eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa generatorów, multimetrów, zasilaczy laboratoryjnych i programowalnych zasilaczy laboratoryjnych. Znak sprawy: IA1.282.73.2023.EO



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa generatorów, multimetrów, zasilaczy laboratoryjnych i programowalnych zasilaczy laboratoryjnych. Znak sprawy: IA1.282.73.2023.EO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa generatorów, multimetrów, zasilaczy laboratoryjnych i programowalnych zasilaczy laboratoryjnych. Znak sprawy: IA1.282.73.2023.EO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f6dbc6-216c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.46 Dostawa generatorów, multimetrów, zasilaczy laboratoryjnych i programowalnych zasilaczy laboratoryjnych (grupa A062)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową nr POWR.03.05.00-00-Z305/18-00 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Tytuł projektu: "Politechnika Śląska nowoczesnym europejskim uniwersytetem technicznym”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305750

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.282.73.2023.EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 621250,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71091,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.CZĘŚĆ 1 – Dostawa generatorów (3 sztuki)

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk generatorów. Generatory wykorzystywane będą do generowania zarówno standardowych przebiegów (sinus, prostokąt, trójkąt), jak i przebiegów zdefiniowanych przez użytkownika i zapisanych w pamięci wewnętrznej generatora. Wymagane jest w związku z tym, aby generatory posiadały możliwość generowania takich przebiegów, posiadały interfejsy GPIB oraz LAN (LXI) umożliwiające zdalną komunikację z komputerem/notebookiem. Komunikacja z generatorami realizowana będzie z wykorzystaniem komend standardu SCPI.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34999100-7 - Generatory sygnałowe

4.5.5.) Wartość części: 34464,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 2 – Dostawa multimetrów stacjonarnych (3 sztuki)

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk multimetrów stacjonarnych. Multimetry służyć będą do pomiaru różnych wielkości elektrycznych, w tym: napięcia stałego i zmiennego, prądu, rezystancji, pojemności, częstotliwości, temperatury.
Multimery muszą zapewnić możliwość konfiguracji i pomiarów zdalnych, z wykorzystaniem interfejsów GPIB oraz LAN (LXI). Przy czym muszą być zgodne ze standardem SCPI.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 28632,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 3 – Dostawa zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki)

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk zasilaczy laboratoryjnych. Zasilacze wykorzystywane będą w typowych zastosowaniach, głównie do zasilania obwodów elektronicznych, czujników i przetworników pomiarowych.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 2628,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 4 – Dostawa programowalnych zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki)

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk programowalnych zasilaczy laboratoryjnych. Zasilacze wykorzystywane będą m.in. jako programowalne źródła zasilania, stąd muszą być wyposażone w interfejs komunikacyjny USB oraz LAN.
Programowanie zasilaczy musi być zgodne ze standardem SCPI.
2. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 5365,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42667,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42667,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42667,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Technologies Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262354693

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 146C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42667,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34358,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34358,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34358,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Technologies Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262354693

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 146C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34358,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 3 – Dostawa zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki) UNIEWAŻNIONO postępowanie na mocy art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. 38.371,08 zł brutto, przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 3.233,65 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38371,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38371,08 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚCI 4 – Dostawa programowalnych zasilaczy laboratoryjnych (3 sztuki) UNIEWAŻNIONO postępowanie na mocy art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.