eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekBudowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4dc3927-0aff-4f92-bdb8-9c7946f9e7ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4dc3927-0aff-4f92-bdb8-9c7946f9e7ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038696/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony - pełniacego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3252032,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego obiektu budowlanego wraz z złożeniem wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
Przedmiotem zamówienia (inwestycji) jest budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony – pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach (PZD) (Budynek administracji publicznej – kategoria XII).
Inwestycja zlokalizowana będzie w całości na terenie działki Inwestora, tj. w miejscowości Jarantowice 5, 87-850 Choceń, na działce nr 472 obręb Choceń.
Działka jest zabudowana i posiada niezbędną infrastrukturę. Znajdują się tutaj budynki PZD – biurowo-socjalny (którego obsada przeniesiona zostanie do nowego budynku), 2 budynki garażowo-magazynowe, 2 niewielkie budynki techniczne, przeznaczone do rozbiórki. Jeden z nich obsługiwał dawniej wagę samochodową, drugi przeznaczony jest na potrzeby przyłącza sieci energetycznej.
Na działce znajduje się niezbędna infrastruktura, tj. przyłącze wody wraz z hydrantem przeciwpożarowym, przyłącze energii elektrycznej oraz bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe. W zachodniej części działki zlokalizowana jest instalacja fotowoltaiczna.
Działka posiada zjazd publiczny z drogi powiatowej (dz. nr 471, ul. Grabowa), i jest częściowo ogrodzona.
Na przeważającej części działki występuje teren utwardzony – znajduje się tu układ komunikacyjny z drogami wewnętrznymi i placami manewrowymi z nawierzchnią asfaltową, betonową oraz z kostki betonowej, ubite podłoże gruntowe (nawierzchnia biologicznie czynna) oraz dojścia i chodniki z kostki betonowej. W południowej części działki oraz wzdłuż jej granic, obszar porośnięty jest roślinnością wysoką i niską. W miejscu planowanej inwestycji nie znajdują się drzewa, które wymagały by usunięcia.
Teren działki jest płaski, z rzędnymi kształtującymi się w przedziale 102,50 ÷ 103,10 m n.p.m.
Zapasowe stanowisko kierowania to alternatywna lokalizacja, do której organy władzy i jednostki państwowe mogą się przenieść w razie potrzeby. Jest to ważne dla zapewnienia ciągłości działania państwa w czasie kryzysu, wojny lub innych sytuacji, w których stała siedziba organu może być zagrożona. Zapasowe stanowisko kierowania umożliwia kontynuowanie pracy i podejmowanie decyzji nawet w sytuacjach, gdy regularne siedziby organów są niedostępne.
W projektowanym budynku zlokalizowana będzie nowa siedziba pracowników PZD.
Istniejący budynek zostanie zaadoptowany na dodatkowe pomieszczenia socjalne oraz magazynowe i gospodarcze.
Oprócz pomieszczeń biurowych i socjalnych, na kondygnacji przewidziano pomieszczenia porządkowe, techniczne oraz kotłownię (ogrzewanie na bazie pompy ciepła).
We wschodniej części budynku usytuowano pomieszczenie garażowe, z kanałem serwisowym, oddzielone przedsionkiem i ścianą oddzielenia p.poż. od pozostałej części budynku.
W głównej klatce schodowej w budynku oraz dodatkowej klatce schodowej przy garażu, prowadzące do piwnicy, przewidziano pomieszczenie przelotni, zabezpieczające wejście do pomieszczeń doraźnego schronienia przed zagruzowaniem.
W piwnicy projektowanego budynku przewidziano miejsce doraźnego schronienia kategorii III.
Ukrycia doraźne to tymczasowe schronienia, które mogą zapewnić ochronę w sytuacjach zagrożenia, takich jak klęski żywiołowe, skażenie powietrza czy konflikty zbrojne. W przeciwieństwie do pełnowymiarowych schronów, funkcjonalność dostosowana jest do krótkoterminowego przebywania.
Będzie to obiekt, który oferuje ochronę przede wszystkim przed konwencjonalnymi środkami rażenia, takimi jak odłamki bomb i pocisków oraz zagruzowaniem. Są to budowle, które nie są hermetyczne, ale zapewniają pewien stopień ochrony przed w/w zagrożeniami.
