Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278250/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00303098/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska LKS Żernica - zaprojektuj-wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322356521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska LKS Żernica - zaprojektuj-wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe3c92cf-0ce5-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000652/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa boiska LKS Żernica - zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278250/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „Przebudowa boiska LKS Żernica- zaprojektuj i wybuduj”. Działki na której zlokalizowana będzie inwestycja położone są w Żernicy przy ul. Górniczej 35. Zakres inwestycji obejmuje działkę nr 1211/71.
W ramach zadania inwestycyjnego Zamawiający oczekuje opracowania dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, niwelacji terenu, wymiany nawierzchni boiska na nową o wymiarach 100x60 m, wykonania chodników wokół boiska, wymiany trybun i ławek rezerwowych, budowy piłkochwytów, wymiany ogrodzenia wewnętrznego i zewnętrznego, wykonania nowego boiska trawiastego o wymiarach 20,0 x 26,0 m, wykonania zbiornika retencyjnego z infrastrukturą do odzysku wody, wykonania potrzebnego wyposażenia oraz małej architektury i zagospodarowania terenu.
Zamówienie składa się z trzech etapów.
Etap I obejmuje m.in.:
1) zakres prac projektowych obejmuje m. in. :
a) sporządzenie mapy dla celów projektowych;
b) uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień, warunków, pozwoleń i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
c) opracowanie dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę do uzyskania decyzji o pozwolenie na przebudowę boiska oraz uzyskanie tych decyzji,
d) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót,
e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych,
2) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dot. planowanych robót budowlanych:
a) dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami,
b) informacje zawarte w dokumentach w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy,
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cyklicznych spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji,
d) warunki przyłączenia do kanalizacji deszczowej,
e) warunki przyłączenia do sieci wodociągowej,
f) warunki zabudowy dla wykonania zjazdu z ulicy na parking,
g) warunki zmiany lokalizacji słupa niskiego napięcia ustalone z gestorem sieci elektroenergetycznej,
h) opracowanie dokumentacji geologicznej
3) dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach:
a) Projekt budowlany (4 egz.) i techniczny – 4 egz.
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
c) Przedmiary robót- 2 egz.
d) Kosztorysy inwestorskie- 2 egz.
e) całość opracowania w formie elektronicznej – 1 egz.
f) Opinia geologiczna – 3 egz.
Etap II obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych wraz z przyłączami i na podstawie sporządzonej w ramach Etapu I dokumentacji projektowej, uzyskanych decyzji, opinii, ekspertyz.
Przewidywany zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
1) Rozbiórka istniejących trybun od strony północno-zachodniej, do ponownego montażu
2) Rozbiórka złomowa istniejących trybun od strony południowo-wschodniej. (do przekazania Zamawiającemu),
3) Rozbiórka istniejących ławek rezerwowych (do przekazania Zamawiającemu),
4) Demontaż istniejących bramek (do przekazania Zamawiającemu),
5) Demontaż istniejących konstrukcji stalowych pod banery reklamowe (do przekazania Zamawiającemu),
6) Rozbiórka istniejących piłkochwytów (do przekazania Zamawiającemu),
7) Demontaż złomowy wewnętrznego ogrodzenia,
8) Rozbiórka dwóch istniejących słupów oświetleniowych boiska,
9) Zmiana lokalizacji słupa niskiego napięcia,
10) Demontaż dwóch słupów oświetleniowych.
Przewidywany zakres robót ziemnych obejmuje:
1) Niwelację terenu,
2) Wykonanie podbudowy boiska wraz z ułożeniem siatki na krety,
3) Wykonanie instalacji odwodnienia płyty boiska,
4) Wykonanie instalacji nawodnienia płyty boiska wraz z koniecznymi przyłączami,
5) Wykonanie wykopu pod instalację zbiornika retencyjnego na deszczówkę,
6) Przesadzenie lub wycięcie drzew i nasadzeń kolidujących z planowaną inwestycją – czynności dot. infrastruktury zieleni zostaną uprzednio uzgodnione z Zamawiającym.
Przewiduje się następujący zakres prac budowlanych:
1) Przebudowa kolidującej infrastruktury- jeżeli zajdzie taka konieczność
2) Wycinka kolidujących drzew i krzewów- jeżeli zajdzie taka konieczność
3) Przebudowa istniejącego boiska głównego (1) do piłki nożnej na boisko o wymiarach 100,0 x 60,0 m spełniającego wymogi licencyjne ŚZPN dla IV ligi. Nawierzchnię boiska stanowić będzie trawa naturalna wykonana siewem o parametrach trawy sportowej
4) Wykonanie instalacji oświetlenia (ułożenie peszli oraz fundamentów pod słupy oświetleniowe) ,
5) Wykonanie instalacji nagłośnienia oraz monitoringu boiska (1) z podłączeniem do istniejącego budynku klubowego.
