Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych i ekspertyz techn. wraz z wykonaniem inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wybranych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Siemianowicach Śl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_pfu2023@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,132981,954eefa547afa2b3a70e0da613550dea.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych i ekspertyz techn. wraz z wykonaniem inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wybranych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Siemianowicach Śl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b553063-1646-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020939/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych i ekspertyz technicznych wraz z wykonaniem inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wybranych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w SiemianowicachŚl.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.271.09.2023, ZP.rp.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Część 1: Opracowanie programów funkcjonalno- użytkowych i ekspertyz technicznych wraz z wykonaniem inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ulicy Piastowskiej 1 i 1a oraz Głowackiego 1 w Siemianowicach Śląskich1.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie:
a) Inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
b) Ekspertyz technicznych,
c) Programów funkcjonalno-użytkowych
d) Analiz ekonomicznych zakresu remontu budynków.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 został zawarty w Dodatku nr 3a do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4a do SWZ).
1.4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą reali-zowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
1.5.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje
produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca
twierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art.
99 ust. 5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy,
producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny
równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria
będą stosowane w celu równoważności.
1.6. Jeżeli w dokumentacji opisanej w pkt 1.3 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważ-ne opisanym. Użycie danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
1.7.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
Opracowując programy funkcjonalno- użytkowe należy uwzględnić zasadę projektowania uniwersalnego. Projektowana infrastruktura budynków powinna uwzględniać potrzeby osób z różnymi formami niepełnosprawności zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania, która zapewnia pełne uczestnictwo w życiu społecznym osobom z obniżoną funkcjonalnością poprzez usuwanie istniejących barier i zapobieganie powstawaniu nowych. Koncepcja ta oznacza projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne.
1.8.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
1.9.Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.5.) Wartość części: 81166,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.Część 2: Opracowanie programów funkcjonalno- użytkowych i ekspertyz technicznych wraz z wykonaniem inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ulicy Głowackiego 2, 4, 5 oraz Matejki 1 w Siemianowicach Śląskich2.2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie:
a) Inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
b) Ekspertyz technicznych,
c) Programów funkcjonalno-użytkowych,
d) Analiz ekonomicznych zakresu remontu budynków.
2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, został zawarty w Dodatku nr 3b do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4b do SWZ).
2.4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą reali-zowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowa-nych.
2.5.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje
produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca
twierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art.
99 ust. 5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy,
producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny
równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria
będą stosowane w celu równoważności.
2.6. Jeżeli w dokumentacji opisanej w pkt 2.3 znajdą się odniesienia do norm, ocen technicz-nych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opi-sanym. Użycie danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiające-go w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
2.7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie do-stępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
Opracowując programy funkcjonalno- użytkowe należy uwzględnić zasadę projektowania uniwersalnego. Projektowana infrastruktura budynków powinna uwzględniać potrzeby osób z różnymi formami niepełnosprawności zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania, która zapewnia pełne uczestnictwo w życiu społecznym osobom z obniżoną funkcjonalnością poprzez usuwanie istniejących barier i zapobieganie powstawaniu nowych. Koncepcja ta oznacza projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były uży-teczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjali-stycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne.
2.8.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydaj-ności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
2.9.Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.5.) Wartość części: 129666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.Część 3: Opracowanie programów funkcjonalno- użytkowych i ekspertyz technicznych wraz z wykonaniem inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ulicy Parkowej 11 i 16, 16a oraz Sobieskiego 2 w Siemianowicach Śląskich3.2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie:
a) Inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
b) Ekspertyz technicznych,
c) Programów funkcjonalno-użytkowych,
d) Analiz ekonomicznych zakresu remontu budynków.
3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3, został zawarty w Dodatku nr 3c do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4c do SWZ).
3.4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą reali-zowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowa-nych.
3.5.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje
produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca
twierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art.
99 ust. 5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy,
producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny
równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria
będą stosowane w celu równoważności.
