eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Sukcesywna dostawa gazów medycznych z podziałem na pakiety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazów medycznych z podziałem na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e28d2d75-0b7b-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gazów medycznych z podziałem na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28d2d75-0b7b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027279/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą z podziałem na pakiety

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
1. „Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą z podziałem na pakiety”

Pakiet Nr I Tlen medyczny, dwutlenek węgla syfonowy do krioterapii i laparoskopowy oraz gaz medyczny sprężony łagodzący bóle podczas akcji porodowej

Tlen medyczny, dwutlenek węgla syfonowy do krioterapii i laparoskopowy
a) Zakup i dostawa sukcesywna tlenu medycznego w szacunkowej ilości 5000 m3 w butlach 50-litrowych,
b) Zakup i dostawa sukcesywna tlenu medycznego w szacunkowej ilości 1000 m3 w butlach 40-litrowych,
c) Zakup i dostawa sukcesywna tlenu medycznego w szacunkowej ilości 400 m3 w butlach 10-litrowych,
d) Zakup i dostawa sukcesywna tlenu medycznego w szacunkowej ilości 300 m3 w butlach 2-litrowych, 5-litrowych, 10-litrowych. Butle wyposażone w zawór zintegrowany tzn. wmontowany na stałe (zintegrowany z butlą) moduł wyposażony w reduktor ciśnienia, manometr wskazujący ciśnienie tlenu w butli, przepływomierz o zakresie pracy 0,5 – 15 l/min, wyjście do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz system szybkiego łączenia (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego (np. respiratora transportowego).
e) Zakup dwutlenku węgla syfonowego do krioterapii w szacunkowej ilości 4000 kg Zakup dwutlenku węgla do laparoskopu w szacunkowej ilości 500 kg w butlach 50-litrowych.
f) Zakup podtlenku azotu w szacunkowej ilości 300 kg
g) Dzierżawa butli stalowych w ilości 30000 w skali dwóch lat..
h) Dzierżawa butli aluminiowych w ilości 20000 w skali dwóch lat.

Gaz medyczny sprężony łagodzący bóle podczas akcji porodowej
a) Dostawa gazu medycznego sprężonego 50% N2O i 50% O2 łagodzący bóle podczas akcji porodowej – Entonox lub równoważny w szacunkowej ilości 20 m3 w butlach 10-litrowych.
b) Dzierżawa zaworu, stojaka w okresie 24 miesięcy
c) Dzierżawa butli w ilości 1200 w skali roku.
d) mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% w butlach o pojemności wodnej 10l zawierających 2,8 m3 gazu wraz z dodatkowym wyposażeniem tj. wózkiem transportowym, zaworem dozującym mieszaninę wraz z przewodem oraz ustniki.
e) butle z zaworem zintegrowanym posiadającym uchwyt dostosowany do łatwego podnoszenia i przenoszenia butli przez personel medyczny.
f) ustnik zintegrowany z zaworem wydechowym uniemożliwiający powrót wydychanego powietrza do zaworu dozującego,
g) Zamawiający wymaga aby wykonawcy zaoferowali do podawania mieszaniny urządzenie wyposażone w zawór wydechowy jednorazowego użycia lub urządzenie wyposażone w zawór wydechowy bez konieczności jego demontażu i dezynfekcji/sterylizacji po każdorazowym użyciu
h) Zamawiający wymaga aby przedmiotem oferty było urządzenie które zgodnie z zasadami jego bieżącego użytkowania i konserwacji, (zawartymi w szczegółowej instrukcji obsługi producenta) nie wymagało ingerencji w strukturę urządzenia polegającej na jego rozłożeniu na części.
i) Zamawiający wymaga aby zaoferowane wyroby tj. urządzenia do podawania mieszaniny gazów (zawór dozujący, ustnik z filtrem) nie zawierały ftalanów.
j) Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie i oferowane ustniki do podawania mieszaniny posiadały status wyrobu medycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 209466,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
1. „Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr II Azot ciekły do celów medycznych
a) Zakup azotu ciekłego do celów medycznych w szacunkowej ilości 3000 kg
b) Azot ciekły do celów medycznych dostarczany bezpośrednio do zbiornika Zamawiającego. Zamawiający posiada 2 zbiorniki o pojemności 20 kg.
c) Dostawa następować będzie na żądanie Zamawiającego nie częściej niż raz w tygodniu poprzez ładowanie 2 butli o pojemności 20 kg na Oddziale Rehabilitacyjnym, w siedzibie Zamawiającego i dostarczane na miejsce wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111800-3 - Azot ciekły

