeżdżalni dla dzieci i dorosłych
- Rozbudowa skrzyżowania DW 985 z DP 1713R wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w mieście Mielec i miejscowości Szydłowiec
- Wykonanie chodnika przy drodze gminnej w miejscowości Bogdanowo.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.