Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280952/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcfb7642-0e3b-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcfb7642-0e3b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie inwestycyjne współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7639990,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5806912,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, przy ul. Kilińskiego 48Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, przy ul. Kilińskiego 48. Prace budowlane będą prowadzone na czynnych obiektach edukacyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją,
b) Wykonanie robót ziemnych,
c) Demontaż i ponowny montaż małych elementów zamontowanych na elewacji tj: oświetlenia, kamer, tablic, itp.
d) Ocieplenie budynku, w tym: ocieplenie stropodachów, ocieplenie ścian nadziemnych i podziemnych,
e) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi,
f) Wymiana stolarki drzwiowej,
g) Wymiana wyłazów dachowych
h) Wymiana parapetów zewnętrznych,
i) Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, remont kominów,
j) Remont schodów zewnętrznych i tarasu,
k) Remont zadaszeń nad wejściami do budynków - docieplenie styropianem, wymiana pokrycia i obróbek
l) Wymiana instalacji odgromowej na nową,
m) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm,
n) Remont krat i balustrad stalowych,
o) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
p) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
q) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA:
Prace wewnętrzne, tj. wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej i roboty budowlane z tym związane, nie są objęte zamówieniem. Powyższe prace zostaną zlecone odrębnym zleceniem.
2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY …”, szczegółowe specyfikacje techniczne, audyt energetyczny.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 3064393,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Przedszkole nr 1 „Ekoludki” w Ełku przy ul. Kilińskiego 48Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 „Ekoludki” w Ełku przy ul. Kilińskiego 48. Prace budowlane będą prowadzone na czynnych obiektach edukacyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją,
b) Wykonanie robót ziemnych,
c) Demontaż i ponowny montaż małych elementów zamontowanych na elewacji tj: oświetlenia, kamer, tablic, itp.
d) Ocieplenie budynku, w tym: ocieplenie stropodachów, ocieplenie ścian nadziemnych i podziemnych,
e) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi,
f) Wymiana stolarki drzwiowej,
g) Wymiana parapetów zewnętrznych,
h) Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, remont kominów,
i) Remont schodów zewnętrznych i tarasu,
j) Wymiana instalacji odgromowej na nową,
k) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm,
l) Wymiana studzienek piwnicznych na systemowe,
m) Remont krat i balustrad stalowych,
n) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
o) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
p) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA:
Prace wewnętrzne, tj. wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej i roboty budowlane z tym związane, nie są objęte zamówieniem. Powyższe prace zostaną zlecone odrębnym zleceniem.
2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA …”, szczegółowe specyfikacje techniczne, audyt energetyczny.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 601650,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Część 3 – Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Miejski Żłobek nr 1w Ełku przy ul. Pięknej 20 w EłkuPrzedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Miejskiego Żłobka nr 1w Ełku przy ul. Pięknej 20 w Ełku. Prace budowlane będą prowadzone na czynnych obiektach edukacyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją,
b) Wykonanie robót ziemnych,
c) Demontaż i ponowny montaż małych elementów zamontowanych na elewacji tj: oświetlenia, kamer, tablic, itp.
d) Ocieplenie budynku, w tym: ocieplenie stropodachów, ocieplenie ścian nadziemnych i podziemnych,
e) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi,
f) Wymiana stolarki drzwiowej,
g) Wymiana parapetów zewnętrznych,
h) Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, remont kominów,
i) Remont schodów zewnętrznych i wejść do budynku,
j) Wymiana instalacji odgromowej na nową,
k) Wymiana studzienek piwnicznych na systemowe,
l) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm,
m) Remont krat i balustrad stalowych,
n) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
o) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
p) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA:
1) Prace wewnętrzne, tj. wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej i roboty budowlane z tym związane, nie są objęte zamówieniem. Powyższe prace zostaną zlecone odrębnym zleceniem.
2) Taras od strony południowej został rozebrany. Przy drzwiach wykonano schody zewnętrzne z balustradami o szerokości 1,5m i wysokości 1,0m. Załącznik pn. „Taras”
2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŻŁOBKA …”, szczegółowe specyfikacje techniczne, audyt energetyczny.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 811071,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Szkoła Podstawowa nr 4 im. Prof. W. Szafera w Ełku, przy ul. Szafera 2Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Prof. W. Szafera w Ełku, przy ul. Szafera 2. Prace budowlane będą prowadzone na czynnych obiektach edukacyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją,
b) Wykonanie robót ziemnych,
c) Demontaż i ponowny montaż małych elementów zamontowanych na elewacji tj: oświetlenia, kamer, tablic, itp.
d) Ocieplenie ścian fundamentowych zewnętrznych i ścian piwnic budynku głównego szkoły,
e) Ocieplenie stropu budynku głównego szkoły i łącznika,
f) Ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych budynku sali sportowej,
g) Ocieplenie stropu i stropodachu budynku sali sportowej,
h) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi,
i) Wymiana parapetów zewnętrznych,
j) Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, remont kominów,
k) Wymiana wyłazów dachowych
l) Remont schodów zewnętrznych,
m) Wymiana instalacji odgromowej na nową,
n) Wymiana studzienek piwnicznych na systemowe,
o) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm,
p) Remont krat i balustrad stalowych,
q) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
r) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
s) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA:
Prace wewnętrzne, tj. wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej, montaż instalacji wentylacji mechanicznej i roboty budowlane z tym związane, nie są objęte zamówieniem. Powyższe prace zostaną zlecone odrębnym zleceniem.
2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt „TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W EŁKU, szczegółowe specyfikacje techniczne, audyt energetyczny.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1329796,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3651017,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5184515,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3651017,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8481002346
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 34 lokal 19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3651017,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858380,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858380,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858380,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KULBACKI KRZYSZTOF ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8480009576
7.3.3) Ulica: ul. Piękna 2A lokal 18
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KULBACKI KRZYSZTOF ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
KULBACKI KRZYSZTOF ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858380,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1169202,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1212157,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1169202,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KULBACKI KRZYSZTOF ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8480009576
7.3.3) Ulica: ul. Piękna 2A lokal 18
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KULBACKI KRZYSZTOF ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
KULBACKI KRZYSZTOF ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1169202,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600033,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2203381,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600033,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8481002346
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 34 lokal 19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600033,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Przebudowa wskazanych pomieszczeń dydaktycznych oraz termomodernizacja budynku głównego i sali sportowej Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu (postępowanie 2)
- Modernizacja- przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr ewid. 1411 w miejscowości Mościska gmina Rudnik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.