eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów Opolski"Poprawa dostępności do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów Opolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774640851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@tarnowopolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowopolski.pl/959/30/przetargi-zamowienia-publiczne-zapytania-ofertowe.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dab10be-4ba2-41bc-9cd0-7993ad1a1fbf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa dostępności do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dab10be-4ba2-41bc-9cd0-7993ad1a1fbf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065692/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa dostępności do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 w ramach naboru nr FEOP.03.02-IZ.00-0001/24 do działania 3.2. Mobilność miejska w ZIT FEO 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: nie dotyczy

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3055175,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego: Budowa ścieżki
pieszo-rowerowej w ciągu DP 1712 O na odc. Miedziana-Przywory oraz budowa parkingu Bike&Ride w m. Miedziana. W ramach projektu pn. „Poprawa dostępności
do transportu publicznego poprzez budowę infrastruktury i kampanię informacyjno-edukacyjną na obszarze Aglomeracji Opolskiej”.
2. Wykonawca zaprojektuje i wykona roboty branży: drogowej, elektrycznej oraz oznakowanie pionowe i poziome.
3. Zadanie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj zatem do obowiązków wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej w uzgodnieniu
z Zamawiającym, a następnie wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową.
4. Przedmiot zamówienia składa się z:
• Część I ( projektowa) - wykonanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki pieszo-rowerowej tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych opracowań, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót, zwanej dalej w treści „dokumentacją projektową”. Ponadto do zadań wykonawcy będzie należeć opracowanie dokumentacji geologicznej, kosztorysów inwestorskich, opracowanie BIOZ, inwentaryzacja zieleni, sporządzenie projektu czasowej
i stałej organizacji ruchu, dokumentacji powykonawczej w formie operatu kolaudacyjnego a także pozostała dokumentację wymienioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, dalej PFU.
• Część II (wykonawcza) - wykonanie robót budowlanych w ramach budowy ścieżki pieszo rowerowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego zgodnie
z zatwierdzoną dokumentacją projektową.

Część I - wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej
Zamówienie obejmuje w szczególności:
• opracowanie dokumentacji geologicznej,
• sporządzenie projektu architektoniczno – budowlanego i PZT,
• Uzyskanie prawomocnego Pozwolenia budowlanego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 poz. 418 ) lub decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r.
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – Dz. U. 2024 r. poz. 311);
• o ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów,
• sporządzenie projektów technicznych branży drogowej z kompletem wymaganych uzgodnień.
• opracowania branżowe w przypadku kolizji w infrastrukturą,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB) dla wymienionych wyżej branż,
• sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• inwentaryzację zieleni zawierającą wykaz drzew i krzewów wymagających wycinki lub zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas prowadzenia robót budowlanych;
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót kompletem wymaganych uzgodnień.
• uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia,
• dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów w formie operatu kolaudacyjnego,
• wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 która powinna być opracowana w postaci numerycznej (wektorowej) jak i analogowej,
• uzgodnienia z Zarządem Dróg Powiatowych w Opolu
• projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - uzgodniony i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem,
• projekt docelowej organizacji ruchu - uzgodniony i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem,
• sporządzenie operatu dendrologicznego.

Część II - roboty budowalne
Zamówienie obejmuje w szczególności:
• roboty pomiarowe / wyniesienie granic pasa drogowego w teren
• roboty realizacyjne – zabezpieczenie istniejących sieci (kanalizacyjnej, wodociągowej, teletechnicznej)
• wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
• rozebranie istniejących nawierzchni chodników , zjazdów, krawężników w miejscu planowanych robót wraz z wywozem i utylizacją gruzu / założono wywóz 10km
• roboty realizacyjne (roboty ziemne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie konstrukcji drogi oraz nawierzchni zgodnie z przekrojami,
• wbudowanie elementów drogowych krawężników, obrzeży).
• wykonanie konstrukcji drogi pieszo-rowerowej, zjazdów
• roboty wykończeniowe – profilowanie, humusowanie i obsianie trawą poboczy/powierzchni pasa drogowego oczyszczenie
• oznakowanie ścieżki zgodnie z zatwierdzonym projektom docelowej organizacji ruchu zatwierdzonym u Starosty Opolskiego
• regulacja urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i poboczu
• uporządkowanie terenu pasa drogowego/ humusowanie obsianie trawą.
• pozostałe roboty wynikające z PFU oraz zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
Szczegółowe informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ rozdział III oraz w załącznikach do SWZ, w tym w projektowanych postanowieniach umowy.

W "uwagi dodatkowe" na stronie 9 dodaje się pkt 19 o treści:
19) Wykup powierzchni działek na podstawie opracowanego operatu geodezyjnego, leży po stronie Zamawiającego. Zgodnie z Przedmiarem poz. 7.2 OPZ, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, pkt 1.2 "Wykup gruntu" na stronie 2 w Przedmiarze nie stosuje się do obowiązków Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2390699,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3614970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2390699,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H "DOMAX" Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2390699,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy do 17 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.