6) Wyposażenie boiska (1)
a) bramki aluminiowe,
b) piłkochwyty z paneli z siatki zgrzewanej,
c) trybuny gospodarzy zadaszone o konstrukcji stalowej (ok. 80- 90 miejsc),
d) 2 trybuny gości o konstrukcji stalowej- przebudowa i przełożenie istniejącej trybuny,
e) wiaty dla zawodników po 13 miejsc
f) betonowe kosze na śmieci
g) ławki 6-osobowe
h) elektroniczna tablica wyników wraz z koniecznymi przyłączami
i) ogrodzenie wewnętrzne
7) Ogrodzenie tymczasowe, nieprzezierne o wys. 2m między boiskiem (1) i (2) na czas prowadzenia robót budowlanych
8) Budowa boiska (3) na boisko o wymiarach 20 m x 26m. Nawierzchnię boiska stanowić będzie trawa naturalna wykonana siewem o parametrach trawy sportowej
9) Budowa ciągów pieszych wokół boiska (1)
10) Montaż zadaszonej wiaty rowerowej na min. 30 rowerów
11) Przebudowa ogrodzenia w narożu południowo-zachodnim od strony południowej wraz z montażem bramy przesuwnej oraz furtki
12) Wykonanie zbiornika retencyjnego na wody opadowe wraz z wykonaniem drenażu celem odwodnienia płyty boiska (1) i systemu nawadniającego płyty boiska (1),
13) Wykonanie parkingu za boiskiem (3) wraz z wykonaniem zjazdu z ul. Górniczej
Zamówienie obejmuje również konieczność wykonania wszelkich prac oraz poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do poniesienia w celu wykonania przedmiotu zamówienia. W ramach kosztów Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne koszty opłat przyłączeniowych, wszelkich kosztów do sporządzenia dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień ekspertyz, dokonania czynności administracyjno-prawnych jak również wszelkich kosztów wykonania robót budowlanych w szczególności koszty materiałów, robocizny, utrzymania terenu budowy, uzyskania decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych w toku wykonywania robót budowlanych.
Wykonawca uzyska warunki zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę, zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz poniesie koszty zużycia energii i wody w czasie budowy.
Etap III - końcowy obejmuje prowadzenie pełnej pielęgnacji nawierzchni. Zakres pielęgnacji obejmuje m.in.
1) koszenie trawy –pierwsze koszenie powinno się odbywać gdy większość liści traw osiągnie 7-10 cm ( ok. 3,5 tygodnia od wschodu nasion ). Zalecana wysokość trawy boiska piłkarskiego to 3 do 4,5 cm, a w okresach suszy i zima 3,5 do 5 cm ( zależy od intensywności użytkowania, wilgotności, rodzaju gruntu). Nie należy dopuszczać aby trawa osiągnęła wysokość większą niż 7,5 cm. Niedopuszczalne jest doprowadzenie do zawiązania kłosów. Koszenie nie krócej niż na połowę wysokości tzn. max. Z 7,5 cm na 3,5. Po każdorazowym koszeniu zaleca się podlanie trawnika.
2) nawożenie -powinno być poprzedzone analizą podłoża i dobrane w sposób taki aby zapewnić optymalny wzrost trawy i przeprowadzane trzykrotnie w sezonie.
3) usuwanie lokalnych uszkodzeń- w miejscach pola bramki i środka boiska zaleca się zastosowanie darni zbrojonej co zwiększa wytrzymałość nawierzchni. Lokalne uszkodzenia najszybciej można likwidować stosując fragmenty darni o jednakowym składzie gatunkowym jak darń boiska. Alternatywnym sposobem jest dosianie mieszanki nasion traw siewnikiem wgłębnym(perforacyjnym). Kolejnym sposobem jest uzupełnienie ubytków darni mieszanką nasion traw o jednakowym składzie gatunkowym jak darń boiska, zmieszaną z ziemią liściową, torfem i piaskiem w stosunku objętości jak 1:3:1:2. Zabieg ten należy wykonać niezwłocznie po pojawieniu się uszkodzenia ponieważ w miejsce to natychmiast wejdzie roślinność konkurencyjna
4) podlewanie- dzienne zapotrzebowanie darni boiska na wodę zależy m. in. wpływ pory roku jak i warunki pogodowe (nasłonecznienie, temperatura) . Średnio przyjmuje się, że boisko piłkarskie potrzebuje ok. 3,5 litra wody/ m2. Trawnik świeżo założony do wchodu nasion tzn. przez 10-14 dni powinien być stale wilgotny – przesuszenie jest niedopuszczalne. Dojrzały trawnik należy podlewać gdy gleba jest wyschnięta do głębokości 3 cm. Trawnik zaleca się podlewać rano lub wieczorem. Na dojrzałym trawniku nie dopuszcza się zalewania darni.
Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ i Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty następujących Wykonawców:Lp. Nazwa (firma) i adres Wykonawcy
1. BELL SPORT Grzegorz Leszczyński
Ul. Hutnicza 4, kod pocztowy: 41-923
miejscowość: Bytom
2. Bako Sport G. Baran R. Koziołek Spółka Jawna
ul. Rapackiego 34, kod pocztowy: 42-520
miejscowość: Dąbrowa Górnicza
3 Stadionbudowa Sp. z o.o – lider konsorcjum
ul. Cisowa 6, kod pocztowy: 44-300
miejscowość: Wodzisław Śląski
Gosław Sport Center Sp. z o.o. – członek konsorcjum
ul. Cisowa 6, kod pocztowy: 44-300
miejscowość: Wodzisław Śląski
W wyniku przeprowadzonego badania i oceny ofert, oferty o numerach: 2 i 3 zostały odrzucone. Oferta nr 1 oceniona została jako najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Wartość oferty wynosi 4 305 000,00 PLN i przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o wartość 2 605 000,00 PLN. Zamawiający nie wyraża zgody na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000 PLN
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Zbiorniki na wodę »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.