Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa 2 wyjazdów zagranicznych w ramach programu ERASMUS+ w zakresie usługi zakwaterowania, wyżywienia i organizacji programu edukacyjno-kulturowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa 2 wyjazdów zagranicznych w ramach programu ERASMUS+ w zakresie usługi zakwaterowania, wyżywienia i organizacji programu edukacyjno-kulturowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5020bb59-1284-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051475/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa 2 wyjazdów zagranicznych w ramach programu ERASMUS+ w zakresie usługi zakwaterowania, wyżywienia i organizacji programu edukacyjno-kulturowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000135402 realizowany w ramach mobilności programu Erasmus+ – Krótkoterminowa mobilność edukacyjna osób uczących się w ramach kształcenia i szkolenia zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
z art. 305 pkt 2 ustawy pzp wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy p.z.p., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 6 maja 2024 r. unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p. bowiem do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty i w niniejszym postępowaniu nie zamierza w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-90ebec01-fbca-11ee-b81b-aebd110f5279
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.3.2024 .DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 377731,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 279376,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na zapewnieniu obsługi wyjazdu zagranicznego 29 osób (25 uczniów, 4 opiekunów na kursy i szkolenia).
2. Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na zapewnieniu obsługi wyjazdu zagranicznego 18 uczestników projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Event Media Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482593924
7.3.3) Ulica: Grzybowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-06-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Event Media Group sp. z.o.o
Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482593924
Ulica: Grzybowska
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-844
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
UMOWA
Data zawarcia umowy: 2024-05-23
Wartość umowy/umowy ramowej: 111240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-08 do 2024-07-19
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1269B w m. Suchynicze
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów elektrycznych/rozdzielnice na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji "Uczyć jak to łatwo powiedzieć! O uczeniu kompetencji w praktyce i teorii szkolnej"
- "Usługa zapewnienia wyżywienia oraz sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia 29. jednodniowych szkoleń w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników w ramach PS WPR 2023-2027"
- Świadczenie usług hotelarskich w ramach organizowanych szkoleń kondycyjno-wysokościowych
- Świadczenie usług cateringowych podczas stacjonarnych posiedzeń Komitetu Monitorującego FEŚ 2021-2027 oraz RPOWŚ 2014-2020
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.