3.6. Jeżeli w dokumentacji opisanej w pkt 3.3 znajdą się odniesienia do norm, ocen technicz-nych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opi-sanym. Użycie danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiające-go w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
3.7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie do-stępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
Opracowując programy funkcjonalno- użytkowe należy uwzględnić zasadę projektowania uniwersalnego. Projektowana infrastruktura budynków powinna uwzględniać potrzeby osób z różnymi formami niepełnosprawności zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania, która zapewnia pełne uczestnictwo w życiu społecznym osobom z obniżoną funkcjonalnością poprzez usuwanie istniejących barier i zapobieganie powstawaniu nowych. Koncepcja ta oznacza projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były uży-teczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjali-stycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne.
3.8.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydaj-ności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
3.9.Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.5.) Wartość części: 93166,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Część 4: Opracowanie programów funkcjonalno- użytkowych i ekspertyz technicznych wraz z wykonaniem inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ulicy Powstańców 11, 11a i 48 w Siemianowicach Śląskich4.2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie:
a) Inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
b) Ekspertyz technicznych,
c) Programów funkcjonalno-użytkowych,
d) Analiz ekonomicznych zakresu remontu budynków.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4, został zawarty w Dodatku nr 3d do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4d do SWZ).
4.4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowa-nych.
4.5.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje
produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca
twierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art.
99 ust. 5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy,
producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny
równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria
będą stosowane w celu równoważności.
4.6. Jeżeli w dokumentacji opisanej w pkt 4.3 znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Użycie danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiające-go w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
4.7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
Opracowując programy funkcjonalno- użytkowe należy uwzględnić zasadę projektowania uniwersalnego. Projektowana infrastruktura budynków powinna uwzględniać potrzeby osób z różnymi formami niepełnosprawności zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania, która zapewnia pełne uczestnictwo w życiu społecznym osobom z obniżoną funkcjonalnością poprzez usuwanie istniejących barier i zapobieganie powstawaniu nowych. Koncepcja ta oznacza projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne.
4.8.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
4.9.Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57687,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57687,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastre Polska Jacek Pączek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712667750
7.3.3) Ulica: Głębocka 56 H lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57687,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77367,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77367,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastre Polska Jacek Pączek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712667750
7.3.3) Ulica: Głębocka 56 H lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77367,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGAMON Agata Kędra-Muca, Monika Leszczyńska-Profaska s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agata Kędra-Muca, Monika Leszczyńska-Profaska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312696196, 9211957834, 9691582310
7.3.3) Ulica: Dworcowa 10A/316
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48831,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48831,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastre Polska Jacek Pączek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712667750
7.3.3) Ulica: Głębocka 56 H lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48831,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Rozbiórka budynku przy ul. Powstańców18a w Siemianowicach Śląskich
- Przebudowa i rozbudowa części budynku szpitala dla potrzeb dostosowania lądowiska dla śmigłowców Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
- Sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych
- Ocena właściwości mechanicznych przeszczepów ADM, przygotowanych w Banku Tkanek Centrum Leczenia Oparzeń oraz komercyjnie dostępnych syntetycznych siatek do zastosowań w zabiegach ginekologicznych.
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych w budynku przy ul. Szeflera 15
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa ujęcia wody na rzece Skawie na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Witanowicach - etap II
- "Podwyższenie ogrodzenia na drodze celnej łączącej DPG w Kukurykach z TS wraz z montażem elektronicznej bariery nadzoru - opracowanie dokumentacji projektowej" - DPG Kukuryki
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi gminnej ul. Kubańskiej na odcinku od ul. Klonowej w miejscowości Bierzyce do dz. nr ew. 160/9 w miejscowości Zaprężyn, gm. Długołęka
- Wykonanie dokumentacji projektowej gminnego obiektu zarządzania kryzysowego i ochrony ludności
- Roboty budowlane dla zadania pn. "Poprawa dostępności do świadczeń opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i poszerzenie działalności zakładu opiekuńczo-leczniczego w SPZOZ w Świdniku"
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: "Budowa szkoły podstawowej w rejonie ulic Strzeleckiego i Czekanowskiego w Pruszczu Gdańskim
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.