eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › "POLSKA CYFROWA - CYFROWA GMINA" -USŁUGI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„POLSKA CYFROWA – CYFROWA GMINA”
-USŁUGI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256820560

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„POLSKA CYFROWA – CYFROWA GMINA”
-USŁUGI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-939b1242-2704-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033327/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Polska Cyfrowa - Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE Umowa o powierzenie grantu o numerze 4509/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotyczącego realizacji projektu grantowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 168227,64 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168227 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
W ramach I części zadania inwestycyjnego „Polska Cyfrowa – Cyfrowa Gmina” – usługi, należy zakupić i dostarczyć serwer wraz z konfiguracją i migracją danych, doposażyć serwerownie, zmodernizować sieć LAN oraz przeprowadzić szkolenia stacjonarne dla 1 osoby, w zakresie obsługi oraz zakupionego sprzętu i oprogramowania, minimalny czas trwania szkolenia to min. 30 h łącznie
Szczegółowy opis realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 9 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 143569,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach II części zadania inwestycyjnego „Polska Cyfrowa – Cyfrowa Gmina” – usługi, należy zakupić i podłączyć centrale telefoniczną w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 9 – opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 19048,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach III części zadania inwestycyjnego „Polska Cyfrowa – Cyfrowa Gmina” – usługi, należy wykonać modernizację strony internetowej.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 9 – opis przedmiotu

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 5609,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta:
PROMAR IT Sp. z o.o. ul. Plebańska nr 6 lok. 14; 44-100 Gliwice 191.160,30 zł/brutto
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 176.590,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 31.07.2023 r.
W dniu 31.07.2023r. umieszczono informację z otwarcia ofert dla części I zamówienia sporządzonej na podstawieni formularza ofertowego z kwotą 196.493,50 zł brutto. Po złożeniu wyjaśnień Wykonawcy, wartość dla części I zamówienia uległa zmianie i wynosi 191.160,30 zł brutto.
Oferta z najniższą aktualną ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec tego, że oferta z najniższą ceną w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191160,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191160,30 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak złożonych ofert w tej części Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty:
1. TROL INTERMEDIA Sp. z o.o. ul. Poznańska 56; 64-510 Wronki
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak nie została ona podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”). Zamawiający postawił wymagania dotyczące form oraz podpisu ofert, co zostało ujęte w Rozdziale XVI „Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ” pkt. 5 „Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet” .
Złożone przez wykonawcę dokumenty wraz z ofertą (formularzem ofertowym) nie zostały podpisane żadnym z dopuszczonych przez SWZ podpisów (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym). W związku z powyższym oferta została odrzucona.

2. perfekcyjneStrony.pl Łukasz Krzyżoszczak ul. Stanisława Ignacego Witkiewicza 22
64-100 Leszno
Zamawiający wymagał w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział XVI. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w SWZ pkt. 2 ppkt 4 „Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć Formularz cenowy – Załącznik nr 10 do SWZ”. Zamawiający żądał złożenia formularza cenowego wraz z ofertą i miał być on jej częścią, taki brak jest nieusuwalny i powoduje odrzucenie oferty.
Wykonawca nie złożył wymaganego załącznika w związku z powyższym oferta została odrzucona.
Biorąc pod uwagę powyższe w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4918,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.