Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303952/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00313273/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00321081/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT dla grantu Cyfrowa Gmina realizowanego przez Gminę Kartuzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7764411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT dla grantu Cyfrowa Gmina realizowanego przez Gminę Kartuzy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdbeffec-20b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045719/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa sprzętu IT dla grantu Cyfrowa Gmina realizowanego przez Gminę Kartuzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338159,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Dostawę komputerów przenośnych (laptopy) wraz z kompletnym wyposażeniem – 30 szt.
2) Dostawę systemu operacyjnego – 1 szt.
3) Dostawę pakietu oprogramowania biurowego – 80 szt.
4) Dostawę komputerów stacjonarnych wraz z kompletnym wyposażeniem (przeznaczone do szkoły podstawowej podległej Gminie Kartuzy) – 25 szt.
5) Dostawę monitorów (przeznaczone do szkoły podstawowej podległej Gminie Kartuzy) – 25 szt.
6) Słuchawek (przeznaczone do szkoły podstawowej podległej Gminie Kartuzy) – 25 szt.
7) Dostawę pakietów oprogramowania biurowego przeznaczonych do szkoły podstawowej podległej Gminie Kartuzy – 25 szt.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje swoim zakresem również załadunek, dostawę do siedziby Zamawiającego, wyładunek oraz wniesienie zakupionego przedmiotu zamówienia, na wskazane przez Zamawiającego miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania Wykonawca FHU Horyzont Krzysztof Lech,ul. Parkowa 6, 38-300 Gorlice przekazał informacje, że opis przedmiotu zamówienia w zakresie słuchawek wskazuje na jednego producenta, naruszając tym samym zasadę konkurencyjności.
Naruszenie art. 99 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych wskazującego, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, stanowi poważną wadę postępowania.
Podczas weryfikacji przekazanych informacji z wykorzystaniem sieci Internet, Zamawiający nie znalazł produktu równoważnego dla słuchawek YEALINK UH34 Dual Teams, jednoznacznie spełniającego wymagania określone w SWZ.
Z uwagi na fakt, że w/w informacja wpłynęła do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, zmiana opisu przedmiotu zamówienia w tym zakresie jest niemożliwa.
Tym samym należy uznać, że przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283576,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304898,55 PLN
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa trzech serwerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach 2025/2026
- Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1901G w miejscowości Banino w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej-II
- Dostawa laptopów i stacji dokujących
- Dostawa wyposażenia ICT do pracowni komputerowej oraz Laboratorium Inteligentnych Instalacji Elektrycznych w związku z realizacją projektu p.n. "Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZZOZ w Przysusze
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Miasta Radzyń Podlaski w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODL.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - umowa ramowa
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.