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
1. „Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą z podziałem na pakiety”

Pakiet Nr III Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika na ciekły tlen.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostawy zbiornika o pojemności 6000l- 6400l i parownicy o wydajności 189 Nm3/h wraz z kompletną armaturą i transportem ciekłego tlenu medycznego i telemetrią bezprzewodową;
b) napełnienia zbiornika ciekłego tlenu medycznego do stanu przewidzianego w dokumentacji technicznej;
c) dostarczania ciekłego tlenu medycznego do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb na podstawie wskazań telemetrycznych lub dyspozycji wydanej przez upoważnioną osobę Zamawiającego;
d) podstawa do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły tlen medyczny) określana będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie Wykonawcy. Przepływomierze przy cysternach muszą posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar na tankowanie zbiorników.
e) w przypadku awarii zbiornika lub armatury Wykonawca zobowiąże się w składanej ofercie do dostawy w tym czasie: butli tlenowych (40l) i podłączenia do rampy tlenowej.

1) Zbiornik ciśnieniowy pionowy – charakterystyka i wymagania techniczne
Maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze 18 bar
Pojemność netto 6000 l
Ilość skroplonego gazu przy współczynniku napełnienia 95%, 1 bar ma zawierać się w przedziale 6000 – 6400 kg
Dzierżawa zbiornika stacjonarnego obejmuje także montaż, podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz demontaż po zakończeniu terminu umowy.
W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca gwarantuje serwis techniczny zbiornika na tlen ciekły w taki sposób, aby zachować ciągłość jego bezawaryjnej pracy.
W przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania tlenu medycznego ciekłego na czas naprawy zbiornika, o parametrach odpowiadających parametrom zbiornika, który uległ awarii. Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego co leży w gestii Wykonawcy.
Wykonawca zapewni dokumentacje techniczną zbiornika w języku polskim i przeszkoli personel odpowiedzialny ze strony Zamawiającego.
Montaż zbiornika wraz z towarzyszącą instalacją (w tym parownice oraz system telemetrii), jego podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia Zamawiającego oraz jego odbiór przez UDT winien nastąpić w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy.
W przypadku wymiany zbiornika Wykonawca zobowiązany jest do ciągłej dostawy tlenu w trakcie wymiany zbiornika.

2) Parownica atmosferyczna – charakterystyka i wymagania techniczne
Wydajność nominalna* 189 Nm3/h
* Wydajność w temp. 20°C, 70% wzgl. wilgotności, 15°C różnicy miedzy temp. otoczenia i temp. gazu na wyjściu, przy ciągłej ośmiogodzinnej pracy.

3) System telemetrii oparty o GSM
System telemetrii tj. zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego do centralnego komputera dostawcy ciekłego tlenu medycznego z możliwością podglądu danych przez Zamawiającego w ogólnodostępnej wersji przeglądarki internetowej.
2. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp.
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji
lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania (miejsce realizacji dostaw i posadowienie zbiornika) w terminie i godzinach uzgodnionych z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego.
Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało
odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 173000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210639,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210639,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210639,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210639,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7354,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7354,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7354,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMI Mirosław Opiela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371369513

7.3.3) Ulica: Jabłoniecka 10

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7354,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.