eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY W KOSINIE - /DROGI WEWNĘTRZNE, PARKINGI/



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY W KOSINIE - /DROGI WEWNĘTRZNE, PARKINGI/

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 22 64

1.5.8.) Numer faksu: 172256536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb7f7c38-1f07-48c0-8595-0ae2239281dc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY W KOSINIE - /DROGI WEWNĘTRZNE, PARKINGI/

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb7f7c38-1f07-48c0-8595-0ae2239281dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115536/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zagospodarowanie terenu szkoły w Kosinie /drogi wewn. , parkingi/

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285443

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP. 271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY W KOSINIE - /DROGI WEWNĘTRZNE, PARKINGI/
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje remont nawierzchni drogi manewrowej zlokalizowanej w Miejscowości Kosina na działkach o numerach ewidencyjnych 2438/30; 2438/31; 2438/32.
Remont polegał będzie na wykonaniu nakładki bitumicznej, regulacji wysokościowej chodników, parkingów, krawężników oraz istniejących urządzeń technicznych w nawierzchni jezdni.
Remont drogi manewrowej ma za zadanie poprawę komfortu jazdy w ciągu tej drogi oraz poprawienie bezpieczeństwa ruchu wszystkich użytkowników drogi oraz poprawę parametrów technicznych i eksploatacyjnych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie nakładki bitumicznej,
2) Wykonanie regulacji wysokościowej chodników,
3) Wykonanie regulacji wysokościowej parkingu,
4) Wykonanie przejścia wyniesionego z kostki betonowej koloru czerwonego,
5) Wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń technicznych,
6) Wykonanie dojścia do szkoły z kostki betonowej kolor czerwony,
7) Wykonanie miasteczka rowerowego (malowanie cienkowarstwowe) w obszarze parkingu górnego
3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa Plan sytuacyjny, Przekroje typowe, Opis techniczny, Przedmiar robót, SST - stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383510,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549300,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383510,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiostwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690029354

7.3.3) Ulica: Rejtana 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383510,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.