eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiszynZakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiszynie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 95 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22f923d9-340f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023056/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione w istotny sposób.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: RIT.271.4.10.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Ciągnik rolniczy

Minimalne parametry techniczne ciągnika:
- rok produkcji minimum 2021,
- moc silnika minimalnie 55 Kw,
- pojemność silnika minimum 4100 cm3,
- dopuszczalna masa całkowita nie mniej niż 5 ton, nie więcej niż 6 ton,
- dopuszczalna masa uciągowa przyczepy – bez hamulca 3 tony, z hamulcem, niezależnym od pojazdu ciągnącego 5 ton, z hamulcem uruchamianym wraz z hamulcem ciągnika (np. pneumatycznym, hydraulicznym) 15 ton,
- załączanie przedniego napędu elektryczno-hydrauliczne,
- napęd 4x4
- liczba wyjść hydrauliki zewnętrznej, zamontowanych z przodu i tyłu pojazdu, w ilości min. 6 sztuk, pozwalających na możliwość pracy pługa i posypywarki jednocześnie oraz odchwaszczarki i zamiatarki jednocześnie,
- WOM – załączany elektro-hydraulicznie,
- szerokość ciągnika minimalnie 1800 mm,
- długość ciągnika minimalnie 3700 mm.

Wymagania dotyczące kabiny pojazdu:
- 1 miejsce siedzące,
- kabina pełna, zamykana, kryta,
- kabina w kolorze czerwonym,
- lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,
- radio wraz z instalacją radiową,
- klimatyzacja i ogrzewanie,
- światło ostrzegawcze (barwy pomarańczowej) zamontowane na dachu pojazdu.

Ciągnik rolniczy winien być kompatybilny z przyczepą rolniczą - wozem asenizacyjnym o pojemności 8m3 - Meroprozet PN-70/1 – VIV, MEP130148008, masa własna: 2800 kg, DMC: 11 300 kg), będącego
w zasobach ZUK Lubiszyn.

2) Osprzęt kompatybilny z wyżej wskazanym ciągnikiem rolniczym:

a) Kosiarka bijakowa w ilości 1 sztuki
- rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowa,
- korpus ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, o grubości minimum 4 mm, kilkakrotnie gruntowany i lakierowany, w kolorze pomarańczowym lub czerwonym,
- zaczep jednostronny tylny,
- napęd z wałka odbioru mocy,
- szerokość koszenia 130 cm,
- płozy ślizgowe ze stali trudnościeralnej,
- automatyczny naciąg pasów klinowych,
- regulacja wysokości koszenia,
- noże bijakowe z możliwością wymiany,
- funkcja mulczowania,
- sprzęgło jednokierunkowe,
- minimalna średnica rozdrabniania: 30 mm.

b) Pług do odśnieżania w ilości 1sztuki
- rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowy,
- szerokość robocza - przedział: 2,3 m – 3,0 m,
- trzy pozycje robocze (prawo, lewo, na wprost),
- sterowanie elektrohydrauliczne,
- podpory stabilizujące pług w miejscu jego postoju,
- lemiesz gumowy,
- oświetlenie obrysowe,
- koła podporowe,
- montowany z przodu ciągnika (zamiennie z łyżką ładowacza czołowego),
- sterownie z kabiny kierowcy.

c) Posypywarka w ilości 1 sztuki
- rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowa,
- korpus ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, o grubości minimum 3 mm, kilkakrotnie gruntowany i lakierowany, w kolorze pomarańczowym,
- zaczep tylny,
- pojemność posypywarki – minimum 0,9 m3,
- zabezpieczenie zasypu skrzyni ładunkowej kratami stalowymi,
- sterownie - załączanie posypywarki z kabiny kierowcy,
- regulacja szerokości podsypu i grubości posypu ręcznie,
- posypywarka z funkcją samozaładowczą,
- plandeka zabezpieczająca środki chemiczne/uszorstniające.

d) Zamiatarka mechaniczna w ilości 1 sztuki
- rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowa,
- zaczep jednostronny tylny,
- korpus ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, o grubości minimum 3 mm, kilkakrotnie gruntowany i lakierowany, w kolorze pomarańczowym,
- napęd hydrauliczny z wałka odbioru mocy i/lub złączy hydraulicznych ciągnika rolniczego,
- pojemność zbiornika na zmiotki minimum 0,2 m3,
- szerokość zamiatania minimum od 1400 cm przy użyciu wyłącznie szczotki walcowej,
- minimum 1 agregat zamiatający – szczotka talerzowa umożliwiająca zaganianie zanieczyszczeń ze strefy przy krawężnikowej,
- minimum jedna szczotka walcowa o szerokości minimum 1400 cm,
- układ zraszania z systemem dysz zraszających pole pracy szczotki walcowej i talerzowej,
- zbiornik lub zbiorniki wody, o pojemności łącznej minimum 0,5 m3, do zraszania zamiatanej powierzchni,z układem filtrującym, zapobiegającym zanieczyszczeniom układu zraszającego,
- zabudowa w kolorze pomarańczowym.

