Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300473/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00304810/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9201961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3721d038-02ba-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/AP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji
o charakterze budowlanym w obiektach budowlanych i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółkę z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.
2. Zakres rzeczowy robót obejmuje:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach budowlanych i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółkę z o. o. w Koszalinie,
ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę i konserwację poszczególnych elementów obiektów budowlanych oraz infrastruktury wokół obiektów budowlanych wg wystawionych zleceń jednostkowych oraz wykonanie pilnych robót budowlanych.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał wszelkie prace budowlane, remontowe i konserwacyjne, a w szczególności:
a) Prace murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie: naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem, naprawy posadzek i sufitów, ocieplenia ścian, przemurowywania, osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek, ościeżnic itp., obmurowywania ościeży i nadproży, naprawa schodów betonowych i murowanych, uzupełniania ubytków uszkodzonych nawierzchni betonowych w obrębie nieruchomość, wymiany płyt paździerzowych, K-G, wykładzin podłogowych itp. oraz innych robót ogólnobudowlanych.
b) Prace stolarskie i szklarskie w zakresie: naprawy lub częściowej wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem, naprawy lub częściowej wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz wymiana wykładzin podłogowych, naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni wraz z poręczami, słupkami i itp., szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach, wykonania, naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wod - kan. itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „JURMAX” Jerzy Omański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691030945
7.3.3) Ulica: Niekłonice 8B,
7.3.4) Miejscowość: Świeszyno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 206 odc. Polanów - granica województwa
- Remont pomieszczeń w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Koszalinie
- Roboty budowlane w I/Kołobrzeg oraz I/Szczecinek (3 części)
- OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W STARGARDZIE
- 29/TP1/SZP-2/2025 Przedłużenie wsparcia serwisowego i aktualizacji do najnowszej wersji oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
- Poprawa warunków szatniowo-sanitarnych w budynku na sali sportowej ul. Sportowa 2 w Dusznikach
- MODERNIZACJA FOYER FILHARMONII LUBELSKIEJ W LUBLINIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.