W budynku przewiduje się stały pobyt dla 12 osób, pracujących na 1 zmianie. W kondygnacji piwnicznej, stanowiącej miejsce doraźnego schronienia, może przebywać do 90 osób (łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń ukrycia wynosi 183,81 m2).
Inwestycja obejmuje, również elementy zagospodarowania, tj.:
- zalicznikowe przyłączenie do sieci energii elektrycznej,
- podłączenie do istniejącego przyłącza wodociągowego,
- budowę i podłączenie nowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3,
- montaż prefabrykowanego wolnostojącego zbiornika na olej napędowy o poj. 5 m3, który umożliwi zasilanie agregatu prądotwórczego, stanowiącego zabezpieczenie budynku na wypadek sytuacji kryzysowych lub awarii, agregat zlokalizowany będzie przy garażu,
- rozszerzenie istniejących przyłączy infrastruktury technicznej,
- wymiana istniejących słupów i lamp oświetleniowych na nowe lampy ledowe ze słupami,
- montaż systemu monitoringu na budynkach istniejących i nowych słupach oświetleniowych
- montaż nowej bramy wjazdowej przesuwnej, z furtką oraz demontaż istniejącej bramy dwuskrzydłowej i furtki,
- budowa dojść i dojazdów do budynku oraz utworzenie 22 miejsc postojowych dla aut osobowych oraz 1 miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Projektowany budynek zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony – pełniącego funkcję siedziby PZD, to obiekt parterowy z 1 kondygnacją podziemną, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, z żelbetową konstrukcją podziemną.
Budynek o bryle prostopadłościennej, na planie prostokąta, z przewyższeniem elewacji w miejscu garażu. Dach budynku tworzą 2 połacie jednospadowe, na różnych wysokościach, ukryte za ściankami attykowymi. Przy wejściu głównym, zastosowano ozdobny panel z profili stalowych, podkreślający wejście i elewację frontową.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
- długość 34,33 m,
- szerokość 13,41 m,
- wysokość 6,95 m,
- ilość kondygnacji 1 naziemna + 1 podziemna,
- pow. zabudowy – 451,4 m2,
- pow. użytkowa proj. budynku: parter – 371,0 m2, piwnica – 276,0 m2, łączna pow. użytkowa – 647,0 m2,
- kubatura proj. obiektu – 3 206 m3.
W projektowanym budynku wykonane zostaną niezbędne wewnętrzne instalacje techniczne w szczególności: rozdzielnice elektryczne, agregat prądotwórczy, instalacja oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalacja zasilania urządzeń branży sanitarnej, instalacja odgromowa, instalacja LAN, instalacja CCTV, instalacja SAWiN, ochronna od porażeń prądem elektrycznym, ochronna przeciwprzepięciowa oraz wewnętrznej instalacji wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, C.O. i klimatyzacji w budynku a także wewnętrznej instalacji doziemnej wodociągowej i kanalizacyjnej.
Projektowany zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3 to gotowy prefabrykat o skrzyniowej konstrukcji żelbetowej, dwukomorowy, montowany w gruncie, z wystającymi kominkami wentylacyjnymi i pokrywami służącymi do opróżniania zbiornika.
Projektowany zbiornik na olej napędowy o poj. 5000 L to prefabrykowane wolnostojące urządzenie wykonane z polietylenu, i zawierające kompletny układ dystrybucyjny. Wewnętrzna konstrukcja pełni rolę zbiornika na olej, natomiast zewnętrzna gwarantuje wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie czynników atmosferycznych.
Konstrukcja dwupłaszczowa zapewnia maksymalną ochronę przed wyciekami, a jednocześnie spełnia najbardziej rygorystyczne normy ekologiczne i bezpieczeństwa (płaszcz zewnętrzny działa jak wanna wychwytowa). Zbiornik posadowiony będzie na utwardzonym miejscu przy części garażowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ pn. Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony – pełniącego funkcję siedziby PZD (budynku biurowego) wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy (techniczny).
UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6937200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe „Lux – Dom” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910045219

7.3.3) Ulica: ul. Papieżka 11

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży sanitarnej i roboty branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.