eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: "Przebudowa i adaptacja obszaru Oddziału Otolaryngologicznego w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: „Przebudowa i adaptacja obszaru Oddziału Otolaryngologicznego w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalepomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn.: „Przebudowa i adaptacja obszaru Oddziału Otolaryngologicznego w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e13915-f914-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234144/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D25M/252/N/21-41rj/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Przebudowa i adaptacja obszaru Oddziału Otorynolaryngologicznego w Szpitalu św. Wincentego a Paulo w Gdyni”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215144-8 - Roboty budowlane w zakresie sal do badań przesiewowych

33100000-1 - Urządzenia medyczne

31524110-9 - Lampy używane na salach operacyjnych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 1796821,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie zadania 2 przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w postaci stołu operacyjnego o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 2a do SWZ w tym dostawa, instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania sprzętu i wyposażenia wymienionego w punkcie zwanego dalej wyposażeniem, a także przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia zgodnie z wymogami opisanymi w nn. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 188571,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadań o numerze 1 oraz 2 złożono oferty, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tych zadań, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny ofert najkorzystniejszych złożonych w tym postępowaniu. W zadaniu 1 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę
w wysokości 2.846.733,90, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 1.796.821,62. Natomiast w zadaniu 2 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę w wysokości 198.180,00 zł, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 188.571,42 zł.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadań o numerze 1 oraz 2 złożono oferty, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tych zadań, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny ofert najkorzystniejszych złożonych w tym postępowaniu. W zadaniu 1 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę
w wysokości 2.846.733,90, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 1.796.821,62. Natomiast w zadaniu 2 Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zaproponował kwotę w wysokości 198.180,00 zł, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na to zadanie kwotę w wysokości 188.571,42 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.