e) Ładowacz czołowy w ilości 1 sztuki
- rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowy,
- zaczep przedni,
- wykonany ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, o grubości minimum
4 mm, kilkakrotnie gruntowany i lakierowany, w kolorze czarnym bądź szarym,
- ukryte przewody hydrauliczne w ramie bądź obudowie,
- napęd hydrauliczny z przyłączy hydraulicznych ciągnika,
- łyżka o szerokości roboczej minimum 1400 cm i pojemności nasypowej minimum 0,5 m3,
- wysokość załadunku minimum 2400 cm,
- sterowanie za pomocą joystick-a z kabiny kierowcy,
- zabezpieczenie przed opadaniem,
- mocowanie euro ramka,
- system pracy: góra dół oraz regulowany kąt nachylenia łyżki.


f) Odchwaszczarka w ilości 1 sztuki
- rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowa,
- zaczep na ramieniu ładowacza czołowego,
- wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, o grubości minimum4 mm, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana,
- ramię przesuwne,
- podpory stabilizujące odchwaszczarkę w miejscu jej postoju,
- sterowanie układem hydraulicznym odchwaszczarki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych – dźwigni w kabinie kierowcy,
- system pracy: góra dół oraz lewo prawo,
- szczotka do chwastów.

• Wymagania dodatkowe:
Wykonawca przed dostarczeniem pojazdu winien :
 dysponować minimum jednym, autoryzowanym, serwisem obsługi dla ciągnika rolniczego, w odległości maksymalnie 150 km, od granic administracyjnych gminy Lubiszyn, lub dysponować serwisem mobilnym, oddalonym w odległości większej niż 150 km, od granic administracyjnych Gminy Lubiszyn, o ile nie będzie pobierał kosztów za dojazd serwisu mobilnego, bądź też zobowiąże się do bezpłatnego transportu ciągnika, do i z siedziby Zamawiającego, do ASO, w przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa w siedzibie Zamawiającego.
 gwarantować serwis, dostarczonego przedmiotu zamówienia, w czasie do 48 h, od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wykonawca, po przystąpieniu do naprawy, winien wyznaczyć termin jej ukończenia, po diagnostyce trwającej maksymalnie 24 h, a naprawę wykonać w terminie maksymalnie 10 dni roboczych.
 Wykonawca, w chwili dostarczenia pojazdu, winien przekazać dokumenty pojazdu:
• instrukcję obsługi kompletnego pojazdu i jego oprzętu, sporządzoną zgodnie z paragrafem 58 i 59, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008r., w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn, w języku polskim (Dz. U. 2008 nr 199 poz. 1228), w wersji papierowej bądź elektronicznej,
• dokumenty potwierdzające gwarancję,
• dokumenty umożliwiające rejestrację na terenie RP,
• katalog części zamiennych, dla ciągnika i jego osprzętu, w języku polskim, w wersji papierowej bądź elektronicznej,
• ciągnik i jego osprzęt winien być oznakowany, zgodnie z paragrafem 56 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn, w tym znakiem „CE”,
• wszystkie opisy na maszynie i jej podzespołach, dotyczące bezpieczeństwa pracy i prawidłowej eksploatacji. winny być wykonane w języku polskim, w wersji papierowej bądź elektronicznej.

• Ponadto:
 pojazd winien być dopuszczony do ruchu na terenie RP,
 pojazd winien być wyposażony w koło zapasowe, gaśnicę (zalegalizowaną), apteczkę, trójkąt ostrzegawczy luzem, klucz do kół, podnośnik, a wyposażenie to, winno być na stałe przymocowane do pojazdu(np. za pomocą stojaków czy wieszaków),
 wykonawca, winien dostarczyć Zamawiającemu ciągnik wraz z osprzętem, na swój koszt pod wskazany przez Zamawiającego adres oraz, od dnia jego dostarczenia, przeprowadzić minimum dwudniowe szkolenie (minimum 16 h), z kompleksowej obsługi ciągnika i jego osprzętu, dla operatorów zatrudnionych przez Zamawiającego. Fakt, odbycia szkolenia, winien być potwierdzony wydaniem stosownego zaświadczenie przez Wykonawcę.
 Wykonawca, po zakończeniu okresu gwarancji, winien przekazać Zamawiającemu dokumentację techniczną ciągnika i jego osprzętu, wraz ze szczegółowymi schematami układu elektrycznego, elektronicznego i hydraulicznego.

Termin dostawy przedmiotu umowy: 84 dni od dnia podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290426,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290426,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290426,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kania Wałcz Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651692793

7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 39

7.3.4) Miejscowość: Wałcz

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290426,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.