Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00275908/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00275972/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zabudowa kruszywa naturalnego łamanego do bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/68202/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zabudowa kruszywa naturalnego łamanego do bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48c857a-ae7f-4e29-a676-5bcf579a2dfa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00159416/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa w celu bieżcego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.270.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego łamanego wraz usługą transportową i wbudowaniem w uszkodzonych fragmentach dróg leśnych
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na terenach leśnych administrowanych przez Nadleśnictwo Świerklaniec w 2025r w celu zapewnienia ich przejezdności.
2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Świerklaniec. Zadanie realizowane będzie na terenie leśnictw: Cynków, Kolonia Woźnicka, Mieczysko, Imielów, Truszczyca, Jędrysek, Lubocz, Mikołeska, Świerklaniec, Miasteczko, Pniowiec, Wymysłów.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
- dostawa kruszywa łamanego (tłucznia) frakcji 0-31,5mm w ilości 900 ton.
- dostawa kruszywa łamanego (tłucznia) frakcji 31,5-63 mm w ilości 600 ton.
a) Jednostką przyjęta do obmiaru zakupu, dostawy oraz wbudowania jest tona.
b) Zamówienie obejmuje systematyczną, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego dostawę 1500 ton kruszywa naturalnego, transport kruszywa bezpośrednio do lasu
w miejsce zabudowy, wyładunek oraz jego rozgarnięcie równiarką lub podobną maszyną na wskazanym odcinku występowania kolein lub ubytków w nawierzchni drogi oraz zagęszczeniem walcem drogowym. Jeżeli będą tego wymagały warunki gruntowe, na niektórych odcinkach może wystąpić konieczność profilowania nawierzchni lub korytowania przed wysypaniem kruszywa.
c) W zależności od warunków w terenie zamawiane będzie kruszywo frakcji 0-31,5 mm (około 60% ilości) oraz 31,5-63 mm (około 40%). Dopuszcza się przesunięcia pomiędzy planowanymi ilościami dostaw poszczególnych kruszyw maksymalnie do 20% zamawianych ilości. Średnia grubość warstwy zabudowanego kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych.
d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający poda orientacyjną ilość kruszywa oraz jego frakcję, a także wskaże lokalizację drogi leśnej do naprawy której Wykonawca dostarczy kruszywo. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego zobowiązany będzie do rozpoczęcia dostawy kruszywa w ramach danego zlecenia w terminie zadeklarowanym w ofercie (maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od daty otrzymania zlecenia na dostawę danej partii kruszywa a datą dostarczenia pierwszej partii kruszywa wg daty dokumentu WZ) oraz realizacji prac związanych z likwidacją ubytków i kolein oraz innych uszkodzeń w nawierzchni
z należytą starannością w określonym terminie (ustalonym wg zasady: wbudowanie minimum 15 ton kruszywa na każdy dzień roboczy). Po wykonaniu każdej zleconej naprawy nastąpi odbiór rzeczywiście wykonanych dostaw kruszywa wg jego rodzaju
i rozliczenie z Wykonawcą zgodnie ze stawką jednostkową zawartą w ofercie złożonej w postępowaniu przetargowym. Podstawą rozliczenia danego zlecenia będzie protokół końcowy robót wraz z dokumentami WZ.
e) Jednocześnie Zamawiający informuję, że nie ma możliwości zgromadzenia większej ilości kruszywa na terenie Nadleśnictwa Świerklaniec.
f) O każdej dostawie kruszywa Wykonawca zobowiązany jest poinformować leśniczego lub w jego zastępstwie podleśniczego telefonicznie, z zastrzeżeniem że transport może być prowadzone jedynie w dni robocze w godzinach 7:00 – 15:00. Każdy dowóz kruszywa musi być potwierdzony przez leśniczego lub w jego zastępstwie podleśniczego na dokumencie dostawy - kwicie WZ, który Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego transportu. Leśniczy lub w jego zastępstwie podleśniczy
w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy miejsce do składowania niewielkiej ilości kruszywa (jeśli zajdzie taka potrzeba).
g) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i doręczenia Zamawiającemu do każdej zleconej partii kruszywa deklaracji zgodności wyrobu z normami lub metryką CE
o dopuszczeniu kruszywa do wykorzystaniu w budownictwie drogowym. Dostarczane kruszywo musi być zgodne z normami PN-EN 13242, PN-EN 13043 lub normami równoważnymi.
h) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów
po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
i) Najmniejsza ilość kruszywa zamawiana w jednym zleceniu to 20 ton, natomiast maksymalnej ilości nie określa się.
j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 20% wartości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego niezależnie
od ich podstawy prawnej. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz ilości rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę dostaw.
k) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich samochodów i maszyn, które będzie wykorzystywał przy realizacji niniejszego zamówienia w odpowiednie zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) do pochłaniania rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w samochodach i maszynach pracujących w lesie oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (przykładowo podczas awarii i napraw) w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167895 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220662 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167895 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. REMKOP Remigiusz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452414045
7.3.3) Ulica: Czarnieckiego 2
7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-610
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMIGIUSZ KOWALSKI F.H.U "REMKOP" REMIGIUSZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
REMIGIUSZ KOWALSKI F.H.U "REMKOP" REMIGIUSZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167895 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 1051F"
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa.
- Przebudowa drogi gminnej i wewnętrznej w miejscowości Wasylów i Krzewica
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





