eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin,,Cyberbezpieczna Gm. K-cin -Zakup sprzętu i programów informat. w ramach proj. grant. ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' ''



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Cyberbezpieczna Gm. K-cin -Zakup sprzętu i programów informat. w ramach proj. grant. ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' ‘’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f64d500c-d44c-4c28-b032-29b410e67b87

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Cyberbezpieczna Gm. K-cin -Zakup sprzętu i programów informat. w ramach proj. grant. ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' ‘’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f64d500c-d44c-4c28-b032-29b410e67b87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061085/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 ,,Cyberbezpieczna Gmina Koszęcin'' - Zakup sprzętu i programów informatycznych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu grantowego pn. ,,Cyberbezpieczna Gmina Koszęcin’’ Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” numer FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i programów informatycznych wraz z dostarczeniem, wniesieniem, instalacją, montażem, konfiguracją i wdrożeniem. Celem zamówienia jest zapewnienie zwiększenia poziomu bezpieczeństwa informacji, poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty oraz zniewolenia ryzyka naruszenia bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa.
2.Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, nie jest przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, spełnia wszelkie wymagania dot. dopuszczenia do użytkowania w Polsce, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie jest obciążony żadnymi prawami osób trzecich oraz spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego odpowiednio w Specyfikacji Warunków Zamówienia jak również posiadający odpowiednie aktualne atesty i niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
3.Dostawa sprzętu będzie zawierać komplet dokumentacji i instrukcji, karty gwarancyjne, wszystkie akcesoria i kable niezbędne do montażu i uruchomienia sprzętu w miejscu instalacji. Dopuszcza się wskazanie i udostępnienie bezpłatnie serwisu internetowego z aktualną dokumentacją i instrukcjami, o ile skorzystanie z nich przez Zamawiającego nie będzie związane z ponoszeniem przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
4.Przedstawiciel Wykonawcy dostarczy przedmiot zamówienia oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu, instalacji oraz uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
5.Przedmiot zamówienia obejmuje również zobowiązanie Wykonawcy do wykonania wdrożenia, montażu i konfiguracji dostarczonego sprzętu a także w zakresie bieżącej eksploatacji oprogramowania, aktualizacji systemu operacyjnego.
6.Przedmiot zamówienia obejmuje również zobowiązanie Wykonawcy do wykonania w terminie 10 dni od podpisania umowy przeprowadzenia wdrożenia systemów zdalnie.
7.Wizja lokalna
Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w budynku, które dotyczą ww. zadania. Wizja lokalna będzie potwierdzona protokołem. Wizja lokalna odbędzie się w obecności pracownika – informatyka Urzędu Gminy Koszęcin. Chęć udziału w wizji lokalnej należy zgłosić mailem, najpóźniej w dniu przed proponowanym terminem wizji do godziny 10:00. Zgłoszenie powinno zawierać dane kontaktowe oferenta.
8.Dodatkowo sprzęt należy trwale oznaczyć zgodnie z zasadami określonymi na stronie internetowej prowadzonej przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa (Beneficjent Projektu) w Partnerstwie z NASK Państwowym Instytutem Badawczym pod linkiem: https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad.


Zadanie 1 - Sprzęty informatyczne:
- przełączniki zarządzalne – 6 sztuk

- serwer – włącznie z WinServer – 1 sztuka

- UTM i log supervisor – 1 sztuka

- UPS – 1 sztuka

- serwer NAS – 2 sztuki

Dokładny Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 2.10 do SWZ oraz w załącznikach od nr 1a do 1b. (1.1.a-5.1.a) (1.1.b-2.1.b)

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31214100-0 - Przełączniki

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 514737,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i programów informatycznych wraz z dostarczeniem, wniesieniem, instalacją, montażem, konfiguracją i wdrożeniem. Celem zamówienia jest zapewnienie zwiększenia poziomu bezpieczeństwa informacji, poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty oraz zniewolenia ryzyka naruszenia bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa.
2.Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, nie jest przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, spełnia wszelkie wymagania dot. dopuszczenia do użytkowania w Polsce, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie jest obciążony żadnymi prawami osób trzecich oraz spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego odpowiednio w Specyfikacji Warunków Zamówienia jak również posiadający odpowiednie aktualne atesty i niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
3.Dostawa sprzętu będzie zawierać komplet dokumentacji i instrukcji, karty gwarancyjne, wszystkie akcesoria i kable niezbędne do montażu i uruchomienia sprzętu w miejscu instalacji. Dopuszcza się wskazanie i udostępnienie bezpłatnie serwisu internetowego z aktualną dokumentacją i instrukcjami, o ile skorzystanie z nich przez Zamawiającego nie będzie związane z ponoszeniem przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
4.Przedstawiciel Wykonawcy dostarczy przedmiot zamówienia oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu, instalacji oraz uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
5.Przedmiot zamówienia obejmuje również zobowiązanie Wykonawcy do wykonania wdrożenia, montażu i konfiguracji dostarczonego sprzętu a także w zakresie bieżącej eksploatacji oprogramowania, aktualizacji systemu operacyjnego.
6.Przedmiot zamówienia obejmuje również zobowiązanie Wykonawcy do wykonania w terminie 10 dni od podpisania umowy przeprowadzenia wdrożenia systemów zdalnie.
7.Wizja lokalna
Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w budynku, które dotyczą ww. zadania. Wizja lokalna będzie potwierdzona protokołem. Wizja lokalna odbędzie się w obecności pracownika – informatyka Urzędu Gminy Koszęcin. Chęć udziału w wizji lokalnej należy zgłosić mailem, najpóźniej w dniu przed proponowanym terminem wizji do godziny 10:00. Zgłoszenie powinno zawierać dane kontaktowe oferenta.


Zadanie 2 - Programy informatyczne:

- Program Kontrola nadawania praw dla użytkowników (system zarządzania)

- Program typu PAM.

Dokładny Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 2.10 do SWZ oraz w załącznikach od nr 1a do 1b. (1.1.a-5.1.a) (1.1.b-2.1.b)

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298821,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303535,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298821,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terkom Tomasz Obrzud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751484685

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298821,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45700,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48093,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45700,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terkom Tomasz Obrzud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751484685

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45700,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 poz. 514)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.