Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234144/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00256896/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: „Przebudowa i adaptacja obszaru Oddziału Otolaryngologicznego w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: „Przebudowa i adaptacja obszaru Oddziału Otolaryngologicznego w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e13915-f914-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234144/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D25M/252/N/21-41rj/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Przebudowa i adaptacja obszaru Oddziału Otorynolaryngologicznego w Szpitalu św. Wincentego a Paulo w Gdyni”.4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215144-8 - Roboty budowlane w zakresie sal do badań przesiewowych
33100000-1 - Urządzenia medyczne
31524110-9 - Lampy używane na salach operacyjnych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 1796821,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie zadania 2 przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w postaci stołu operacyjnego o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 2a do SWZ w tym dostawa, instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania sprzętu i wyposażenia wymienionego w punkcie zwanego dalej wyposażeniem, a także przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia zgodnie z wymogami opisanymi w nn. SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 188571,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadań o numerze 1 oraz 2 złożono oferty, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tych zadań, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny ofert najkorzystniejszych złożonych w tym postępowaniu. W zadaniu 1 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę
w wysokości 2.846.733,90, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 1.796.821,62. Natomiast w zadaniu 2 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę w wysokości 198.180,00 zł, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 188.571,42 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadań o numerze 1 oraz 2 złożono oferty, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tych zadań, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny ofert najkorzystniejszych złożonych w tym postępowaniu. W zadaniu 1 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę
w wysokości 2.846.733,90, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 1.796.821,62. Natomiast w zadaniu 2 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę w wysokości 198.180,00 zł, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 188.571,42 zł.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell - powtórne
- DOSTAWA ASORTYMENTU SPORTOWEGO z podziałem na 2 części: Część I: Dostawa dresów sportowych, odzieży treningowej,; Część II: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1366 D Pęgów-Ozorowice (opracowanie dokumentacji).
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.