Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260500/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą patchera (remontera).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą patchera (remontera).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775b53cf-0295-486b-8c63-111c29647201
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039687/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup wraz z dostawą patchera (remontera).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Remonter fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
2) Silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 46 KM chłodzony cieczą, napędzający dmuchawę, pompy hydrauliczne podawania emulsji i podawania grysu.
3) Zasobnik na kruszywo dwukomorowy o pojemności całkowitej co najmniej 5 m3.
4) Stosunek podziału pojemności na komory: 1/2 do 1/2.
5) Podawanie kruszywa podajnikami ślimakowymi z bezstopniowo regulowaną prędkością.
6) Zbiornik na emulsję o pojemności co najmniej 1500 litrów, izolowany, wyposażony we wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji.
7) Ogrzewanie emulsji bezpiecznym palnikiem olejowym z zamkniętą komorą spalania sterowanym automatycznie z precyzyjną regulacją temperatury emulsji z dokładnością do 1 °C.
8) Paliwo palnika: olej opałowy oraz olej napędowy,
9) Automatyczne załączanie i wyłączanie palnika olejowego (termostat), możliwość grzania na postoju i podczas jazdy, możliwość grzania z zasilaniem z zewnętrznej sieci 230 V 50 Hz bez pracy silnika spalinowego.
2. Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429855,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429855,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROG Zakład Budowy Maszyn Eksport Krzysztof Cichocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290104756
7.3.3) Ulica: Demokratyczna
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-348
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF CICHOCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF CICHOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-04 do 2025-11-04INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla potrzeb Powiatu Rawickiego i jednostek org., rozliczanych w ramach spółdzielni energ. na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2025
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup busa dziewięcioosobowego przeznaczonego do przewozu ratowników
- Zakup 9-osobowego busa do przewozu osób niepełnosprawnych (2)
- Dostawa 4 szt. pojazdów typu quad
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową-II
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej na podwoziu kołowym z osprzętem i pakietem serwisowym
- Dostawa samochodów osobowych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze - postępowanie II
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





