Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa generatorów, multimetrów, zasilaczy laboratoryjnych i programowalnych zasilaczy laboratoryjnych. Znak sprawy: IA1.282.73.2023.EO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa generatorów, multimetrów, zasilaczy laboratoryjnych i programowalnych zasilaczy laboratoryjnych. Znak sprawy: IA1.282.73.2023.EO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f6dbc6-216c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.46 Dostawa generatorów, multimetrów, zasilaczy laboratoryjnych i programowalnych zasilaczy laboratoryjnych (grupa A062)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową nr POWR.03.05.00-00-Z305/18-00 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Tytuł projektu: "Politechnika Śląska nowoczesnym europejskim uniwersytetem technicznym”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.282.73.2023.EO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 621250,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71091,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.CZĘŚĆ 1 – Dostawa generatorów (3 sztuki)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk generatorów. Generatory wykorzystywane będą do generowania zarówno standardowych przebiegów (sinus, prostokąt, trójkąt), jak i przebiegów zdefiniowanych przez użytkownika i zapisanych w pamięci wewnętrznej generatora. Wymagane jest w związku z tym, aby generatory posiadały możliwość generowania takich przebiegów, posiadały interfejsy GPIB oraz LAN (LXI) umożliwiające zdalną komunikację z komputerem/notebookiem. Komunikacja z generatorami realizowana będzie z wykorzystaniem komend standardu SCPI.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34999100-7 - Generatory sygnałowe
4.5.5.) Wartość części: 34464,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 2 – Dostawa multimetrów stacjonarnych (3 sztuki)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk multimetrów stacjonarnych. Multimetry służyć będą do pomiaru różnych wielkości elektrycznych, w tym: napięcia stałego i zmiennego, prądu, rezystancji, pojemności, częstotliwości, temperatury.
Multimery muszą zapewnić możliwość konfiguracji i pomiarów zdalnych, z wykorzystaniem interfejsów GPIB oraz LAN (LXI). Przy czym muszą być zgodne ze standardem SCPI.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 28632,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 3 – Dostawa zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk zasilaczy laboratoryjnych. Zasilacze wykorzystywane będą w typowych zastosowaniach, głównie do zasilania obwodów elektronicznych, czujników i przetworników pomiarowych.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 2628,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 4 – Dostawa programowalnych zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk programowalnych zasilaczy laboratoryjnych. Zasilacze wykorzystywane będą m.in. jako programowalne źródła zasilania, stąd muszą być wyposażone w interfejs komunikacyjny USB oraz LAN.
Programowanie zasilaczy musi być zgodne ze standardem SCPI.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 5365,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42667,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42667,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42667,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Technologies Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262354693
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 146C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM TECHNOLOGIES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AM TECHNOLOGIES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42667,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34358,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34358,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34358,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Technologies Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262354693
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 146C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM TECHNOLOGIES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AM TECHNOLOGIES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34358,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 3 – Dostawa zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki) UNIEWAŻNIONO postępowanie na mocy art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. 38.371,08 zł brutto, przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 3.233,65 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38371,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38371,08 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 4 – Dostawa programowalnych zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki) UNIEWAŻNIONO postępowanie na mocy art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- Sprzedaż i dost sprzętu elektrycz, stołów elektrotech oraz stanow dydaktycz dla ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski - Eduk Zawod
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pt. "Kompleksowy remont instalacji elektrycznej Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy"
- Doposażenie pracowni technik pojazdów samochodowych w ramach KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





