Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00251979/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
- 2025/BZP 00276193/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00278162/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów Opolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774640851
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@tarnowopolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowopolski.pl/959/30/przetargi-zamowienia-publiczne-zapytania-ofertowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dab10be-4ba2-41bc-9cd0-7993ad1a1fbf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa dostępności do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dab10be-4ba2-41bc-9cd0-7993ad1a1fbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065692/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa dostępności do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 w ramach naboru nr FEOP.03.02-IZ.00-0001/24 do działania 3.2. Mobilność miejska w ZIT FEO 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: nie dotyczy
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3055175,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa ścieżki
pieszo-rowerowej w ciągu DP 1712 O na odc. Miedziana-Przywory oraz budowa parkingu Bike&Ride w m. Miedziana. W ramach projektu pn. „Poprawa dostępności
do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej”.
2. Wykonawca zaprojektuje i wykona roboty branży: drogowej, elektrycznej oraz oznakowanie pionowe i poziome.
3. Zadanie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj zatem do obowiązków wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej w uzgodnieniu
z Zamawiającym, a następnie wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową.
4. Przedmiot zamówienia składa się z:
• Część I ( projektowa) - wykonanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki pieszo-rowerowej tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych opracowań, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót, zwanej dalej w treści „dokumentacją projektową”. Ponadto do zadań wykonawcy będzie należeć opracowanie dokumentacji geologicznej, kosztorysów inwestorskich, opracowanie BIOZ, inwentaryzacja zieleni, sporządzenie projektu czasowej
i stałej organizacji ruchu, dokumentacji powykonawczej w formie operatu kolaudacyjnego a także pozostała dokumentację wymienioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, dalej PFU.
• Część II (wykonawcza) - wykonanie robót budowlanych w ramach budowy ścieżki pieszo rowerowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego zgodnie
z zatwierdzoną dokumentacją projektową.
Część I - wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej
Zamówienie obejmuje w szczególności:
• opracowanie dokumentacji geologicznej,
• sporządzenie projektu architektoniczno – budowlanego i PZT,
• Uzyskanie prawomocnego Pozwolenia budowlanego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 poz. 418 ) lub decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r.
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – Dz. U. 2024 r. poz. 311);
• o ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów,
• sporządzenie projektów technicznych branży drogowej z kompletem wymaganych uzgodnień.
• opracowania branżowe w przypadku kolizji w infrastrukturą,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB) dla wymienionych wyżej branż,
• sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• inwentaryzację zieleni zawierającą wykaz drzew i krzewów wymagających wycinki lub zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas prowadzenia robót budowlanych;
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót kompletem wymaganych uzgodnień.
• uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia,
• dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów w formie operatu kolaudacyjnego,
• wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 która powinna być opracowana w postaci numerycznej (wektorowej) jak i analogowej,
• uzgodnienia z Zarządem Dróg Powiatowych w Opolu
• projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - uzgodniony i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem,
• projekt docelowej organizacji ruchu - uzgodniony i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem,
• sporządzenie operatu dendrologicznego.
Część II - roboty budowalne
Zamówienie obejmuje w szczególności:
• roboty pomiarowe / wyniesienie granic pasa drogowego w teren
• roboty realizacyjne – zabezpieczenie istniejących sieci (kanalizacyjnej, wodociągowej, teletechnicznej)
• wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
• rozebranie istniejących nawierzchni chodników , zjazdów, krawężników w miejscu planowanych robót wraz z wywozem i utylizacją gruzu / założono wywóz 10km
• roboty realizacyjne (roboty ziemne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie konstrukcji drogi oraz nawierzchni zgodnie z przekrojami,
• wbudowanie elementów drogowych krawężników, obrzeży).
• wykonanie konstrukcji drogi pieszo-rowerowej, zjazdów
• roboty wykończeniowe – profilowanie, humusowanie i obsianie trawą poboczy/powierzchni pasa drogowego oczyszczenie
• oznakowanie ścieżki zgodnie z zatwierdzonym projektom docelowej organizacji ruchu zatwierdzonym u Starosty Opolskiego
• regulacja urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i poboczu
• uporządkowanie terenu pasa drogowego/ humusowanie obsianie trawą.
• pozostałe roboty wynikające z PFU oraz zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
Szczegółowe informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ rozdział III oraz w załącznikach do SWZ, w tym w projektowanych postanowieniach umowy.
W "uwagi dodatkowe" na stronie 9 dodaje się pkt 19 o treści:
19) Wykup powierzchni działek na podstawie opracowanego operatu geodezyjnego, leży po stronie Zamawiającego. Zgodnie z Przedmiarem poz. 7.2 OPZ, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, pkt 1.2 "Wykup gruntu" na stronie 2 w Przedmiarze nie stosuje się do obowiązków Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2390699,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3614970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2390699,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2390699,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI TARNÓW OPOLSKI
- Świadczenie ochrony Ubezpieczeniowej w okresie 36 miesięcy 2026-2028 z podziałem na 3 części
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Przedszkolu Publicznym z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim w roku 2026
więcej: przetargi TARNÓW OPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





